Over de slash discussie: ik kijk daar heel anders tegenaan. Ik geloof dat de meningen niet heel erg verdeeld zijn over de (actuele) zangkwaliteiten van Axl Rose. De zangkwaliteiten van Miles Kennedy zijn echter uitmuntend naar mijn mening. Die kerel haalt volgens mij iets van 5 octaven heb ik eens gelezen. Ik vind dit dus een uitgelezen kans om, live, een beresterke performance van GnR nummers te aanschouwen. Want slash is natuurlijk nog altijd een virtuoos. Dat de setlist dan aangevuld wordt met eigen materiaal van Slash MET Kennedy en conspirators, is volgens mij ook zeker geen straf. Bovendien staan ze dit jaar main, dus kun je voorin gaan springen en schreeuwen, maar ze ook vanuit het gras of het speciaalbierterras beluisteren. Uitstekende boeking hoor.
Volledig mee eens! Heb Slash met Myles Kennedy eerder op Pinkpop gezien en zie het eigenlijk ook als een upgrade van de GnR nummers door er een fantastische vocalist bij te zetten. Verder vind ik Slash ook wel gewoon een coole vent.
Ik zal niet vooraan staan mee te springen, maar bieren met dit op de achtergrond gaat absoluut geen straf zijn.