Was te verwachten dat ze niet op Pinkpop zouden staan.Denk het niet. De huidige zomertour heeft ook een aantal dagen tussen de shows in.
Hoop wel dat Mojo wel wat stevige gitaren naar Pinkpop gaat zetten op één headline spot.
Ik denk dat Metallica ook niet te verwachten is in 2020.
Mijn hoop ligt in het rijtje gitaren die nog niet op Pinkpop geheadlined hebben: Iron Maiden, Volbeat, Guns N Roses of AC/DC.
Daarbij hoop ik een oldie headliner : Neil Young, Springsteen, McCartney, The Who, Queen of Rolling Stones
Dan nog een derde headliner uit catagorie ; Muse, Red Hot Chili Peppers, Coldplay of Placebo
Misschien wat subs als Borsato, Within Temptation, Afro Jack, Tame Impala, Royal Blood, Twenty One Pilots
Misschien een plekje ergens voor naampjes als Skepta, Stormzy, Childisch Cambino, Post Malone, Billie Eilish of Travis Scott omdat er blijkbaar massa's mensen zijn die dat wel leuk vinden....
Eerste afvaller, Rammstein... Het begint in ieder geval al vroeg op gang te komen voor 2020. Hopenlijk zet dit komende maanden door en hebben we alle headliners al voor december opgeschreven.