Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Nog geen eens in een uithoek van het land. De Randstad is al te veel gevraagd. Die dagkaarten voor de camping moeten ze zo snel mogelijk invoeren. Sterker nog, zal ook nog eens een beter verdienmodel zijn, denk ik zo.
Een half uur/drie kwartier van de headliner missen, slaat natuurlijk nergens op.
ik denk niet dat ze camping bij de dagkaarten gaan doen.
camping zit doorgaans al goed vol, enkel op basis van de weekendkaarten.

ik denk dat de optie los camping ticket verkopen, wat je ook bij andere festivals ziet (Bospop of Rock Werchter), een goed alternatief is.
Volgens mij is Bospop camping 25,-- (correct me if i'm wrong).
Maak het weekendticket ipv 230,- dan 210,- en maak de Pinkpop-camping-ticket 25,-
Of misschien zelfs 30,- en boek wat (respectievelijk) Paaspop/Appelpop-party-actjes in de Feesttent van de campingtainment.

Zou ik een goed alternatief vinden, iets wat hier overigens vaker benoemd is...

wenteldave wrote:
Nog geen eens in een uithoek van het land. De Randstad is al te veel gevraagd. Die dagkaarten voor de camping moeten ze zo snel mogelijk invoeren. Sterker nog, zal ook nog eens een beter verdienmodel zijn, denk ik zo.
Een half uur/drie kwartier van de headliner missen, slaat natuurlijk nergens op.

ik denk niet dat ze camping bij de dagkaarten gaan doen.
camping zit doorgaans al goed vol, enkel op basis van de weekendkaarten.

ik denk dat de optie los camping ticket verkopen, wat je ook bij andere festivals ziet (Bospop of Rock Werchter), een goed alternatief is.
Volgens mij is Bospop camping 25,– (correct me if i’m wrong).
Maak het weekendticket ipv 230,- dan 210,- en maak de Pinkpop-camping-ticket 25,-
Of misschien zelfs 30,- en boek wat (respectievelijk) Paaspop/Appelpop-party-actjes in de Feesttent van de campingtainment.

Zou ik een goed alternatief vinden, iets wat hier overigens vaker benoemd is…
Dat zeg ik toch ook? Al hoewel misschien staat het er wel, maar bedoel ik het niet zo. Ik doelde op losse campingtickets, zoals jij dat beeld hebt geschetst.

Sir Paul op 29 mei in Nijmegen
Ik hou de line up van TW nog even in de gaten. Ben ook wel benieuwd naar die zondag headliner van PP.
Dat worden misschien lastige keuzes........

De eerste act voor BST Hyde Park.
https://www.bst-hydepark.com/events/detail/56
Die zag ik ook niet aankomen......

T. Roses wrote:
Sir Paul op 29 mei in Nijmegen

Ik hou de line up van TW nog even in de gaten. Ben ook wel benieuwd naar die zondag headliner van PP.
Dat worden misschien lastige keuzes……..
Kaart voor Nijmegen kost 100 Euro.
Kaart TW 96 Euro maar daar komt nog wat bij aan line up.

PJ wrote:
De eerste act voor BST Hyde Park.
https://www.bst-hydepark.com/events/detail/56
Die zag ik ook niet aankomen……

Daar had ik zelfs nog nooit van gehoord…

Is dat dan die befaamde vernieuwing?

De meeste hedendaagse popheadliners kan ik nog redelijk hebben. Acts als Taylor Swift, Bruno Mars, Justin Timberlake kan ik prima hebben op een festival, al is het maar voor de afwisseling. Maar acts zoals Little Mix is voor mij echt een stap te ver. Dit is voor mij een reden om echt geen kaartje te kopen als zij hoog op het affiche staan. Verschrikkelijke muziek en trekt een publiek mee waar ik me niet direct thuis in voel.

Little Mix gaat zelfs mij een stap te ver.

Ziet ernaar uit dat ik iig het Pinkpop weekend op za en zo in Werchter te vinden ben. Mooie namen zo.
Benieuwd naar wat er op TW Classic nog bijkomt.

Jij bent to zo'n geweldige fan van Post Malone of heb ik dat verkeerd gelezen...... :wink:

Ziet ernaar uit dat ik iig het Pinkpop weekend op za en zo in Werchter te vinden ben. Mooie namen zo.
je weet wel dat als Pearl Jam op Pinkpop staat , ik een weddenschap voor een Pinkpopfrietje van je verlies ;)

Ja ik herhaal het nog maar eens.
Straks touren in de week(end) van PP in Nederland/België.
Eric Clapton Paul McCartney Lenny Kravitz Taylor Swift en mogelijk ook nog Pearl Jam. Het had zo mooi kunnen zijn…………… zeg ik met een ?
Je kan niet alles hebben………….

Timmetje wrote:

je weet wel dat als Pearl Jam op Pinkpop staat , ik een weddenschap voor een Pinkpopfrietje van je verlies ?

Kom ik je die onderweg naar Werchter wel even brengen. :wink:

Het is wel bizar idd PJ.
Swift, McCartney, Clapton en Iron Maiden in hetzelfde weekend in Europa. 3 daarvan op PP was een mooi rijtje PP headliners geweest.

Ja ik herhaal het nog maar eens.
Straks touren in de week(end) van PP in Nederland/België.
Eric Clapton Paul McCartney Lenny Kravitz Taylor Swift en mogelijk ook nog Pearl Jam. Het had zo mooi kunnen zijn…………… zeg ik met een
1f609.svg

Je kan niet alles hebben………….
goh...
dan neem je daarin nog niet eens Hu/So, Hellfest en Graspop daarin mee genoemd?

benieuwd of deze week al meer namen zien, Noord-afsluiter vrijdag en zaterdag.
Headliner zondag zou wel eens tot december kunnen duren?

Sir Paul weer zien! Ik wil het inderdaad eigenlijk ook maar niet meer over alle gemiste kansen van Pinkpop hebben, en vind het eigenlijk ook leuker om Paul McCartney te zien in het Goffert Park dan op Pinkpop.

Je kan toch ook op een camping in de buurt gaan staan. Paar jaar geleden hier gestaan..perfect geregeld allemaal, inc vervoer van en naar het festivalterrein
https://www.limburgerhof.nl/pinkpop

gesp wrote:
Dit jaar helaas weer geen mogelijkheid tot kamperen bij een dagkaart.

Serieus? Das wel een naaistreek. Zeker als je in zo’n uithoek van het land zit idd.

Sir Paul weer zien! Ik wil het inderdaad eigenlijk ook maar niet meer over alle gemiste kansen van Pinkpop hebben, en vind het eigenlijk ook leuker om Paul McCartney te zien in het Goffert Park dan op Pinkpop.

Gezien zijn leeftijd verwacht ik niet dat hij nog lang gaat touren, Stiekem denk ik eigenlijk dat het wel eens zijn laatste leg door Europa zou kunnen zijn....,

Users who are viewing this thread