Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
Rammstein in Goffert bijna uitverkocht.
Kans dat die nu ook nog een keer op Pinkpop komen spelen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Rammstein in Goffert bijna uitverkocht.
Kans dat die nu ook nog een keer op Pinkpop komen spelen?
ik denk dat ze Hurricane Southside kunnen doen. Dan zijn die data meteen vol (spelen geen 2 dagen achter elkaar)

aan de andere kant, nu het uitverkocht is?
al denk ik dat er nog veel meer act touren die periode, dus er zijn er vast nog andere acts in de running.

misschien een extra concert los op Megaland? maar dat is meer wishfull thinking en omdat dat al een gerucht was...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Morgen The Who in Wembley.
Benieuwd naar de reacties.
Maar ook, komen er reacties vanuit festival hoek?
Zoals een Eavis (Glasto), Giddings (IOW) of Copping (Download), dat kan iets zeggen over een nieuwe euro leg in 2020.
Dan liggen er misschien nog kansen voor Pinkpop?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.566
Morgen The Who in Wembley.
Benieuwd naar de reacties.
Maar ook, komen er reacties vanuit festival hoek?
Zoals een Eavis (Glasto), Giddings (IOW) of Copping (Download), dat kan iets zeggen over een nieuwe euro leg in 2020.
Dan liggen er misschien nog kansen voor Pinkpop?
The Who zie ik niet meer op Pinkpop staan. Ik heb het gevoel dat ze dan liever een populaire DJ neerzetten anno 2020... Tien jaar geleden had The Who nog prima gekund, ook als ze op dat moment al zo oud als nu zouden zijn geweest.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Laatste gerucht is dat Iron Maiden in juni 2020 vliegt via Luchthaven Keulen/Bonn.

Nou kan dat betekenen dat ze spelen in RheinEnergieStadion in Keulen waar dit jaar Metallica, Muse, Phil Collins en Pink stonden.
Maar de luchthaven is ook slechtts 1 uur van Pinkpop vandaan.
fyi, In 2016 vloog Ed Force One via Schiphol voor het optreden in GelreDome, ook via Dusseldorf voor Dortmund.

Nou zegt dat nu vrij weinig. Maar... als dit toch echt zo is, kan ook zijn dat de Keulen gig rondom de data van Pinkpop zit en dan liggen de kaarten er zeer gunstig voor, wat mij betreft.

Ik blijf hopen op Bruce die ooit over Pinkpop schreeuwt: "scream for me Pinkpop"
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Ik blijf hopen op Bruce die ooit over Pinkpop schreeuwt: “scream for me Pinkpop”

Ik hoop het voor je.......maar zo langzamerhand krijg ik er een DaftPunk gevoel bij. Elk jaar genoemd. Elk jaar een grote Nee
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Ik blijf hopen op Bruce die ooit over Pinkpop schreeuwt: “scream for me Pinkpop”

Ik hoop het voor je…….maar zo langzamerhand krijg ik er een DaftPunk gevoel bij. Elk jaar genoemd. Elk jaar een grote Nee

Volgens mij heb jij t nu over Springsteen terwijl Dennis denk ik Dickinson bedoelt (zanger Iron Maiden)... Of wordt Maiden ook elk jaar genoemd?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
bcmrmaybe wrote:
Ik blijf hopen op Bruce die ooit over Pinkpop schreeuwt: “scream for me Pinkpop”


Ik hoop het voor je…….maar zo langzamerhand krijg ik er een DaftPunk gevoel bij. Elk jaar genoemd. Elk jaar een grote Nee

Volgens mij heb jij t nu over Springsteen terwijl Dennis denk ik Dickinson bedoelt (zanger Iron Maiden)… Of wordt Maiden ook elk jaar genoemd?

Wel door Dennis.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Volgens mij heb jij t nu over Springsteen terwijl Dennis denk ik Dickinson bedoelt (zanger Iron Maiden)… Of wordt Maiden ook elk jaar genoemd?

Op een gegeveb moment komt er wel weer een vaag Daftpunk gerucht voorbij. Elk jaar.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Haha okay okay fair enough ? dan maar inzetten op Maiden met Daft Punk als dance afsluiter er achteraan dit jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.592
Haha okay okay fair enough
1f606.svg
dan maar inzetten op Maiden met Daft Punk als dance afsluiter er achteraan dit jaar.

Mooi. Eindelijk eens realistische verwachtingen in dit topic!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
ben voor t eerst naar dtrh geweest , en helaas maar waar. Pinkpop is nu weer een plekje gezakt
op mijn persoonlijke festivallijstje.
op t gebied van gezelligheid, terrein, aankleding, eten en drinken, bereikbaarheid en timeslots mag pinkpop nog niet de veters strikken van DTRH.

jammer, want pinkpop was mijn 1e festivalliefde.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
ben voor t eerst naar dtrh geweest , en helaas maar waar. Pinkpop is nu weer een plekje gezakt
op mijn persoonlijke festivallijstje.
op t gebied van gezelligheid, terrein, aankleding, eten en drinken, bereikbaarheid en timeslots mag pinkpop nog niet de veters strikken van DTRH.

jammer, want pinkpop was mijn 1e festivalliefde.
dat kan

wat hebben ze qua eten en drinken wat je mist op Pinkpop?

timeslots, die snap ik even niet. Vind de tijden wel enigszins vergelijkbaar met Pinkpop.
Wel zijn er naast de 4 podia nog 6 kleine podia op DTRH die nog tot 4 uur door sluimeren.

maar, voor Pinkpop jammer dat je dat vind, voor jou een plus...

imo, programma is niet naar mijn smaak, maar dat is persoonlijk.
qua kleinschaligheid i de gezelligheid natuurlijk makkelijker te vinden.
maar, fijn dat je het even komt melden. misschien doen ze er wat mee als ze mee lezen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
De aankleding en sfeer op DTRH is gewoon fantastisch. Ook inderdaad een heerlijke varieteit aan eten en drinken. En je kan inderdaad lekker tot laat door blijven feesten.

Het heeft een bepaalde ambiance en die heeft Pinkpop idd niet. Maar de festivals zijn ook absoluut niet te vergelijken natuurlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
De aankleding en sfeer op DTRH is gewoon fantastisch. Ook inderdaad een heerlijke varieteit aan eten en drinken. En je kan inderdaad lekker tot laat door blijven feesten.

Het heeft een bepaalde ambiance en dat heeft Pinkpop idd niet.
Nou dat laat door feesten tot na Armin gedaan afgelopen editie, week last van mijn onderrug gehad. Dat hoeft voor mij echt niet meer.
Aankleding, tja, daar zeg ik niets meer over. Mooi dat ze dat daar hebben en dat dat gewaardeerd wordt.
Sfeer, dat maak je zelf, of met je gezelschap, vind ik...

Maar wat hebben ze qua eten en drinken in assortiment wat gemist wordt op Pinkpop...
Niet dat het aanbod op Pinkpop zo belabberd is, variatie is imo overdone van simpele friet of fris fruit tot dure oesters, maar dat is mijn mening.
Dus, waar zit daar het verbeterpunt?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.545
Timmetje wrote:
De aankleding en sfeer op DTRH is gewoon fantastisch. Ook inderdaad een heerlijke varieteit aan eten en drinken. En je kan inderdaad lekker tot laat door blijven feesten.

Het heeft een bepaalde ambiance en dat heeft Pinkpop idd niet.

Nou dat laat door feesten tot na Armin gedaan afgelopen editie, week last van mijn onderrug gehad. Dat hoeft voor mij echt niet meer.

Volgens mij bén jij stiekem gewoon Jan Smeets..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken