Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
David Lee Roth zet op zijn facebook, see you at Pinkpop 2019

Duetje met Armin: JUMP?

 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
David Lee Roth zet op zijn facebook, see you at Pinkpop 2019

Duetje met Armin: JUMP?


Jep, https://youtu.be/jlfe9Pe6GBw wel lachen, niet meer dan dat.[video]https://youtu.be/jlfe9Pe6GBw[/video]
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Die nieuwe tent ziet er prima uit.
Hij lijkt me iets dieper, iets breeder.
De oude tent was imo net zo breed als het hoofdgebouw, deze is een paar stramienen langer.
De fundering die paar weken terug gestort is lijkt breeder.
Zonder de palen, sowieso ruimte voor meer bezoekers, eerste indruk, indrukwekkend.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Wij zijn afgelopen jaar ook met de auto gekomen, geparkeerd in de parkeergarage bij het station in Heerlen en met de trein naar Landgraaf en dan het half uurtje lopen. Geen minuut van de headliners gemist, en niet in de verkeersdrukte gezeten. Volgende keer weer op deze manier.
De problemen herkende ik nog van het concert van The Roling Stones in 1998 op Megaland, toen ook 3.5 uur vast gestaan en ik heb me daardoor nooit meer laten verassen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wij verblijven altijd in een hotel in Valkenburg. Heerlijk relaxt met de shuttle en trein terug!

Vraag me af hoeveel mensen er nog op het veld staan als Armin begint. Hoop voor David Lee Roth dat ie iig voor een halfgevuld veld staat.
Wel tof dat hij komt mee optreden. Wordt dus niet enkel een USB set.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Ciska01 wrote:
Pauze/Wachten op tenacious D 15:20
Tenacious D 16:20
Pauze/Wachten op dropkick murphys 17:20
Dropkick murphys 18:20


Leuk spoorboekje, maar een ding vind ik raar. Dat je tijdens 1975 een pauze pakt kan ik begrijpen. Maar kijkend naar je spoorboekje en je muziekkeuze vind ik het gek dat je Slash met Myles Kennedy overslaat.
Ik zou je adviseren Slash op Mainstage te overwegen. Of heb je een specifieke reden dat je ze skipt? Gewoon een vraag he…

Klopt, slash lijkt me opzich ook wel gaaf, maar ik houd van moshen, bier drinken en Ierse muziek. Dus ik wil graag een beetje vooraan staan bij de Dropkick Murphys. Van slash ken ik misschien twee solo liedjes en nog wat hits van GnR. Maar voor hetzelfde geld bedenk ik me op het moment zelf en ga ik alsnog even bij slash kijken.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Even wat anders, doen we nog een meet up dit jaar? Ik ga dit jaar alleen dus het lijkt me wel gezellig om een biertje te doen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Krijgen we dan toch Kensington op de zondag?!
1f600.svg
1f600.svg

Ik hoop het. Minder drukte bij Lenny, waar ik zelf ga kijken. Daarnaast mis ik niks bijzonders aan de vervanger van First Aid Kit. En door alle fanboys en fangirls van Kensington worden de kaartjes op Swap veel meer verkocht en dus duurder. Lekkere Karma voor alle aasgieren die voor een dubbeltje op de voorste rij van Pinkpop willen zitten :p

PS; het is een grapje he?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken