Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Blijven weinig opties over:
– Pearl Jam (Omdat andere opties geen deal konden sluiten)
– Guns ‘N Roses (al zullen ze denk op Graspop staan)
– Bruce (maar denk eerder Malieveld/Goffert)
– Queen + Adam Lambert (opvallend Tour gat tussen 12 en 24 juni ook al spelen ze 2x Ziggo)
– Justin Timberlake
– Beyoncé (maar zal vast eigen show worden)
– Lady Gaga ( maar schijnt nu Vegas shows te doen)

Conclusie zal wel Pearl Jam worden ?
Prima headliner maar zal wel snel zijn na 2018.

Je vergeet The Killers. Hun data in de UK sluiten heel goed aan bij Pinkpop.

bassie1978 wrote:
Blijven weinig opties over:
– Pearl Jam (Omdat andere opties geen deal konden sluiten)
– Guns ‘N Roses (al zullen ze denk op Graspop staan)
– Bruce (maar denk eerder Malieveld/Goffert)
– Queen + Adam Lambert (opvallend Tour gat tussen 12 en 24 juni ook al spelen ze 2x Ziggo)
– Justin Timberlake
– Beyoncé (maar zal vast eigen show worden)
– Lady Gaga ( maar schijnt nu Vegas shows te doen)

Conclusie zal wel Pearl Jam worden ?
Prima headliner maar zal wel snel zijn na 2018.

Je vergeet The Killers. Hun data in de UK sluiten heel goed aan bij Pinkpop.

Die mogen van mij thuis blijven ?. Maar idd. ook hun maken kans.

Morgen om 12:00 nieuwe Hurricane/Southside namen. Ben benieuwd welke potentiële kanshebbers en afvallers er voor Pinkpop tussen zitten
ik leg mijn verdenking bij Faith No More, The Strokes of The Killers...
dat zou dan een afvaller zijn voor Pinkpop, of misschien een co-head voor zaterdag eventueel?
Faith No More kans klein voor Hu/So, als het Graspop en Hellfest gaat worden?

Franzzz wrote:
Morgen om 12:00 nieuwe Hurricane/Southside namen. Ben benieuwd welke potentiële kanshebbers en afvallers er voor Pinkpop tussen zitten

ik leg mijn verdenking bij Faith No More, The Strokes of The Killers…
dat zou dan een afvaller zijn voor Pinkpop, of misschien een co-head voor zaterdag eventueel?
The Killers/The Strokes zou kunnen, maar een aantal “bronnen” gaat ervan uit dat het om Post Malone gaat als grootste naam.

Springsteen kunnen we afschrijven. Geeft in een interview aan binnenkort te starten met de opnames voor een nieuw album met de E Street Band. Pas daarna zal hij zijn tourplannen bekend te gaan maken. Zoals het ernaar uit ziet start de tour eind volgend jaar.

Ik durf hem aan ..... Pearl Jam it is ..... tour blijkt eindelijk rond te zijn ....

De reden dat Pearl Jam hun tour nog niet heeft bekend gemaakt is dat ze afspraken met aantal ( 2 of 3 ) festivals dat die als eerste hun bekend maken .... de rest van de tour volgt dan snel !

Data krijg ik helaas niet .....

Ik durf hem aan ….. Pearl Jam it is ….. tour blijkt eindelijk rond te zijn ….

De reden dat Pearl Jam hun tour nog niet heeft bekend gemaakt is dat ze afspraken met aantal ( 2 of 3 ) festivals dat die als eerste hun bekend maken …. de rest van de tour volgt dan snel !

Data krijg ik helaas niet …..
zou heel snel retour zijn...

maar, Jan zal het zelfde zeggen als bij RHCP, "als zo'n grote band word aangeboden dan zeg je geen nee"

dan is het gerucht, zondag head is een popnaam, ook van de baan he?

Ik vertel alleen maar wat ik heul af en toe mee krijg .... helemaal geen spannende bronnen ..... heul af en toe een persoonlijk berichtje als ik iets vraag.
Komt nog bij dat Eddie Vedder dit jaar in AFAS wel heel erg hinte op eem terugkeer naar Pinkpop, nou heeft hij in het verleden wel vaker dingen geroepen ..... maar toch
En denk persoonlijk niet dat ze zichzelf hebben aangeboden
Geruchten over pop ken ik niet ....

Het concept van de laatste jaren luidt één popheadliner en twee wat meer gitaargeoriënteerde groepen. Post Malone valt in de ogen van de Pinkpop-doelgroep (of ja, iig in mijn ogen dan) onder deze popcategorie. Nog een artiest als Timberlake zou trendbreuk zijn, zoals ik eerder ook al aangaf.

