Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Woo Hah wel met namen, o.a. Kendrick Lamar. Had ik toch een mooie naam gevonden voor op Pinkpop i.p.v. Post Malone.

Dat is zeker wel een mooie naam, had ik ook graag op Pinkpop gezien, maar helaas. Misschien België op Pukkelpop denk ik dan? Ivm Vestiville wat sws niet meer zal komen denk ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Had Kendrick graag op PP gezien, maar zie hem nog veel liever op WooHah (of Werchter hopelijk). Woohah is lekker bezig.

Geen PP nieuws dus vandaag.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
wenters wrote:
Maar dat wat mij momenteel bezig houd. Net zoals voorgaande 2 weken vandaag 12.00u een aankondiging van artiesten?

zullen we zo moeten weten…
Vorige 2 worpen waren ook woensdag 12:00

half uur geleden Faith No More voor Mad Cool, wat mij betreft 12:00 Pinkpop.

FNM staat niet op PP heb ik begrepen. Ik vermoed wel zondag op GMM.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ik ga het toch maar zeggen: Kendrick Lamar was een betere 'nieuwe hip hop' headliner geweest dan Post Malone.

Of tenminste eentje eentje die meer sceptische van het genre had overtuigd. Heeft een (heel sterke) liveband, brengt meer variatie in zijn set en is gewoon ook een groter icoon. Heeft Woo-hah heel goed gedaan in ieder geval.

 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Ik ga het toch maar zeggen: Kendrick Lamar was een betere ‘nieuwe hip hop’ headliner geweest dan Post Malone.

Of tenminste eentje eentje die meer sceptische van het genre had overtuigd. Heeft een (heel sterke) liveband, brengt meer variatie in zijn set en is gewoon ook een groter icoon. Heeft Woo-hah heel goed gedaan in ieder geval.

En zijn show is een visueel spektakel, steekt zeer goed in elkaar. Dan hoef je zijn muziek niet per se tof te vinden om toch enigszins vermaakt te worden.

Post Malone zal meer moeite hebben sceptici te overtuigen, al spreekt zijn muziek wel een groter publiek aan. Snap de keuze van Pinkpop dan ook wel.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Maar dusseh voor de zoveelste keer.. Post Malone die z i n g t over trap-beats maakt hem nog steeds geen rapper.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Man.

Eric Clapton - Kendrick Lamar - Paul McCartney
21 Pilots - Post Malone - Volbeat

Was echt een mooi bovenste rijtje geweest.
2/3 headliners Glastonbury op PP
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik ga het toch maar zeggen: Kendrick Lamar was een betere ‘nieuwe hip hop’ headliner geweest dan Post Malone.

Of tenminste eentje eentje die meer sceptische van het genre had overtuigd. Heeft een (heel sterke) liveband, brengt meer variatie in zijn set en is gewoon ook een groter icoon. Heeft Woo-hah heel goed gedaan in ieder geval.
Nee hoor, ook Kendrick overtuigd sceptische mensen niet... mijn mede concert gangers (rockers) vonden Kendrick ook erg slap op Lowlands en zijn weggegaan. Ik ben toen blijven kijken, en ik vond het ok. Maar zijn andere shows op LL waren beter. Kendrick is goed, maar soms overdrijven wij zijn kwaliteiten ook wel een klein beetje hoor ;).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Kendrick in de Ziggo was anders fenomenaal goed. Misschien had ie op LL gewoon een mindere dag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ja, ging hetzelfde zeggen. In het Sportpaleis was Kendrick Lamar ijzersterk. Ook volgens de niet-zo'n-hiphopfan die mee was. ;-)



 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Kendrick in de Ziggo was anders fenomenaal goed.
Misschien had ie op LL gewoon een mindere dag.

Klopt, hij had een vermoeide indruk die dag. Ik had er erg veel van verwacht, maar die show viel me een klein beetje tegen. Maar had verder een prima naam geweest voor ieder festival dan ook (ok misschien Graspop niet).
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Las laatst een interview met Jan Smeets waarin hij zei dat er een optie op Paradiso is genomen en dat later besloten gaat worden of deze wel of geen doorgang gaat hebben. Zouden ze op de zondag headliner na dan toch het meeste opsparen tot feb/maart?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Man.

Eric Clapton – Kendrick Lamar – Paul McCartney
21 Pilots – Post Malone – Volbeat

Was echt een mooi bovenste rijtje geweest.
2/3 headliners Glastonbury op PP
:lol:
vond Iron Maiden - Neil Young - Coldplay toch mooier
:mrgreen:
:twisted:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken