Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Hopelijk komen er donderdag of vrijdag nog wat namen voor de zaterdag en zondag voordat de verkoop van start gaat. Verwacht eigenlijk van wel, zou vreemd zijn om zonder zondagheadliner de verkoop te starten.

Met name de zaterdag en zondag kennen bovenaan het affiche nog lege plekken in de clashfinder. Terwijl de vrijdag bovenin al vrij vol lijkt, had daar misschien nog wel een grote naam verwacht. Verwacht voor 230 euro / weekend en vooral 110 euro / dag toch wel wat groter dan er tot nu toe staat.

Tones And I lijkt me trouwens vrijwel zeker, is al aangekondigd voor Mad Cool en staat in de week na Pinkpop in Italië.

Ben normaal niet zo happig op classics, lijkt op papier leuk maar valt in de praktijk vrijwel altijd tegen. Met name als de set leunt op 1 of 2 oude hitjes. Toch mag Paul Weller van mij wel langs komen. Paar jaar geleden nog gezien en de man heeft prima recent solowerk. Ook benieuwd naar Johnny Marr, die dit jaar wat festivals aan deed.

Hopelijk komen er donderdag of vrijdag nog wat namen voor de zaterdag en zondag voordat de verkoop van start gaat. Verwacht eigenlijk van wel, zou vreemd zijn om zonder zondagheadliner de verkoop te starten.

Tones And I lijkt me trouwens vrijwel zeker, is al aangekondigd voor Mad Cool en staat in de week na Pinkpop in Italië.

Ben normaal niet zo happig op classics, lijkt op papier leuk maar valt in de praktijk vrijwel altijd tegen. Met name als de set leunt op 1 of 2 hitjes. Toch mag Paul Weller van mij wel langs komen. Paar jaar geleden nog gezien en de man heeft prima recent solowerk. Ook benieuwd naar Johnny Marr, die dit jaar wat festivals aan deed.

Niet zo happig op een set die rust op 1 of 2 hitjes en dan hopen dat Tones and i komt?

Ze heeft absoluut een goed nummer gemaakt en een terechte hit te pakken maar wat je nu zegt spreekt elkaar nogal tegen ?

Niet zo happig op een set die rust op 1 of 2 hitjes en dan hopen dat Tones and i komt?

Ze heeft absoluut een goed nummer gemaakt en een terechte hit te pakken maar wat je nu zegt spreekt elkaar nogal tegen ?

Zeg toch nergens dat ik hoop dat Tones And I komt?

Noem haar naam als groot kanshebber omdat ze in de buurt is, aangekondigd voor Mad Cool en Italie speelt. Ze is hier verder nog niet genoemd dus leek me wel relevant.

Mijn mening erover is minder relevant, maar bij opkomende en nieuwe artiesten die megahits scoren ben ik eerder benieuwd wat ze nog meer kunnen. En dat is bij 'classics' die heel sterk op het verleden leunen veel minder het geval. Is de glans vaak wel vanaf, daarom niet zo happig op.

Waren Guns n Roses voor volgend jaar al ergens officieel bevestigd? Volgens mij toch niet of ben ik mis? In ieder geval gaan ze in maart weer op pad.
https://www.vivelatino.com.mx/
https://www.contrareplica.mx/nota-Guns-N-Roses-confirmado-para-el-Vive-Latino-2020201920114

CAS heeft The Script en Crowded House....kan dat PP The Script nog gaat krijgen. JT zal als het volgens Timmetje klopt dan op Stadspark Live staan want niet op CAS

Na veel meegelezen te hebben, nu dan maar een reactie van een diehard Pinkpopganger die ik ben. Is weer een mooi gaaf programma met leuke verassingen. Ga hoe dan ook zaterdag weer weekendkaartjes kopen voor mijn 21e keer Pinkpop.

Hoop dat The Script ook naar Pinkpop komt, blijf hoop houden zeker omdat Crowded House ook op beide staat, al zijn die misschien wat kleiner. Ook benieuwd naar de rest en wat de zondag headliner wordt.

Ik denk niet dat Pinkpop ook nog The Script met CaS deelt. Dan zouden ze twee subs en nog - hoewel ik daar minder enthousiast over ben dan sommigen hier - Crowded House delen. Lijkt me niet heel best.

Ik denk niet dat Pinkpop ook nog The Script met CaS deelt. Dan zouden ze twee subs en nog – hoewel ik daar minder enthousiast over ben dan sommigen hier – Crowded House delen. Lijkt me niet heel best.

Precies dit ja. Als Pinkpop moet je een onderscheidend programma houden ten opzichte van andere festivals. Van CAS zal naast Crowded House nog een forse delegatie Nederlandse artiesten (Chef's Special, Maan, dat soort dingen) op beide festivals staan. Als je dan ook nog The Script hebt staan, is het voor veel mensen aantrekkelijker om voor fors minder geld weg te gaan staan waaien in Zeeland.

Is The Script niet al 5x langs geweest in 9 jaar tijd ofzo? Altijd een prima boeking hoor, en erg leuk voor de vele fans, maar deze naam komt echt als eerste in me op als ik denk aan overkill op Pinkpop...

Precies dit ja. Als Pinkpop moet je een onderscheidend programma houden ten opzichte van andere festivals. Van CAS zal naast Crowded House nog een forse delegatie Nederlandse artiesten (Chef’s Special, Maan, dat soort dingen) op beide festivals staan. Als je dan ook nog The Script hebt staan, is het voor veel mensen aantrekkelijker om voor fors minder geld weg te gaan staan waaien in Zeeland.

Kaarten voor CAS zijn binnen een paar uur uitverkocht. Het is niet zo makkelijk om te gaan waaien in Zeeland.

Coldplay gaat niet touren wat het is niet goed voor het milieu. Een beetje milieubewust is prima... maar nu komen ze toch wel erg over als een stel moraalridders. Hoeveel plastic lichtgevende bandjes hebben ze hun vorige tour wel niet weggeven?

k wist niet dat niet-Nederlandse bands ook zijn toegestaan op dit festival.

Het is gelukkig een vrij land.
Wij gedogen jou toch ook met je cynisch-sarcastische opmerkingen. Er is ruimte voor van alles.

Precies dit ja. Als Pinkpop moet je een onderscheidend programma houden ten opzichte van andere festivals. Van CAS zal naast Crowded House nog een forse delegatie Nederlandse artiesten (Chef’s Special, Maan, dat soort dingen) op beide festivals staan. Als je dan ook nog The Script hebt staan, is het voor veel mensen aantrekkelijker om voor fors minder geld weg te gaan staan waaien in Zeeland.

Kaarten voor CAS zijn binnen een paar uur uitverkocht. Het is niet zo makkelijk om te gaan waaien in Zeeland.

En naast die snelle uitverkoop kost het als je een weekend ticket plus camping van donderdag tot en met zondag aanschaft ook gewoon €216,90, dus veel goedkoper is het ook niet.

Users who are viewing this thread