Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Toch wat gek dat je als een festival als Pinkpop in december nog op zoek moet naar je laatste headliner lijkt me.

Op efestivals wordt dit gezegd:

PJ will go to Amsterdam (That’s why I said ‘They were’ – booked for PP)
They are still trying to book a last band.
It’s not completly sure they will come.
No joking, this is not a ‘marketingtrick’ or something, they are still trying.

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

That’s all I can say at this moment
Die gast heeft ook gewoon het gerucht over Guns N' Roses opgevangen. Als die inderdaad bevestigd worden, of een willekeurige andere (ietwat) oudere hoofdact met gitaren, kan hij/zij zeggen: "Zie nou wel, ik zei het toch?". En als de derde headliner van Pinkpop iets moderns of zonder gitaren wordt, zegt hij/zij (net als bij Pearl Jam etc.): "De onderhandelingen zijn stukgelopen en nou heeft Pinkpop toch wat anders gekozen." En de meesten hier trappen er waarschijnlijk weer met open ogen in....

Jesper wrote:

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

Die gast heeft ook gewoon het gerucht over Guns N’ Roses opgevangen. Als die inderdaad bevestigd worden, of een willekeurige andere (ietwat) oudere hoofdact met gitaren, kan hij/zij zeggen: “Zie nou wel, ik zei het toch?”. En als de derde headliner van Pinkpop iets moderns of zonder gitaren wordt, zegt hij/zij (net als bij Pearl Jam etc.): “De onderhandelingen zijn stukgelopen en nou heeft Pinkpop toch wat anders gekozen.” En de meesten hier trappen er waarschijnlijk weer met open ogen in….

Zou kunnen, maar ik heb ook van andere kanten gehoord dat Pearl Jam wel degelijk voor Pinkpop was geboekt, maar toch hebben afgezegd en naar Ziggo zijn verplaatst.

Zou kunnen, maar ik heb ook van andere kanten gehoord dat Pearl Jam wel degelijk voor Pinkpop was geboekt, maar toch hebben afgezegd en naar Ziggo zijn verplaatst.

Hebben de kinderen van de bandleden alwéér eindexamen dan?! ;-)

sledgehammer wrote:

Jesper wrote:

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

Die gast heeft ook gewoon het gerucht over Guns N’ Roses opgevangen. Als die inderdaad bevestigd worden, of een willekeurige andere (ietwat) oudere hoofdact met gitaren, kan hij/zij zeggen: “Zie nou wel, ik zei het toch?”. En als de derde headliner van Pinkpop iets moderns of zonder gitaren wordt, zegt hij/zij (net als bij Pearl Jam etc.): “De onderhandelingen zijn stukgelopen en nou heeft Pinkpop toch wat anders gekozen.” En de meesten hier trappen er waarschijnlijk weer met open ogen in….

Zou kunnen, maar ik heb ook van andere kanten gehoord dat Pearl Jam wel degelijk voor Pinkpop was geboekt, maar toch hebben afgezegd
en naar Ziggo zijn verplaatst.

Tja waarom zouden ze dan afzeggen?
Pinkpop had toch ook gewoon de opening vd Tour kunnen zijn en afsluiten in amsterdam.
Sterker nog, pinkpop kan nog steeds er voor aan geplakt worden bij wijze van.
Iets met zak geld als je geen 3de headliner kunt vinden.
Ben nu wel heeeeeeeeel benieuwd waar pinkpop mee komt.

Ze zullen toch wel een andere band al vast hebben liggen anders haal je toch alles uit de kast om PJ op pinkpop te krijgen.
Blijf t wel bijzonder vinden. Pearl Jam & pinkpop is een lastig verhaal samen. ?

Ze zullen toch wel een andere band al vast hebben liggen anders haal je toch alles uit de kast om PJ op pinkpop te krijgen.
Blijf t wel bijzonder vinden. Pearl Jam & pinkpop is een lastig verhaal samen.
1f923.svg
misschien zijn er meerdere gesprekken gaande?

lijkt me wel dat ze iets achter de hand hebben en niet een kleintje...
want als ze niets achter de hand hadden, ben ik er van overtuigd dat Volbeat als headliner was weggezet.

Geen idee waarom dat zo is gelopen. Ik weet wel dat ik het verhaal wel geloof gezien de bron waar het vandaan komt.

PJ zegt pinkpop niet af voor de ziggo.
De ziggo doen ze sowieso, dat is hun favo indoor zaal. Ze eindigen er volgend jaar i.p.v. beginnen.
Kan dat te maken hebben met de EK wedstrijden in de arena?? Politie inzet/veiligheid?
Tis meer de vraag, doen we pinkpop erbij ja of nee.
Of pinkpop heeft een andere headliner achter de hand.
GNR 2 keer goffertpark gestaan dus die zouden bij een Europese tour heel mooi op pinkpop passen.

Daantje wrote:
Blijf t wel bijzonder vinden. Pearl Jam & pinkpop is een lastig verhaal samen.
1f923.svg

misschien zijn er meerdere gesprekken gaande?

lijkt me wel dat ze iets achter de hand hebben en niet een kleintje…
want als ze niets achter de hand hadden, ben ik er van overtuigd dat Volbeat als headliner was weggezet.

Dat moest haast wel.

GNR of RATM gok k.

De ziggo doen ze sowieso, dat is hun favo indoor zaal. Ze eindigen er volgend jaar i.p.v. beginnen.
Kan dat te maken hebben met de EK wedstrijden in de arena?? Politie inzet/veiligheid?
GNR 2 keer goffertpark gestaan dus die zouden bij een Europese tour heel mooi op pinkpop passen.

Nee klopt, zo bedoelde ik het net ook niet. Beetje verkeerd geformuleerd, bedoelde dat Ziggo over was gebleven met 'verplaatst'.
Ziggo en Pinkpop waren eerst beiden aan de orde, ze waren voor beide geboekt.
Uiteindelijk hebben ze Pinkpop dus gecancelled. Waarom weet ik ook niet, al proberen er achter te komen :)

Daantje wrote:

Nee klopt, zo bedoelde ik het net ook niet. Beetje verkeerd geformuleerd, bedoelde dat Ziggo over was gebleven met ‘verplaatst’.
Uiteindelijk hebben ze Pinkpop dus gecancelled. Waarom weet ik ook niet, al proberen er achter te komen
1f642.svg

Ik ben zeer benieuwd naar de reden.
Of meer wie heeft afgezegd,
PJ of pinkpop.
Er is wel gesproken als ik jullie moet geloven.

Post malone geloof ik ook niet eerste keus was.
Zou wel eens willen weten wat er achter de schermen gaande is.

uno wrote:

Daantje wrote:

Nee klopt, zo bedoelde ik het net ook niet. Beetje verkeerd geformuleerd, bedoelde dat Ziggo over was gebleven met ‘verplaatst’.
Uiteindelijk hebben ze Pinkpop dus gecancelled. Waarom weet ik ook niet, al proberen er achter te komen
1f642.svg

Ik ben zeer benieuwd naar de reden.
Of meer wie heeft afgezegd,
PJ of pinkpop.
Er is wel gesproken als ik jullie moet geloven.

Post malone geloof ik ook niet eerste keus was.
Zou wel eens willen weten wat er achter de schermen gaande is.

Heel vreemd en dit is dus de last minute wijziging geweest in het tourschema waar de Griek het 2 weken geleden over had.
Jammer dat het uiteindelijk PP niet is geworden..
Je zou zeggen dat GnR nu over blijft. Maar wat is nog logisch als je de berichten moet geloven......Er is dit jaar veel gaande achter de schermen... Ben benieuwd. Overigens kwam GnR volgens mij ook altijd met tournieuws in december........

Kan me niet voorstellen dat die derde headliner nog niet geboekt zou zijn....

Lijkt zo een beetje hetzelfde verhaal als dit jaar te worden. Een hoop grote vissen maar Pinkpop vist met een kapot net.

Wat ik net zit te bedenken is dat het ook AC/DC zou kunnen zijn. Dat zou me dan wel een stunt wezen.... Die staan bijna nooit op festivals. Maar ja, gaan die überhaupt nog wel op tour volgend jaar :?:

Ben een beetje het spoor bijster van welke geruchten er nu actueel (en betrouwbaar) zijn, en welke niet (meer)...

Tijdje geleden was het een erg hardnekkig gerucht, vanuit meerdere bronnen, dat RHCP de enige gitarenheadliner zou zijn, en dat er nog een popact voor de zondag zou komen. Meest genoemde naam was toen Timberlake. Daarna waren er ineens vanuit meerdere bronnen concrete Pearl Jam aanwijzingen. Die lijken nu toch niet te komen, waardoor er hier wordt doorgeschakeld met namen als GnR en AC/DC. Wat is er met dat popact gerucht gebeurt dan?

Blijft een raar "huwelijk" Pearl Jam en Pinkpop.
Waren toch echt rond ! Is het pokerspel Mojo/Pinkpop en boekingsbureau van Pearl Jam enerzijds ?
Of ze komen alsnog ..... of PP heeft iets anders.
Als RATM komt ben ik als Pearl Jam ook erg tevreden ......
Vraag me ook af waarom er maar 1 Zigo is aangekondigd, terwijl zelfs Stevie Wonder aan ziet komen datr het "gewoon" 2 shows worden !
Toch nog gesprekken met PP gaande ?

Hoe dan ook ..... Werchter, Berlijn, Londen, Franfurt en Amsterdam (2 x ) it is ......

Users who are viewing this thread