Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Nog meer mensen die moeite hebben met laden van pinkpop.nl ?
Wellicht toch iets op komst...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
even qua planning…
Nederland met EK in groep C.
Speeldagen zijn 18 en 22 juni, Pinkpop er dus precies tussen in.

Oftewel: donderdag de 18e iets eerder richting Landgraaf. Camping op. Tent opzetten. Bandje halen. Eten, en hup: EK kijken op het grote scherm op camping B. Prima hoor!

@Dennis: dan zul jij toch ook wel even op camping B komen loeren, ook al overnacht je daar verder niet?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Timmetje wrote:
Kendrick in de Ziggo was anders fenomenaal goed.
Misschien had ie op LL gewoon een mindere dag.

Kan. Had Kendrick in het Sportpaleis en Pukkelpop gezien hetzelfde jaar en op Pkp was hij ook aanzienlijk zwakker.

Pukkelpop was toch een pak minder. Lag volgens mij maar aan 1 ding. Hij had op de festivals indentiek zijn zaalshow gebracht en dat werkt in zaal veel beter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
danny wrote:

Timmetje wrote:
Kendrick in de Ziggo was anders fenomenaal goed.
Misschien had ie op LL gewoon een mindere dag.


Kan. Had Kendrick in het Sportpaleis en Pukkelpop gezien hetzelfde jaar en op Pkp was hij ook aanzienlijk zwakker.

Pukkelpop was toch een pak minder. Lag volgens mij maar aan 1 ding. Hij had op de festivals indentiek zijn zaalshow gebracht en dat werkt in zaal veel beter.

Ja, laat ons hopen dat hij volgend jaar dus alleen festivalshows doet. Als je headliner bent op Glasto zou je wel denken dat je een show hebt die gemaakt is voor festivals. :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Lana del rey nog een kanshebber voor pinkpop?
Of kunnen we haar ook doorstrepen?

Ga maar van dat laatste uit.
Als zij op een festival in NL speelt zal het wel Best Kept Secret worden.
Verwachting is dat Primavera Sound haar ook boekt; wordt misschien morgen al bekend gemaakt.
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
76
66
I’m BEYOND excited by this announcement – I’M COMING HOME x
Robbie Williams, Live at Vale Park Stadium, Stoke-on-Trent. 20th June 2020.
Priority ticket access to UK fans who purchase, or have already purchased, 'The Christmas Present' from Shop.RobbieWilliams.com, before 6PM GMT next Thursday (5th December 2019) #RobbiesComingHome

Robbie Williams speelt op 20 juni in Stoke, kan dus altijd nog even komen overvliegen om Pinkpop af te sluiten :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
I’m BEYOND excited by this announcement – I’M COMING HOME x
Robbie Williams, Live at Vale Park Stadium, Stoke-on-Trent. 20th June 2020.
Priority ticket access to UK fans who purchase, or have already purchased, ‘The Christmas Present’ from Shop.RobbieWilliams.com, before 6PM GMT next Thursday (5th December 2019) #RobbiesComingHome

Robbie Williams speelt op 20 juni in Stoke, kan dus altijd nog even komen overvliegen om Pinkpop af te sluiten ?

Wauw, dat zou wel de meest absolute degradatie zijn, als je die zou laten afsluiten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.506
6.183
Had een fantastische show in Goffert paar jaar terug. Fantastische entertainer.

Enig nadeel is dat hij geen nieuw materiaal heeft en PP had 2015 al een Best Of Tour. Dus dan heb je ook weer wat van hetzelfde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Was Robbie de vorige keer geen groot succes? Zal ook 5 jaar geleden zijn, in principe is het gat groot genoeg.

Hangt ervan af waar ze Volbeat zetten, op de subplek of als IBA hoofdact. Want in het geval van dat laatste kan ik me voorstellen dat ze iets ‘contrasterend’ qua genre op de main zetten. Of ze worden sub voor PJ. ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.506
6.183
Dua Lipa verwacht ik ook wel op PP. Zou een goede sub zijn voor Robbie toch? En dan Volbeat als afsluiter op dat andere podium.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Robbie en dua lipa zou ik verschrikkelijk vinden.
Ik heb veel liever the killers, ratm of als die twee niet kunnen dan maar pearl jam Ookal heb ik die al gezien op Pinkpop vorig jaar
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Alsjeblieft zeg geen Robbie Williams
Ben vorige keer daar al bij weggelopen.op PP.
Ik wacht nog steeds op goede namen.
Maarja niet elke keer is het je smaak nietwaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken