Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Zou me eerlijk gezegd niet verbazen als Kensington als twee na laatste op het hoofdpodium staat, zoals Anouk dit jaar.

Kan 21 Pilots als ze komen ook op mainstage. De kans dat die op Noord staan lijkt me behoorlijk klein.

In dat scenario zou Keane dan Noord af kunnen sluiten, heb je in de breedte toch een goede dag die wel kaarten verkoopt.

Ik durf hem aan ….. Pearl Jam it is ….. tour blijkt eindelijk rond te zijn ….

De reden dat Pearl Jam hun tour nog niet heeft bekend gemaakt is dat ze afspraken met aantal ( 2 of 3 ) festivals dat die als eerste hun bekend maken …. de rest van de tour volgt dan snel !

Data krijg ik helaas niet …..

via PJ forum?
keek daar zojuist pas.
seems legit! you got me @eh !

eh wrote:

De reden dat Pearl Jam hun tour nog niet heeft bekend gemaakt is dat ze afspraken met aantal ( 2 of 3 ) festivals dat die als eerste hun bekend maken …. de rest van de tour volgt dan snel !

via PJ forum?
keek daar zojuist pas.

Ik heb mijn info daar niet vandaan ..... kijk nooit op dat Forum .... kloten forum om te lezen .....

Mijn bron is niet zo spannend hoor .... iemand net als de Griek nogal contacten heeft binnen de 10 club .... alleen treedt zij daar nooit mee naar buiten .....HEEL AF EN TOE LAAT ZE IETS LOS ( maar niet op fora) kan er niet meer over zeggen ...... maar heul spectaculair ist allemaal niet ..... vandaar

mooi, thnx...

dan weten we bij deze genoeg.
lijkt de deal dus rond, Pearl Jam voor de zondag op Pinkpop?

Blijer kunnen ze niet maken .....
Weet ook dat ze niet erg tevreden waren over het optreden in 2018 ( wat ik overigens met ze deel) .... qua sfeer .....
Ik heb echt het gevoel dat dit wederom memorabel wordt .... maar das mijn onderbuik .....

Buiten Pinkpop zal ik Ziggo, Berlijn, Werchter en Italie (Imola ?) mee pikken .... heerlijk zomer

eh wrote:
…..
…. …..
…. …..

….

Iedereen weet: hoe meer puntjes, hoe betrouwbaarder de bron
1f609.svg

Hahahaha touche, zal proberen het te verminderen

Is KoL al uitgesloten (als in, hebben zij een optreden op Pinkpopzondag)?
vrijdag 19e Southside / zondag 21 Hurricane

20 nog niets, maar spelen ze 3 dagen op rij?
Willen ze wel Noord afsluiten of sub staan.
En, wil Pinkpop ze wel terug na het niet zo spectaculaire weerzien de laatste 2 maal

Laat KoL maar heel ver weg. De laatste 2x Pinkpop vond ik aanfluitingen.. Dan nog liever Dennis zijn Scooter ;)

DennisvdBr wrote:

eh wrote:

via PJ forum?
keek daar zojuist pas.

Ik heb mijn info daar niet vandaan ….. kijk nooit op dat Forum …. kloten forum om te lezen …..

Mijn bron is niet zo spannend hoor …. iemand net als de Griek nogal contacten heeft binnen de 10 club …. alleen treedt zij daar nooit mee naar buiten …..HEEL AF EN TOE LAAT ZE IETS LOS ( maar niet op fora) kan er niet meer over zeggen …… maar heul spectaculair ist allemaal niet ….. vandaar

Heel begrijpelijk allemaal, als de info klopt dan komen er dus een aantal festivals eerder met Pearl Jam nieuws.
Ik vermoed dan zomaar dat PP begin volgende week met die derde headliner komt en dat Pearl Jam op de vrijdag 6 dec hun volledige tour bekend maakt.

, als de info klopt dan komen er dus een aantal festivals eerder met Pearl Jam nieuws.
Ik vermoed dan zomaar dat PP begin volgende week met die derde headliner komt en dat Pearl Jam op de vrijdag 6 dec hun volledige tour bekend maakt.
ik denk dat morgen een paar namen erbij komen, lijkt me niet heel toevallig elke woensdag 12 uur.
Pearl Jam zal wel volgende week touraankondiging doen, ik ga uit van begin volgende week.
Zou Pinkpop meteen in de touraankondiging zitten?
Misschien wachten ze wel tot na de start van de verkoop van de losse gigs...
Zo niet... Dan kan het ineens hard gaan met de verkoop als de aankondiging officieel is. Tot die tijd is het slechts speculatie!

(of zou Pinkpop vanavond in de Faith No More aankondiging zitten, 2015 was magisch)

Officiële ticketsite Duitsland vermeld al het volgende op zijn website omtrent tickets Pearl Jam.
https://pearljam.tickets.de/de/
Die tour zou misschien wel eens sneller bekend kunnen worden gemaakt dan we denken....

Users who are viewing this thread