Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ja heb ik ook nooit begrepen, echt een perfecte band voor Pinkpop toen geweest ja.
Nu zeker niet headlinewaardig meer, al zou het dus wel een naam zijn waar ik een kaartje voor zou overwegen ondanks dat pop werk van de laatste jaren..
Achja daar zitten we hier ook voor, kansloze voorspellingen, bands afkraken en je eigen wensen deponeren alsof er iets mee gedaan wordt.

Ben bang dat als ze nu zouden komen je de show waarschijnlijk niet erg meer zou waarderen. Wel jammer, want in potentie zijn het echt goede muzikanten. Misschien verandert het ooit weer de goede kant op, maar ik zie het nu niet zo snel gebeuren.

Ik heb ze een keer gezien eigenlijk net voordat ze afzakten, toen was het gewoon een goede show met nog veel oude nummers en best wel wat gitaar. Een show zoals dat had zeker niet misstaan op Pinkpop. Als je bijvoorbeeld hun show van Rock in Rio 2011 ziet, zou dat gewoon perfect zijn geweest.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Ikzelf zou JT echt een leuke headliner vinden. Een keer wat anders dan weer KOL, GREENDAY, THE KILLERS ETC plus je kunt een veel vettere dagindeling samenstellen. Sexy back.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Zou Kensington vanavond (15 nov) bekend worden gemaakt na hun show in Tivoli met hun nieuwe album "Time"
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Zou Kensington vanavond (15 nov) bekend worden gemaakt na hun show in Tivoli met hun nieuwe album “Time”

Als daar morgenavond iets over gezegd gaat worden dan laat ik het wel even weten, ik sta er dan achter de bar te werken ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Processierups wrote:
Orakel Ken hint ook naar Justin Timberlake.

Denk dat we die met viltstift op kunnen schrijven hoor
1f609.svg


In navolging van Bieber en Mars lijkt me dat een best logische Pinkpop headliner.
RHCP - Post Malone - Justin Timberlake?
2 nieuwe headliners en een "respectievelijk" rock oudje
Aparte keuzes als je bedenkt wat er rond tourt...

Vind het wel een spannende keuze, wel een feestje denk ik...
Not a bad thing?
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Bart wrote:

Processierups wrote:
Orakel Ken hint ook naar Justin Timberlake.


Denk dat we die met viltstift op kunnen schrijven hoor
1f609.svg


In navolging van Bieber en Mars lijkt me dat een best logische Pinkpop headliner.

RHCP – Post Malone – Justin Timberlake?
2 nieuwe headliners en een “respectievelijk” rock oudje
Aparte keuzes als je bedenkt wat er rond tourt…

Vind het wel een spannende keuze, wel een feestje denk ik…
Not a bad thing?

Spannend en gedurft zeker, maar afgaand wat er tourt of miss nog gaat touren vind ik t een zwak setje headliners.
Altans voor mij een no go.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
759
475
Ik vind het geen stadionheadliners, al kun je twijfelen over RHCP. Voor mij is het nu ook nog een no go. Misschien heeft Ken dus toch wel gelijk dat Pinkpop geen Champions League festival meer is.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
424
271
Ik vind het geen stadionheadliners, al kun je twijfelen over RHCP. Voor mij is het nu ook nog een no go. Misschien heeft Ken dus toch wel gelijk dat Pinkpop geen Champions League festival meer is.

Ook niet geheel verrassend na de uitspraak van Jan dat het programmabudget omlaag moet. Maar goed, ruim 90% van het affiche wordt nog aangekondigd. Het kan dus alle kanten op...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
persoonlijk vind ik het gewaagd hoor, zou er zelf een sterke sub voor zetten.
Qua stadion act past Timberlake wel in lijn van eerdere headliners die eerder in GelreDome stonden.

niet geheel uitverkocht idd, maar bezoekers aantallen 2018 in Arnhem lijkt me de dagkaarten van Pinkpop te overtreffen? Ik denk dat Mojo daar niet over in zit.

Post Malone vind ik beter in een sub/cohead constructie, Volbeat zou imo hier ideaal zijn.
Within Tempation, Kensington of Borsato nog als sub op de andere dagen en het staat als een huis imo...
Persoonlijk, zou ik liever een gitaren act zien afsluiten, maar ach?
Heb bijvoorbeeld lang stiekem hoop gehad op Young. Die optie lijkt me alleen reëel bij terugkomst Pinkpop Classic of een los concert op Megaland...

en imo, ik ben blij dat we Kings of Leon ontlopen hebben!!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
288
Je bent al een stuk positiever dan na de bekendmaking van Post Malone, Dennis. Goed om te lezen!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
RHCP - Worden steeds minder, misschien hebben ze een goede dag, maar valt bij mij toch in de categorie vergane glorie.
Post Malone - Meest gestreamde artiest ter wereld volgens mij, maar live steekt hij er weinig moeite in. Er staat gewoon één iemand op het podium die een beetje met een bandje mee staat te zingen/schreeuwen/rappen. Ik ben ook geen fan van Ed Sheeran, maar hij doet tenminste nog alle zang live.
Justin Timberlake - Niet mijn muziek, maar volgens mij wel een goede liveartiest.

JT in combinatie met 2 andere headliners uit het rijtje PJ, FF, Bruce, ACDC, Guns n Roses, Coldplay, Metallica (enz) had ik nog wel kunnen waarderen. Maar als dit echt de 3 headliners worden dan is het voor mij een no-go.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.975
8.036
en imo, ik ben blij dat we Kings of Leon ontlopen hebben!!

Zo ver is het nog niet, er mist nog 1 headliner. Kings of Leon is ook maar 1 band, dus dat past wel. 1 + 1 = 1 headliner?
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Ik behoor blijkbaar tot de oudjes, kende Post Malone niet en was verrast dat hij headliner is. Maroon 5 maar ook bv Imagine Dragons zullen dan ook prima headliner kunnen zijn. Ik verwacht woensdag (lijkt favoriete dag van PP) weer nieuws en wellicht ook de dagen erna met oog op de vvk. Vandaag voegt niet veel toe commercieel gezien
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Wat het natuurlijk wel is dat je dus elke dag aan het f5-en slaat om te kijken of er al nieuwe artiesten zijn aangekondigd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken