Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

gesp wrote:
Bovendien staan ze zaterdag op Southside.

Vraag is of ze drie dagen op rij willen spelen en de zondagheadliner kunnen zijn.

Hoop het persoonlijk wel.
idd...
zie dat Rise Against de naam naast KOL is?
The Killers dus zondag open, maar spelen niet 3 dagen achter elkaar in schema nu...
dus gok wel afvaller

Valt me op dat Duitse festivals elk jaar relatief veel rock hebben. En dus weinig namen waar ik echt blij van word, al mogen Foals, Pup en Dermot Kennedy de grens wel oversteken.

Kings Of Leon mag gerust op zaterdag erbij in een co-headline constructie.

The Killers zie ik liever dan het laatste gerucht Pearl Jam..

The Killers dus zondag open, maar spelen niet 3 dagen achter elkaar in schema nu…
dus gok wel afvaller

The Killers zal liever niet 3 dagen op rij spelen, logisch dat ze hun eigen UK arenatour dan niet zo inplannen. Voor festivals maken ze echter geregeld een uitzondering, blijkt ook uit hun tourschema de laatste jaren. Laatste keer zelfs nog afgelopen weekend..

Lijkt me juist wel een kanshebber nu.

Zou ik persoonlijk liever zien dan Pearl Jam of Timberlake maar hoop stiekem toch op een konijn uit de hoge hoed die we niet zagen aankomen.

Had the killers op vrijdag en zondag verwacht daar. Maar nu zie ik de dagindeling.

Valt me op dat Duitse festivals elk jaar relatief veel rock hebben. En dus weinig namen waar ik echt blij van word, al mogen Foals, Pup en Dermot Kennedy de grens wel oversteken.

Kings Of Leon mag gerust op zaterdag erbij in een co-headline constructie.

The Killers zie ik liever dan het laatste gerucht Pearl Jam..

Ik dacht heel even dat er PuLp stond.
Helaas was dat slechts hele korte hoop.

Haha zou ook liever Pulp zien ;)

Jarvis Cocker heeft in ieder geval wel een festivalshow gepland in 2020, maar zal heel hoog op de wishlist van BKS staan.

Raar volk zijn we toch …..

Altijd een punt van kritiek ……

Als je PJ nou geen fuck aan vindt en je was zo blij in 2018 dat je een keer van dat gemauw over PJ af was...wat dan? Ik vind dat best wel een goed punt.

Ik vind een pauze van 4 jaar toch echt wel het minimale qua het weer headliner zijn.

Ik veerde even op bij LP. Maar dat was ook voor niks. Zou ook een vreemde gewaarwording zijn zonder de frontman...

Raar volk zijn we toch …..

Altijd een punt van kritiek ……

Als je PJ nou geen fuck aan vindt en je was zo blij in 2018 dat je een keer van dat gemauw over PJ af was…wat dan? Ik vind dat best wel een goed punt.

Ik vind een pauze van 4 jaar toch echt wel het minimale qua het weer headliner zijn.

Pearl Jam hoeft van mij ook niet, maar het is natuurlijk wel een band die een enorme status heeft. Als the Stones in 2016 weer geboekt konden worden, had Pinkpop dat gedaan. Vind Pearl Jam in dat opzicht een ander verhaal dan RHCP. Zijn weinig bands die zo veel (dure) tickets verkopen als Pearl Jam, dus vanuit oogpunt van de organisatie zou ik het niet onlogisch vinden.

Maar, van mij hoeft het dus niet.

Oasiss wrote:

Haha zou ook liever Pulp zien
1f609.svg

Jarvis Cocker heeft in ieder geval wel een festivalshow gepland in 2020, maar zal heel hoog op de wishlist van BKS staan.

Ik was ook al even in extase... Een verjaardagstour voor Different Class zou ik echt fantastisch vinden!

Jarvis Cocker solo ken ik nauwelijks iets van en live speelt hij ook zelden nummers van Pulp, dus daar word ik minder warm van eerlijk gezegd...

Hoppaaa en we doen kensington ook nog even 2 keer ziggo in 2020..
Zal kaartverkoop pinkpop mbt kensington ook niet helpen.

Hoppaaa en we doen kensington ook nog even 2 keer ziggo in 2020..
Zal kaartverkoop pinkpop mbt kensington ook niet helpen.

Ik denk dat Kensington sowieso al niet heel veel deed om de kaartverkoop te boosten. Het is meer een band waar veel van het Pinkpop publiek om gaat vragen op social media als ze er níet staan. Dus kun je ze maar beter boeken, voorkomt een hoop gezeik. En heel veel mensen vinden ze toch best aardig om te zien.

Twenty one pilots ook gewoon bij madcool geen headliner. Heb nog hoop op de vrijdag.

Ik denk dat Kensington sowieso al niet heel veel deed om de kaartverkoop te boosten. Het is meer een band waar veel van het Pinkpop publiek om gaat vragen op social media als ze er níet staan. Dus kun je ze maar beter boeken, voorkomt een hoop gezeik. En heel veel mensen vinden ze toch best aardig om te zien.

We kunnen dus voortaan gewoon aangeven dat Kensington NOOIT Pinkpop gaat headlinen. (Mits ze door een Godswonder een status krijgen zoals Coldplay/RS etcetc maar dat zie ik niet gebeuren.) Als die in Amerika gaan toeren dan worden dat kleine clubjes.

eh wrote:
Die Griek schurkt “gewoon” tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ….. ook hij is afhankelijk van ander bronnen !

Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……

Fijne dagen

Je hebt het niet op de Griek?

ik ben geen fan van hem nee .......

Maar das ook een beetje hypocriet van me ...... ben soms blij met zijn berichten .... aan de andere kant irriteert hij me mateloos met zijn Popie Jopie gedrag .... zowel viraal als in Real Life (lees concerten)

Users who are viewing this thread