Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Oasiss wrote:
Sir Paul weer zien! Ik wil het inderdaad eigenlijk ook maar niet meer over alle gemiste kansen van Pinkpop hebben, en vind het eigenlijk ook leuker om Paul McCartney te zien in het Goffert Park dan op Pinkpop.

Gezien zijn leeftijd verwacht ik niet dat hij nog lang gaat touren, Stiekem denk ik eigenlijk dat het wel eens zijn laatste leg door Europa zou kunnen zijn….,

sterker nog, ik denk dat over een aantal jaren The Beatles weer bij elkaar komen...

Oasiss wrote:
Sir Paul weer zien! Ik wil het inderdaad eigenlijk ook maar niet meer over alle gemiste kansen van Pinkpop hebben, en vind het eigenlijk ook leuker om Paul McCartney te zien in het Goffert Park dan op Pinkpop.

Gezien zijn leeftijd verwacht ik niet dat hij nog lang gaat touren, Stiekem denk ik eigenlijk dat het wel eens zijn laatste leg door Europa zou kunnen zijn….,

Grote kans dat het inderdaad de laatste keer gaat zijn. Stiekem hield ik daar de vorige twee keer ook al rekening mee, dus heel blij dat hij nog een keer komt.

tijdens Pinkpop…?

Madness zal een feest van herkenning voor de oudere bezoeker zijn.

Lightning Seeds is een aardig bandje, hebben goede liedjes. Vroeger wel veel geluisterd, maar ook al 10 jaar niets uitgebracht.

Nee, hier heeft Pinkpop geen omkijken naar. Lijkt eerder wat voor Bospop.

tijdens Pinkpop…?

Zoals ik al in Bospop topic heb aangegeven heeft Lionel Ritchie een gapend gat in zijn tourschema tijdens Bospop.....helaas.........
Of verwacht je dat hiervan iets doorkomt naar PP?

Excuses. Zag het facebook evenement net voorbij komen. Niet bessefende dat hij al was aangekondigt. Tevens had ik het forum nog niet terug gelezen ?

PJ wrote:

Oasiss wrote:

sterker nog, ik denk dat over een aantal jaren The Beatles weer bij elkaar komen…

:lol:

Leeftijd speelt bij veel artiesten al wel een rol. Vooral bij mijn favoriete artiesten...

PJ wrote:
Ja ik herhaal het nog maar eens.
Straks touren in de week(end) van PP in Nederland/België.
Eric Clapton Paul McCartney Lenny Kravitz Taylor Swift en mogelijk ook nog Pearl Jam. Het had zo mooi kunnen zijn…………… zeg ik met een
1f609.svg

Je kan niet alles hebben………….

goh…
dan neem je daarin nog niet eens Hu/So, Hellfest en Graspop daarin mee genoemd?

benieuwd of deze week al meer namen zien, Noord-afsluiter vrijdag en zaterdag.
Headliner zondag zou wel eens tot december kunnen duren?

Klopt als Pearl Jam hun tour bekend maakt

Timmetje wrote:
Little Mix gaat zelfs mij een stap te ver.

Ziet ernaar uit dat ik iig het Pinkpop weekend op za en zo in Werchter te vinden ben. Mooie namen zo.
Benieuwd naar wat er op TW Classic nog bijkomt.

je weet wel dat als Pearl Jam op Pinkpop staat , ik een weddenschap voor een Pinkpopfrietje van je verlies
1f609.svg

Reserveer maar vast een muntje

dan nog, ben ik niet overtuigd dat het Pinkpop gaat worden...

zie ook nog best Springsteen met E-street opduiken al in 2020 ipv 2021, of toch (zie ik persoonlijk liever) een rock act.
alhoewel het vast een Pop headliner gaat zijn die zondag.

Daantje wrote:

dan nog, ben ik niet overtuigd dat het Pinkpop gaat worden…

zie ook nog best Springsteen met E-street opduiken al in 2020 ipv 2021, of toch (zie ik persoonlijk liever) een rock act.

Pearl Jam blijft een optie voor PP maar meer ook niet. Ik vermoed zelf dat het gewoon Ziggo is tenzij PP de reden is dat ze hun tourschema recent gewijzigd hebben. Ik vraag me echter af, met alle respect naar PP, of Pearl Jam hun schema overhoop gaat gooien omdat PP naarstig op zoek os naar een headliner......
Ik denk zelf dat Springsteen de laatste act wordt voor de Goffertpark. Maar die komt echt pas volgend jaar met data.
Mbt GnR en AC/DC blijft het wel erg lang stil voor Europa.....

Daantje wrote:

Springsteen mag ook hoor. Dan kom ik nog een dag. Bij een pop headliner no go pinkpop 2020.

DennisvdBr wrote:

Daantje wrote:

Pearl Jam blijft een optie voor PP maar meer ook niet. Ik vermoed zelf dat het gewoon Ziggo is tenzij PP de reden is dat ze hun tourschema recent gewijzigd hebben. Ik vraag me echter af, met alle respect naar PP, of Pearl Jam hun schema overhoop gaat gooien omdat PP naarstig op zoek os naar een headliner……
Ik denk zelf dat Springsteen de laatste act wordt voor de Goffertpark. Maar die komt echt pas volgend jaar met data.
Mbt GnR en AC/DC blijft het wel erg lang stil voor Europa…..

Klopt idd.
Dus of PJ of een pop headliner. ( springsteen miss nog ).
Als 2018 goed is bevallen zou k niet weten waarom ze niet nog pp erbij doen.
Denk ook gewoon dat ze openen in ziggo en dan naar pinkpop. Of andersom. Dan valt het omgooien toch wel mee,dat eindigen in ziggo tour verhaal geloof k niet zo in.
Weet zo niet wat er rond die data al staat in ziggo dome rond pinkpop.
Pearl jam trapt gewoon af in de ziggo en daarna pinkpop.
Nood breekt wetten.

Als ze maar naar de ziggo gaan, maar gun pinkpop ook nog een grote naam.
En die opties worden rap minder, en ze zijn in mijn ogen nog een grote headliner nodig mbt kaartverkoop.

Blijven weinig opties over:
- Pearl Jam (Omdat andere opties geen deal konden sluiten)
- Guns ‘N Roses (al zullen ze denk op Graspop staan)
- Bruce (maar denk eerder Malieveld/Goffert)
- Queen + Adam Lambert (opvallend Tour gat tussen 12 en 24 juni ook al spelen ze 2x Ziggo)
- Justin Timberlake
- Beyoncé (maar zal vast eigen show worden)
- Lady Gaga ( maar schijnt nu Vegas shows te doen)

Conclusie zal wel Pearl Jam worden ?
Prima headliner maar zal wel snel zijn na 2018.

Als ze maar naar de ziggo gaan, maar gun pinkpop ook nog een grote naam.
En die opties worden rap minder, en ze zijn in mijn ogen nog een grote headliner nodig mbt kaartverkoop.
waarom worden opties rap minder?

er zijn vast meer acts die in december aankondigen of zelfs pas begin 2020?
Als voorbeeld:
Isle of Wight bijvoorbeeld, week eerder, nog niets bekend?
Komen nog wel concerten Hyde Park bij.
Rock in Rio Lissabon heeft nog 20, 27 en 28 juni open staan?

ik zou me niet druk maken om 1 ontbrekende headliner, waar ze zo te zien niet zomaar iets over de boeg gaan gooien.

Volgens insiders morgen hier de eerste namen.
https://www.bilbaobbklive.com/en/?cli_action=1574703958.655#

Misschien zit er nog een verrassing tussen?

Morgen om 12:00 nieuwe Hurricane/Southside namen. Ben benieuwd welke potentiële kanshebbers en afvallers er voor Pinkpop tussen zitten

Users who are viewing this thread