Jack wrote:
DennisvdBr wrote:
Jack wrote:
Wedden dat ze met Duncan Laurence komen? Exclusief festival optreden, ofzo.
Verwacht ik niet.
Zal hij eerst een album moeten hebben.
Dat zal er pas zijn voordat hij in oktober een club tour gaat doen. Want momenteel is er nog geen sprake van een album of van genoeg andere tracks.
Vandaar, niet een logische naam.
In een interview met de schrijver van Arcade werd gezegd dat er al een hoop muziek is geschreven de laatste twee jaar. En je kent Pinkpop met hun hype acts, dus sluit het niet uit!
uhm, Dunca Laurence is zelf de schrijver en componist van Arcade?? Dus dat is een beetje raar dat aan zijn solo werk afgelopen twee jaar al veel geschreven is.
Hij geeft 5 juli een showcase in Paradiso, deze zal echter gedaan worden onder Friendly Fire. Onder Friendly Fire maakt de kans op een MOJO boeking ook al flink kleiner.
daarbij moeten we nog wachten op het debuutalbum, Aldus interview voor ANP, zie bijvoorbeeld artikel Boulevard.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/music/artikel/4711891/debuutalbum-duncan-laat-op-zich-wachten
“Ik ben bezig met muziek en met nieuwe nummers maar de focus ligt nu zo op het songfestival dat ik nu nog niet weet wanneer of wat, maar het komt eraan”, beloofde Duncan dinsdag voor de camera van het ANP. “Er komen nieuwe dingen aan. Nog even geduld, het komt goed.”
Daarmee, denk ik dat Pinkpop 2019 te vroeg is… Plus denk ik dat er andere acts meer voor de hand liggen.