Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.751
Speelden al die wisselingen van de wacht, last minute wijzigingen en ingetrokken keutels vroeger ook al? Of weten we nu gewoon meer?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Geen idee. Mbt PJ is het gemeld door de Griek op het forum. Dat is gewoon een betrouwbare bron.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Die Griek schurkt "gewoon" tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ..... ook hij is afhankelijk van ander bronnen !

Maar ik zal mijn berichten staken over deze ...... Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ......

Fijne dagen
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.751
Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……

Fijne dagen

Nee joh, juist niet. Dit forum leeft van geruchten. En weinigen zijn zo zeker van hun zaak, dus kom vooral door met die info!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Die Griek schurkt “gewoon” tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ….. ook hij is afhankelijk van ander bronnen !

Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……

Fijne dagen
laat ik zeggen, persoonlijk zou ik Pearl Jam toejuichen.

maar, is het raar dat ze na 2 jaar terug komen, niet alleen omdat zo'n snelle herhaling zeldzaam is.
ook omdat het eerst van 2000 tot 2018 duurt dat ze uberhaupt terug keren en dan komen ze ineens 2 keer in 2 jaar??

PJ is wel een band, als ze ergens willen staan, dan is de kans heel groot. Blijkbaar was Vedder weer tevreden in 2018, dus de kans is zeker aanwezig hoor.

al hou ik de optie open van de vrijdag headliner van Graspop, die ik niet op Hellfest verwacht en ook niet op Rock in Rio staat, plus minstens 1 dag rust heeft tussen data.
en dat van Timberlake... komt nieuw album en weer soundtrack van die tekenfilm, verwacht ik wel iets van een tour. Geloof dat gerucht wel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
eh wrote:
Die Griek schurkt “gewoon” tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ….. ook hij is afhankelijk van ander bronnen !

Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……

Fijne dagen

laat ik zeggen, persoonlijk zou ik Pearl Jam toejuichen.

maar, is het raar dat ze na 2 jaar terug komen, niet alleen omdat zo’n snelle herhaling zeldzaam is.
ook omdat het eerst van 2000 tot 2018 duurt dat ze uberhaupt terug keren en dan komen ze ineens 2 keer in 2 jaar??

PJ is wel een band, als ze ergens willen staan, dan is de kans heel groot. Blijkbaar was Vedder weer tevreden in 2018, dus de kans is zeker aanwezig hoor.

al hou ik de optie open van de vrijdag headliner van Graspop, die ik niet op Hellfest verwacht en ook niet op Rock in Rio staat, plus minstens 1 dag rust heeft tussen data.
en dat van Timberlake… komt nieuw album en weer soundtrack van die tekenfilm, verwacht ik wel iets van een tour. Geloof dat gerucht wel.

Als ze beschikbaar zijn, zijn ze beschikbaar he. Nu valt Pinkpop later. Dat is een voordeel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
21 Pilots zojuist aangekondigd voor Open’er Polen
Overigens niet als headliner
en St Gallen ook

Volt heeft ook een paar namen gebracht, Pretty Reckless en Faithless
Misschien kanshebbers Pinkpop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Hurricane/Southside:
Helgen
Flash Forward
Brutus
Pup
JC Stewart
Thees Uhlmann
Georgia
Calvin Coke
Skindred
Mayday Parade,
Neck Deep,
Dermot Kennedy
The Dead South
Turbostaat
Blues Pills
Millencolin
Nothing But Thieves
Mando Diao
Bad Religion
Antilopen Gang
DHZ
Tones And I
Of Monsters And Men
The Killers
Killswitch Engage
LP
Foals
Jimmy Eat World
The Lumineers
Rise Against
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Dit lijkt het zijn (moest even blijven editen). Ok toch geen slecht lijstje op het eind.

Tones And I lijkt me ook een logische boeking voor Pinkpop trouwens.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Die Griek schurkt “gewoon” tegen personen aan die de fanclub bestieren en dus de merchandise handel.
Hij is best bekend onder de Pearl Jam fans maar heeft geen enkele functie ….. ook hij is afhankelijk van ander bronnen !

Maar ik zal mijn berichten staken over deze …… Vind het alleen heel erg tof dat mijn favoriet bandje mijn favoriet festival afsluit ……

Fijne dagen

Je hebt het niet op de Griek?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
deze mogen naar Pinkpop doorkomen van me…


Indiaantje89 wrote:
Skindred
Dermot Kennedy
Blues Pills
Mando Diao
Bad Religion
Tones And I
LP
Foals
Jimmy Eat World
The Lumineers
Rise Against
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Die gaan niet voor minder dan headliner komen.... en die is er voor de zaterdag al.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Bovendien staan ze zaterdag op Southside.

Vraag is of ze drie dagen op rij willen spelen en de zondagheadliner kunnen zijn.

Edit: uit een snelle blik op setlist.fm blijkt dat ze geregeld 3 dagen op rij spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken