Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

mattman wrote:
Los van de headliners ook echt bizar veel Duitse acts.

gek he, voor een Duits festival
1f606.svg

Oasiss wrote:
hopelijk geen voorbode voor wat op andere festivals te verwachten valt.

nee, ben ik wel zeker van

Ik zou me ook pas echt zorgen maken als jij het niet meer rooskleurig inziet ;-).

Nog even over KoL. Het leek misschien alsof ik het een verschrikkelijke band vind, maar dat is niet zo.
Ik heb ze nu een keer of 5 live gezien en ze hebben best wel wat toffe nummers, ze spelen strak en een enorm goede zanger.
Ze staan er alleen wat apathisch bij op het podium en dat maakt dat ik een zesde keer niet zo zie zitten. Terecht is hier eerder opgemerkt dat Thom Yorke, bijvoorbeeld, ook geen "hey ho, Green Day-gedoe" gebruikt, maar wel met een intensiteit op het podium staat waar KoL mijlen, maar dan echt mijlenver, vanaf zit. Verder knap dat ze net zo klinken als op de plaat, maar hun optredens hadden wat mij betreft ook vervangen kunnen worden door een dvd van ze.

https://www.google.nl/amp/s/www.nme.com/news/music/nick-cave-and-the-bad-seeds-announce-2020-uk-european-tour-2558322/amp

Nick Cave naar de Ziggo

In zeven dagen tijd Bon Iver én Nick Cave, denk niet dat de Ziggo Dome veel betere weken heeft gehad!
Zijn (zaal)tour stopt wel een paar dagen voor Pinkpop (durf onredelijk te blijven hopen op wat festivals, helaas valt BKS sowieso af)

Jup. Plus het nieuws dat de kaarten voor Cave op naam worden verkocht. Da's echt gigantisch goed nieuws.

Ik denk dat Nick Cave zeker een plek op Pinkpop zou kunnen krijgen, geweldige artiest die geweldige muziek maakt.
Helaas ben ik met Timmetje eens, dat Pinkpop hem waarschijnlijk sowieso niet zou boeken.

Dit zou een mooie poster zijn. Gebruik gemaakt van samenvallen met Graspop. No shame in that, betere deals wellicht.
Ook naar Line-up van RaR en Download gekeken.
Voor de rest wat 3FM opvulling (heb Spotify even geraadpleegd).

PJ wrote:
De bekende Griek van het pearl jam forum heeft in ieder geval bevestigd dat ze in juni gaan optreden. Verder laat hij niets los. Kan dus overal zijn. Maar daar zit ook wel wat aan te komen denk ik…..

verbaasd mij totaal niet als het 2 (of3) keer Ziggo is en RW…

De Griek bevestigd net dat ze geen zomertour doen in the US.
Reken maar uit dan...........

https://community.pearljam.com/discussion/268658/2020-tour-rumor-thread/p161

Hij bevestigd nu net eigenlijk dat de tour door Europa al in kannen en kruiken is. Steden worden ook al genoemd. Nog geen festivals. Ik vermoed dat ze eigen concerten geven....

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread