Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Coldplay gaat niet touren wat het is niet goed voor het milieu. Een beetje milieu is prima… maar nu komen ze toch wel erg over als een stel moraalridders. Hoeveel plastic lichtgevende bandjes hebben ze hun vorige tour wel niet weggeven?

Serieus? Nee het persen van cd's etc zorgt niet voor vervuiling. En inderdaad ook die bandjes...Hypocriet.

Hoeveel plastic lichtgevende bandjes hebben ze hun vorige tour wel niet weggeven?

Dat is wel een goed punt.

Misschien willen ze daar nu voor compenseren, haha.

Doet me wel afvragen of Coldplay in 2020 überhaupt nog wel zo'n grote headliner is. Ik bedoel, alle huisvrouwen willen ongetwijfeld graag Clocks, Viva la Vida en Fix You zien, maar volgens mij zijn hun laatste twee albums ook commercieel niet zo goed gevallen?

En naast die snelle uitverkoop kost het als je een weekend ticket plus camping van donderdag tot en met zondag aanschaft ook gewoon €216,90, dus veel goedkoper is het ook niet.

je kunt ook weekendtickets kopen zonder overnachting.

Indiaantje89 wrote:
Hoeveel plastic lichtgevende bandjes hebben ze hun vorige tour wel niet weggeven?

Dat is wel een goed punt.

Misschien willen ze daar nu voor compenseren, haha.

Doet me wel afvragen of Coldplay in 2020 überhaupt nog wel zo’n grote headliner is. Ik bedoel, alle huisvrouwen willen ongetwijfeld graag Clocks, Viva la Vida en Fix You zien, maar volgens mij zijn hun laatste twee albums ook commercieel niet zo goed gevallen?
Daarom gooien ze het nu op deze toer. Tot hij straks door zijn alimentatie heen is en weer moet touren om geld binnen te harken.

TW Classic de zondag van Pinkpop

martin2 wrote:
Nog eens een verduidelijking waarom alles zo lang duurt…

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191120_04727344

” Volgens Van der Auwera heeft Live Nation nu ook de vraag gesteld om TW Classic op zondag 21 juni te mogen organiseren op de festivalweide van Werchter, daags dus na de eerste Werchter Boutique.”

Damn.
Benieuwd wie daar dan staat.
Paul McCartney lijkt me de meest logische optie.

Camila Cabello naar Ziggo Dome trouwens op 15 juni. Die had ik ergens ook nog wel op PP verwacht.

Lijkt er trouwens op dat wat ik gisteren zei (helaas) niet uit lijkt te komen. Info lijkt toch niet te kloppen, waarschijnlijk geen Timberlake op Stadspark. Valt de rest wat gezegd is ook mee weg.

Maakt wel nieuwsgierig naar de Stadspark aankondiging van vandaag. :)

Kensington staat ook weer op elk festival in Nederland he..
Sjongejonge.

Hypocriet gedrag van Coldplay.
Wel in Jordanië je album opnemen.
Dag hoor ??‍♂️

Ook net van efestivals,
The Black Keys, the Smashing Pumpkins and the Strokes just announced to headline “Shaky Knees festival” in Atlanta on 1. 3. May 2020.
Zou hier iets van door kunnen naar PP?
The black keys zou mooi zijn….

Dat zijn meer namen voor Down the Rabbit Hole, Best Kept Secret en Lowlands.
<sarcasm>Zoveel goede muziek kan Pinkpop niet (meer) aan.</sarcasm>

Zonder gekheid hebben ze best wat kwaliteit namen neergezet tot nu toe maar het is wel erg "veilig" en niet spannend genoeg voor mijn smaak. Maar dat had ik ook niet verwacht en het had veeel slechter gekund (dat afgrijselijke concert at sea programma bijv.). Ben benieuwd naar wie die laatste hoofdact is.

Kensington staat ook weer op elk festival in Nederland he..
Sjongejonge.

Yep dat was ook te verwachten. Met een beetje mazzel overkill

Camila Cabello naar Ziggo Dome trouwens op 15 juni. Die had ik ergens ook nog wel op PP verwacht.

Lijkt er trouwens op dat wat ik gisteren zei (helaas) niet uit lijkt te komen. Info lijkt toch niet te kloppen, waarschijnlijk geen Timberlake op Stadspark. Valt de rest wat gezegd is ook mee weg.

Maakt wel nieuwsgierig naar de Stadspark aankondiging van vandaag. ?
Er zit in het Pinkpopweekend een flink gat in haar tourschema. 18 juni in Keulen en 23 juni pas weer in Zürich. Oversteek van Keulen naar Landgraaf is bovendien snel gemaakt. Rest van haar tourschema sluit wel allemaal goed aan.

Timmetje wrote:

Maakt wel nieuwsgierig naar de Stadspark aankondiging van vandaag.
1f642.svg

Er zit in het Pinkpopweekend een flink gat in haar tourschema. 18 juni in Keulen en 23 juni pas weer in Zürich. Oversteek van Keulen naar Landgraaf is bovendien snel gemaakt. Rest van haar tourschema sluit wel allemaal goed aan.
Keulen - Landgraaf kan zelfs zelfde dag. vroeg Landgraaf en in de avond Keulen.

Ik lees hier meer tegenwoordig dan dat ik zelf bij draag aan het forum maar af en toe toch de tijd om wat dingen te vinden.

Misschien een hele wilde gok maar zie dat KISS een gat heeft zitten in het weekend van Pinkpop/Graspop. ze hebben geen shows aangekondigd voor Nederland/België. Misschien een 3e headliner kandidaat hier?

Misschien een hele wilde gok maar zie dat KISS een gat heeft zitten in het weekend van Pinkpop/Graspop. ze hebben geen shows aangekondigd voor Nederland/België. Misschien een 3e headliner kandidaat hier?

Dan kun je in juni bij Swap echt een goedkoop kaartje scoren.

Dan kun je in juni bij Swap echt een goedkoop kaartje scoren.

Weet de fanbase van KISS wat ticketswap is?

Is ook veel te koud om nu in de rij te gaan staan. Stel je eens voor dat je een koutje oploopt en dat je daardoor niet meer naar Pinkpop kunt gaan.

Om maar niet te spreken van al die mensen die op de terugweg of halverwege het jaar hun fysieke kaarten kwijtraken.

Users who are viewing this thread