De reden dat Pearl Jam hun tour nog niet heeft bekend gemaakt is dat ze afspraken met aantal ( 2 of 3 ) festivals dat die als eerste hun bekend maken …. de rest van de tour volgt dan snel !

PJ kondigt de Europese tour altijd pas in december aan, dat is de reden waarom ze nog niets bekend gemaakt hebben. En normaal gezien lossen ze dan alles in een keer.

Het concept van de laatste jaren luidt één popheadliner en twee wat meer gitaargeoriënteerde groepen. Post Malone valt in de ogen van de Pinkpop-doelgroep (of ja, iig in mijn ogen dan) onder deze popcategorie. Nog een artiest als Timberlake zou trendbreuk zijn, zoals ik eerder ook al aangaf.
Ik zou geen van de drie headliners van afgelopen jaar (Mumford And Sons, The Cure, Fleetwood Mac) echt gitaargeoriënteerd noemen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Persoonlijk vind ik het ook snel als PJ er weer zou staan, maar ik zal er niet rouwig om zijn..
Nothing but Thieves stond er in 2018 ook, maar daar hoor ik niemand over dat dit te snel is dat ze er weer staan? Geldt dit argument alleen voor een headliner? ;)

Kijk eens naar de laaste jaren ... Foo's, GreenDay, Bruce .... King's ..... binnen paar jaar op PP

Verder staan ze bijna elke tour op werchter .... en daar zijn ze trots .....

Ik zou geen van de drie headliners van afgelopen jaar (Mumford And Sons, The Cure, Fleetwood Mac) echt gitaargeoriënteerd noemen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik The Cure toch zeker wel...

M&S is natuurlijk Banjo georiënteerd. Dat is een half punt voor de moeite...

Kijk eens naar de laaste jaren … Foo’s, GreenDay, Bruce …. King’s ….. binnen paar jaar op PP

Verder staan ze bijna elke tour op werchter …. en daar zijn ze trots …..
Bij Rock Werchter werken ze natuurlijk wel met co-headliners dus die hebben soms wel zes, zeven headliner-waardige namen waar Pinkpop er drie heeft per jaar. In 5 jaar tijd zouden ze dan (bij geen herhaling) 15 headliners meer dan Pinkpop nodig hebben.. Zoveel headliners zijn/touren er nou ook weer niet.

eh wrote:
Kijk eens naar de laaste jaren … Foo’s, GreenDay, Bruce …. King’s ….. binnen paar jaar op PP

Verder staan ze bijna elke tour op werchter …. en daar zijn ze trots …..

Bij Rock Werchter werken ze natuurlijk wel met co-headliners dus die hebben soms wel zes, zeven headliner-waardige namen waar Pinkpop er drie heeft per jaar. In 5 jaar tijd zouden ze dan (bij geen herhaling) 15 headliners meer dan Pinkpop nodig hebben.. Zoveel headliners zijn/touren er nou ook weer niet.

Plus een dag extra...

DennisvdBr wrote:

Franzzz wrote:

ik leg mijn verdenking bij Faith No More, The Strokes of The Killers…

The Killers/The Strokes zou kunnen, maar een aantal “bronnen” gaat ervan uit dat het om Post Malone gaat als grootste naam.
zal 11:30 zijn, in ieder geval voor 12 uur.
Ik gooi het op The Killers.
Ben dan wel bang, dat dat dan ook een streep door Pinkpop-zaterdag kan worden, gezien de "rustdag" tussen de locaties.

eh wrote:

zou heel snel retour zijn…

maar, Jan zal het zelfde zeggen als bij RHCP, “als zo’n grote band word aangeboden dan zeg je geen nee”

dan is het gerucht, zondag head is een popnaam, ook van de baan he?

Zowel de popnaam als Pearl Jam zijn geruchten want laten we we eerlijk zijn: Justin Timberlake kwam ook uit het niets aanwaaien maar volgens mij heeft enkel KEN op efestivals en nog iemand anders gezegd dat ze er mee bezig waren. Het zou dan volgens de laatste berichten niet doorgegaan zijn echter ook Justin Timberlake heeft nog geen data bekend gemaakt net als Pearl Jam. Ook GnR nog niets van vernomen trouwens. Wat ik wel zeggen, Het kan nog alle kanten op. De beste papieren zijn in mijn ogen voor Pearl Jam maar dat komt puur vanwege het aangeven van de Griek dat recent hun tour plannen zijn gewijzigd zoals ik vorige week al aangaf. Dus als ze er staan dan heeft PP diep in de buidel getast denk ik want voor de lol gooien ze hun schema zo kort voor bekend maken ook niet meer door elkaar..

Users who are viewing this thread