Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ze zijn natuurlijk bij Mojo wel in het mes gelopen met Coldplay. Daardoor Post Malone al noodgedwongen gepushed.

Ik denk dat Coldplay echt nooit een optie is geweest en het alleen maar opgeblazen geruchten en onderbuikgevoelens waren. Coldplay heeft twee weken geleden met militaire precisie een mediacampagne uitgevoerd rondom de nieuwe plaat, de klimaatdiscussie, de concerten in Jordanië en het NHM in London. Dat bedenk je niet even op een paar weken tijd waardoor festivals 'opeens' headliners moeten doorschuiven.

En die poster ziet er aardig brak gephotoshopt uit. :-P
Lijkt me dat ze dan eerder voor het logo zouden kiezen.

Even los van het Coldplay verhaal maar ik geloof nooit dat Post Malone de headliner was die ze in gedachten hadden.
Die hadden ze gewoon als sub of helemaal niet maar het lukte niet met andere headliners en toen hebben ze PM vlug geboekt of doorgeschoven....

Vestrock heeft de eerste namen bekend gemaakt met:
-Within Temptation
-Suzan en Freek
-The Darkness
-Starsailor
-Snelle
-Maan
-Sports team

ai
Vestrock heeft de eerste namen bekend gemaakt met:
-Within Temptation
....

hoop niet dat dit betekend dat we Within Temptation kunnen doorstepen?
echt heel jammer, die moeten langzaamaan weer een terug komen?!?!?!?
the fuck, waarom de Anouks, Krezps en Kensingtons wel en Within Temptation al 12 jaar afwezig?

Whats-App-Image-2019-12-03-at-14-59-28.jpg

Dennis, hoe kom je nou bij Coldplay?
geloof het wel of geloof het niet...

ik heb zo mijn redenen waarom ik het wel geloof en ik geloof ook dat dat begin november aangekondigd had moeten zijn.
Maar, niets daar... dus jullie woord tegen het mijne he

En die poster ziet er aardig brak gephotoshopt uit.
Lijkt me dat ze dan eerder voor het logo zouden kiezen.

Ze gebruiken nooit logo's maar altijd bandfoto's voor hun aankondigingen op socials en website.
Verder is het natuurlijk afwachten. GNR, Robbie, of toch Taylor Swift en haar Benelux exclusive gewoon wegkopen met heeeeel veel geld! Zijn jij en ik happy ;-)

Op Efestivals post nu iemand een poster met GNR…
duidelijk fake
kleurstelling klopt met zondag.
het grijze headliner klopt met RHCP en Post Malone.
lettertype en kleur overloop correct.
Ik denk alleen dat de afbeelding van Festicket het weggeeft.
De persafbeelding bij de Lollapalooza aankondiging lijkt me meer voor de hand, of het logo dat veel vaker prominent bij aakondigingen verspreid wordt.
Dat geeft het een beetje weg.

Reken maar niet te veel op Coldplay. Dromen mag uiteraard altijd.

Die afbeelding lijkt inderdaad fake, qua kleurstelling e.d. klopt het, maar die foto is een rare keus.
Misschien als opvulling gebruikt om het 'nieuws' wel te verklappen?
Iemand enig idee wie die gepost heeft op efestivals?

duidelijk fake
kleurstelling klopt met zondag.
het grijze headliner klopt met RHCP en Post Malone.
lettertype en kleur overloop correct.
Ik denk alleen dat de afbeelding van Festicket het weggeeft.
De persafbeelding bij de Lollapalooza aankondiging lijkt me meer voor de hand, of het logo dat veel vaker prominent bij aakondigingen verspreid wordt.
Dat geeft het een beetje weg.

Dus alles klopt, alleen de keuze van de persfoto valt te betwijfelen.
Ik weet het niet verder, maar "duidelijk fake" vind ik dan wat kort door de bocht.

Bedoel je die van Coldplay? Die mag van mij heul echt zijn, zeker als het alternatief die van GnR is.

Bedoel je die van Coldplay? Die mag van mij heul echt zijn, zeker als het alternatief die van GnR is.

Ik heb inderdaad uit betrouwbare bron (via via, dochter van Jan) vernomen dat Coldplay heeft uitgerekend dat 1 optreden in Nederland wel meevalt qua CO2-uitstoot. En dat ze daarom voor Pinkpop een uitzondering maken. Viva la vida, 21 juni!

gesp wrote:

PJ wrote:
En ze hebben dus al een back up headliner. Die zal dan nu wel als sub geboekt zijn maar wordt doorgeschoven als GnR niet lukt
1f609.svg

Voor mijn gevoel zijn de backup headliners al op de vrijdag en zaterdag geplaatst..

Zou de boeking van Guns N’ Roses wel snappen maar dat hoeft van mij toch ook echt niet: vergane glorie en de reüniehype is wel weg. Zou RHCP – Post Malone – GNR zelfs vrij zwak vinden, helemaal als je ziet wat er in de buurt is tijdens Pinkpop.

Wat zou je dan liever zien er zijn niet veel bands over meer die even pinkpop uit kunnen verkopen?

Lana Del Rey, Tame Impala, The Weeknd, Florence And The Machine, Taylor Swift, Paul McCartney, Kendrick Lamar, Justin Timberlake, Kings Of Leon, Robbie Williams, The Killers, 21 Pilots, Pearl Jam. In volgorde, zie zo ongeveer iedereen liever dan RHCP en GNR.

Users who are viewing this thread