eh wrote:
Die Griek schurkt “gewoon” tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ….. ook hij is afhankelijk van ander bronnen !
Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……
Fijne dagen
laat ik zeggen, persoonlijk zou ik Pearl Jam toejuichen.
maar, is het raar dat ze na 2 jaar terug komen, niet alleen omdat zo’n snelle herhaling zeldzaam is.
ook omdat het eerst van 2000 tot 2018 duurt dat ze uberhaupt terug keren en dan komen ze ineens 2 keer in 2 jaar??
PJ is wel een band, als ze ergens willen staan, dan is de kans heel groot. Blijkbaar was Vedder weer tevreden in 2018, dus de kans is zeker aanwezig hoor.
al hou ik de optie open van de vrijdag headliner van Graspop, die ik niet op Hellfest verwacht en ook niet op Rock in Rio staat, plus minstens 1 dag rust heeft tussen data.
en dat van Timberlake… komt nieuw album en weer soundtrack van die tekenfilm, verwacht ik wel iets van een tour. Geloof dat gerucht wel.