Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
voorspelling van afgelopen zaterdag iets omgeturnt...
dikgedrukt de bevestigde acts op spot waar ik ze verwacht.

Vrijdag
mainstage
Red Hot Chili Peppers – Kensington – Supergrass – Keane – Balthazar
IBA Parkstadstage
Twenty One Pilots – Nothing But Thieves – Two Door Cinema Club - Lewis Capaldi
Brightlandsstage
Lost Frequencies – The Teskey Brothers - JC Stewart – Glen Faria – Winnaar Nu of Nooit Finale
Stage 4
Mammas Gun - Lapsley – Tyler Childers – Joe Buck
Garden of Love
?

Zaterdag
mainstage
Post MaloneCrowded House - Charli XCX - James Arthur – Danny Vera
IBA Parkstadstage
Within Temptation – Deftones – Evanescence - Wolf Alice - Blackberry Smoke
Brightlandsstage
Noisia – Sam Fender - Laurence Jones - Tyler Bryant & The Shakedown – Roxeanne Hazes
Stage 4
Blackwave – Hot Water Music – Akwasi – Shooter Jennings
Garden of Love
?

Zondag
mainstage
Justin Timberlake – Dua Lipa – Marco Borsato - Zara Larsson – Snelle
IBA Parkstadstage
Volbeat – Of Monsters and Men – Disturbed - Inhaler
Brightlandsstage
Scooter - Tim Dawn – Danko Jones – Black Pumas
Stage 4
Alfa Mist - Young Gun Silver Fox – Blanks – Aslaug
Garden of Love
?
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
76
66
Ik hoop het! Hele vette show op Lowlands dit jaar.
Mag van mij als sub voor Paul McCartney op de zondag
1f609.svg

Paul McCartney staat op 10 en 13 juni in Italië, dus is mogelijk
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
 Ik vind het vooral komisch dat er bij dauwpop ‘(exclusieve Overijssel show)’ staat.

Das onze Twentsche humor. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Zijn geen aannames nav Efestivals.
Ik verwacht idd de laatste headliner morgenmiddag en heb van iemand dichter bij het vuur vernomen dat het geen Timberlake (op Pinkpop) gaat zijn.
Maar kan er evengoed gewoon naast zitten hoor.
We zullen het morgen zien.
1f642.svg

Je kan zeker geen hintje geven???? :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.947
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.

Zeg je nu hier het volledige affiche gezien te hebben? Of bedoel je wat er tot nu toe staat plus JT?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Timmetje wrote:
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.

Zeg je nu hier het volledige affiche gezien te hebben? Of bedoel je wat er tot nu toe staat plus JT?
Hij zegt toch ook vooralsnog?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.

Ik vroeg om een hint voor die derde headliner, niet wat een kaartje kost :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.947
Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.


Zeg je nu hier het volledige affiche gezien te hebben? Of bedoel je wat er tot nu toe staat plus JT?

Hij zegt toch ook vooralsnog?

Ohja nevermind, daar las ik even overheen. En aangezien hij loopt te beweren dat hij dingen weet over de derde headliner, moest ik toch even vragen hoe het nu zit.

Edit: en als er nog maar een paar namen bekend zijn, wordt uiteraard de volle ticketprijs nog niet gerechtvaardigd. Dus in die context snap ik het hele punt niet zo...
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Misschien niet wat iedereen wil horen, maar zei smeets niet iets ergens in een interview afgelopen jaar dat marco borsato alleen kon headlinen op pinkpop??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Misschien niet wat iedereen wil horen, maar zei smeets niet iets ergens in een interview afgelopen jaar dat marco borsato alleen kon headlinen op pinkpop?
1f648.svg
Gelukkig stelt Jan het schema niet samen ;)
Voor een Nederlandse act is vòòr de Headliners de beste spots op Pinkpop...
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
De vrijdag is wel echt ontzettend sterk, daar komt niet veel meer bij qua grote namen verwacht ik. Hoop nog wel op een flinke knaller voor de zondag (Pearl Jam, Guns N Roses, Foo Fighters, Springsteen oid) en ik ben weer een volledig weekend aanwezig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
wenteldave wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Het affiche is niet super en niet slecht. Wel ok. Maar wel prijzig imo. Het rechtvaardigd vooralsnog de 240e niet.


Zeg je nu hier het volledige affiche gezien te hebben? Of bedoel je wat er tot nu toe staat plus JT?


Hij zegt toch ook vooralsnog?

Ohja nevermind, daar las ik even overheen. En aangezien hij loopt te beweren dat hij dingen weet over de derde headliner, moest ik toch even vragen hoe het nu zit.

Edit: en als er nog maar een paar namen bekend zijn, wordt uiteraard de volle ticketprijs nog niet gerechtvaardigd. Dus in die context snap ik het hele punt niet zo…

Van wat ik gehoord heb kunnen we Timberlake morgen afschrijven en hebben we de derde headliner iig voor zaterdag. Hoe betrouwbaar dat is durf ik niet 100 procent te zeggen maar ik vertrouw er zelf op dat het klopt.

Mbt ticketprijs: Aangezien zaterdag de vvk start bedoelde ik eigenlijk te zeggen dat, wat tot nu toe bekend is, voor mij nog geen vvk kaart waard is. Vind het te duur. Hoop sowieso op nog meer goeds in het dagprogramma.

Morgen wordt iig sowieso interessant.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.526
3.035
Voor Pinkpop-begrippen vind ik dit een alleszins mooie tweede lichting. Vooral de vrijdag vind ik echt sterk en ook zondag lijkt mooi te gaan worden. Dit alles wel afhankelijk van wie de headliner wordt.

De zaterdag hoop ik in coma te liggen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Van wat ik gehoord heb kunnen we Timberlake morgen afschrijven en hebben we de derde headliner iig voor zaterdag. Hoe betrouwbaar dat is durf ik niet 100 procent te zeggen maar ik vertrouw er zelf op dat het klopt.
ahaa?

niet betrouwbaar denk ik dan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Voor Pinkpop-begrippen vind ik dit een alleszins mooie tweede lichting. Vooral de vrijdag vind ik echt sterk en ook zondag lijkt mooi te gaan worden. Dit alles wel afhankelijk van wie de headliner wordt.

De zaterdag hoop ik in coma te liggen.
jij ligt niet in coma, in Dessel toch zeker??
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
De derde headliner aankondigen voor de voorverkoop zou wel vrij apart zijn, want de meeste mensen kopen toch kaartjes voor de grote namen die dan al allemaal bekend zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Timmetje wrote:
Van wat ik gehoord heb kunnen we Timberlake morgen afschrijven en hebben we de derde headliner iig voor zaterdag. Hoe betrouwbaar dat is durf ik niet 100 procent te zeggen maar ik vertrouw er zelf op dat het klopt.


ahaa?

niet betrouwbaar denk ik dan

We zullen zien. :)
Jij ander nieuws gehoord?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken