Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
RHCP – Worden steeds minder, misschien hebben ze een goede dag, maar valt bij mij toch in de categorie vergane glorie.
Post Malone – Meest gestreamde artiest ter wereld volgens mij, maar live steekt hij er weinig moeite in. Er staat gewoon één iemand op het podium die een beetje met een bandje mee staat te zingen/schreeuwen/rappen. Ik ben ook geen fan van Ed Sheeran, maar hij doet tenminste nog alle zang live.
Justin Timberlake – Niet mijn muziek, maar volgens mij wel een goede liveartiest.

JT in combinatie met 2 andere headliners uit het rijtje PJ, FF, Bruce, ACDC, Guns n Roses, Coldplay, Metallica (enz) had ik nog wel kunnen waarderen. Maar als dit echt de 3 headliners worden dan is het voor mij een no-go.

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Dit topic gaat zo snel dat je niet één dag mysterieus kan wezen met een scoop want de volgende dag is Ken er alweer om 'm te bloot te leggen. :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Hoop echt dat het Timberlake niet wordt.

Dan heb je dus in hetzelfde weekend Eric Clapton in de Dome, je hebt Swift in Werchter, de Pilots touren, Eilish tourt, Iron Maiden tourt, noem het maar op, en dan zouden ze Timberlake Pinkpop laten afsluiten? Schiet mij maar lek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.552
5.396
Dit topic gaat zo snel dat je niet één dag mysterieus kan wezen met een scoop want de volgende dag is Ken er alweer om ‘m te bloot te leggen.
1f606.svg
Niet bepaald :D.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.552
5.396
Hoop echt dat het Timberlake niet wordt.

Dan heb je dus in hetzelfde weekend Eric Clapton in de Dome, je hebt Swift in Werchter, de Pilots touren, Eilish tourt, Iron Maiden tourt, noem het maar op, en dan zouden ze Timberlake Pinkpop laten afsluiten? Schiet mij maar lek.
Pilots komen ook hoor ;)

Maiden is gewoon geen Pinkpop naam meer, met alle respect voor die band.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.453
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20191113_00132486/komst-post-malone-naar-pinkpop-legt-generatiekloof-pijnlijk-bloot
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Timmetje wrote:
Hoop echt dat het Timberlake niet wordt.

Dan heb je dus in hetzelfde weekend Eric Clapton in de Dome, je hebt Swift in Werchter, de Pilots touren, Eilish tourt, Iron Maiden tourt, noem het maar op, en dan zouden ze Timberlake Pinkpop laten afsluiten? Schiet mij maar lek.

Pilots komen ook hoor
1f609.svg


Maiden is gewoon geen Pinkpop naam meer, met alle respect voor die band.

Maiden was 100% een betere Pinkpop headliner geweest dan Justin Timberlake.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.552
5.396
Indiaantje89 wrote:

Timmetje wrote:
Hoop echt dat het Timberlake niet wordt.

Dan heb je dus in hetzelfde weekend Eric Clapton in de Dome, je hebt Swift in Werchter, de Pilots touren, Eilish tourt, Iron Maiden tourt, noem het maar op, en dan zouden ze Timberlake Pinkpop laten afsluiten? Schiet mij maar lek.


Pilots komen ook hoor
1f609.svg


Maiden is gewoon geen Pinkpop naam meer, met alle respect voor die band.

Maiden was 100% een betere Pinkpop headliner geweest dan Justin Timberlake.
Ok, daar heb je me. Het zou me niet verbazen dat JT ook ondersteund gaat worden door een flinke dj naam.

Tiësto misschien? (en is ook leuke verwijzing naar Post Malone)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Z5KqNOKJvHQ[/video]
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Maiden was 100% een betere Pinkpop headliner geweest dan Justin Timberlake.

Dat denk ik niet. Ik denk dat Maiden gewoon beter op Niche festivals past. Timberlake is gewoon een rastartiest. Als die komt dan wordt dat net zo een show als die van Bruno.

Maar goed misschien heeft Gino Gelati nog wel gelijk en wordt Rammstein uit de hoge hoed getoverd om op de zondag te staan met JT als sub. Net zoals de Williams-FF constructie.

En nu wachten of iemand hier mij wel of niet serieus neemt....:)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Als je ziet wat er tourt is het waar dat je Pinkpop met Timberlake als afsluiter niet meer op Champions League niveau hoeft te zien. Dat is vooralsnog het enige dit seizoen waar Ken gelijk over heeft gehad mbt Pinkpop :lol: .

Tiesto erna zou dan wel weer vet zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Als je ziet wat er tourt is het waar dat je Pinkpop met Timberlake als afsluiter niet meer op Champions League niveau hoeft te zien. Dat is vooralsnog het enige dit seizoen waar Ken gelijk over heeft gehad mbt Pinkpop ? .

Tiesto erna zou dan wel weer vet zijn.

Ik denk dat JT onderschat wordt. Maar goed..er is niks bekend..misschien wordt er wel een toffe co-constructie bedacht
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Ik heb persoonlijk anders veel liever voor de 125e keer Kings of Leon dan Post Malone en/of Justin Timberlake voor de eerste keer. Is er dan echt geen rockminnend publiek meer onder de kinderen van tegenwoordig?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Ik denk dat JT onderschat wordt. Maar goed..er is niks bekend..misschien wordt er wel een toffe co-constructie bedacht

Denk het niet...
Was 3x in NL in 2018 en kreeg geen van de zalen vol. Als je de Ziggo Dome niet meer weet te vullen hoor je imo niet meer als (afsluitende!) headliner op Pinkpop thuis. Al helemaal niet als je ziet wat de alternatieven zijn.

Zul je zien dat de onbekende headliners van Graspop straks knallers zijn. Pinkpop voelt dan toch weer een beetje als het achterblijvende festival.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Post Malone vind ik erg goed van Pinkpop, RHCP ook wel een logische naam, maar Justin Timberlake is een reden om weer voor het vuurwerk thuis te zijn. Kan best wel even leuk zijn, maar om daar nou je festival door te laten afsluiten.

Maar, gelet op Dennis' verdediging van hem, verwacht ik dat hij meer weet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.552
5.396
Ik heb persoonlijk anders veel liever voor de 125e keer Kings of Leon dan Post Malone en/of Justin Timberlake voor de eerste keer. Is er dan echt geen rockminnend publiek meer onder de kinderen van tegenwoordig?
Zijn er geen openminded publiek meer onder de ouderen van tegenwoordig?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
645
714
Rockbeer wrote:
Ik heb persoonlijk anders veel liever voor de 125e keer Kings of Leon dan Post Malone en/of Justin Timberlake voor de eerste keer. Is er dan echt geen rockminnend publiek meer onder de kinderen van tegenwoordig?

Zijn er geen openminded publiek meer onder de ouderen van tegenwoordig?

Jazeker wel!
Maar ik beschouw me wel een jongere oudere :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Maiden was 100% een betere Pinkpop headliner geweest dan Justin Timberlake.
bedankt, zojuist senseo imitatie met mijn koffie...

je jat gewoon mijn uitspraak :(

zonder gekheid...
TOP verwacht ik nog wel op Noord.
Volbeat verwacht ik nog wel ergens tussen, misschien Noord afsluiten zaterdag of zondag.
Ik verwacht geen DJ 'na' de zondag?
De zaterdag heeft imo wel iets meer nodig dan alleen Malone, met Volbeat schiet je al iets op. Vind ik...

Verwacht wel vergelijkbare subs met dit jaar, amders trek ik sterke twijfels bij de 230 euro voor het weekend en de 110 per dag. (al is een weekend kaart nog altijd 77 euro per dag inclusief camping, tja valt ook wel mee)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Rockbeer wrote:
Ik heb persoonlijk anders veel liever voor de 125e keer Kings of Leon dan Post Malone en/of Justin Timberlake voor de eerste keer. Is er dan echt geen rockminnend publiek meer onder de kinderen van tegenwoordig?

Zijn er geen openminded publiek meer onder de ouderen van tegenwoordig?

Timberlake is nog wel te pruimen. Leuk om een keer te zien als die ergens voorbij komt. Malone is echt niet te doen. En daar ga ik het maar bij laten. Lijkt me verstandig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Een uitspraak mag gejat worden als hij 100% waar is :wink:

230e is idd vrij duur voor 2.5 dag met die headliners.
Ter vergelijking betaal je 159 voor 4 dagen Mad Cool, 249 voor 4 dagen Graspop en 240 voor 4 dagen Werchter. Bizar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken