Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Volgens mij nog nergens hier gelezen maar The Cure kan volgens mij ook nog op North Sea Jazz staan - op 14 juli.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Volgens mij nog nergens hier gelezen maar The Cure kan volgens mij ook nog op North Sea Jazz staan – op 14 juli.

Dat past daar toch helemaal niet? Dat is waarschijnlijk de reden dat je er nergens over gelezen hebt.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Alsjeblieft zeg…Bob en Neil. Gedateerde rollatorrock. Veels te veel geld voor te weinig.

Bob Dylan ja.
Neil Young speelt gewoon dik 3 uur met een retestrakke live band erachter. Oud of niet, 2 jaar geleden gezien en mij geen moment verveeld.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Ik ben hier al zeker 2 jaar niet geweest, gezien de line up de afgelopen jaren totaal niks voor mij was. Dit jaar ga ik wel sowieso een dag voor Tenacious D. Zijn namen als Godsmack, Disturbed en In Flames nog opties?

Denk dat je beter op Graspop kan kijken hiervoor ;)
https://www.graspop.be/nl/line-up/a-z/by-name/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.170
10.497
Ik ben hier al zeker 2 jaar niet geweest, gezien de line up de afgelopen jaren totaal niks voor mij was. Dit jaar ga ik wel sowieso een dag voor Tenacious D. Zijn namen als Godsmack, Disturbed en In Flames nog opties?

Graspop is inderdaad jouw festival als ik het zo lees! Ik verwacht deze namen eerder op Fortarock als zie ik Disturbed nog wel op Pinkpop staan. Zijn opeens commercieel interessant na succes van The Sound of Silence.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
EddieVerder wrote:
Volgens mij nog nergens hier gelezen maar The Cure kan volgens mij ook nog op North Sea Jazz staan – op 14 juli.

Dat past daar toch helemaal niet? Dat is waarschijnlijk de reden dat je er nergens over gelezen hebt.

Als Sting, Prince en Lenny Kravitz daar kunnen staan dan kan The Cure dat ook. Maar goed, ik zeg ook niet dat ze er staan.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
festivalfanaat wrote:
Ik ben hier al zeker 2 jaar niet geweest, gezien de line up de afgelopen jaren totaal niks voor mij was. Dit jaar ga ik wel sowieso een dag voor Tenacious D. Zijn namen als Godsmack, Disturbed en In Flames nog opties?

Graspop is inderdaad jouw festival als ik het zo lees! Ik verwacht deze namen eerder op Fortarock als zie ik Disturbed nog wel op Pinkpop staan. Zijn opeens commercieel interessant na succes van The Sound of Silence.

Ik ga ook naar Graspop haha. Al 5 jaar het hele weekend. Ben gewoon aan het zoeken naar de wat stevigere namen die eventuele kanshebbers voor PP zijn. Godsmack kan ook wel hoor, luister de nieuwe plaat maar eens.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
The Cure trekt een hele andere doelgroep. Sting, Kravitz etc. trekken niet een dusdanig alternatieve doelgroep.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Bob Dylan en Neil Young komen echt niet. Mojo kan daar (als ze überhaupt zouden komen) een ontzettende zak geld voor krijgen in een Ziggo of Ahoy dat ze die never nooit op Pinkpop zetten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
The Cure trekt een hele andere doelgroep. Sting, Kravitz etc. trekken niet een dusdanig alternatieve doelgroep.

Dit inderdaad. Je kunt The Cure niet op een hoop gooien met de genoemde namen. Die trekken echt een veel breder publiek. Of trokken in het geval van Prince.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.170
10.497
Joslittel wrote:

festivalfanaat wrote:
Ik ben hier al zeker 2 jaar niet geweest, gezien de line up de afgelopen jaren totaal niks voor mij was. Dit jaar ga ik wel sowieso een dag voor Tenacious D. Zijn namen als Godsmack, Disturbed en In Flames nog opties?


Graspop is inderdaad jouw festival als ik het zo lees! Ik verwacht deze namen eerder op Fortarock als zie ik Disturbed nog wel op Pinkpop staan. Zijn opeens commercieel interessant na succes van The Sound of Silence.

Ik ga ook naar Graspop haha. Al 5 jaar het hele weekend. Ben gewoon aan het zoeken naar de wat stevigere namen die eventuele kanshebbers voor PP zijn. Godsmack kan ook wel hoor, luister de nieuwe plaat maar eens.

Ja mee eens, zo schokkend is Godsmack inderdaad niet. Ik verwacht zelf Bring me the Horizon ook op PP.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Maar Prince, Sting en Lenny hebben met hun funk, Soul en Reggae invloeden nog heel lichte raakvlakken met jazz. De eerder 'koude' newwave/post punk achtige muziek die The Cure maakt staat volgens mij haaks op wat jazz(y muziek) is. Doet me een beetje denken aan die uitspraak van Jan Smeets over dat RH iets zou zijn voor NSJ.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Neil Young en Bob Dylan zijn imo aardig over hun uiterste muzikale houdbaarheidsdatum heen. Als die idd ook een dag headlinen dan is PP 2019 het nieuwe Retropop.

Laat die maar lekker in Afas spelen want het is op diy moment gezepig zat. Tijd voor een grote hiphopafsluiter!
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Eagles of Death Metal naar Amsterdam op 16 juni. Weer een mooie naam weg.
Het begint er nu echt op te lijken dat Mojo alle populaire ('mainstream') acts die harder rocken dan Fleetwood Mac en Tenacious D volgend jaar met een los concert wegzet in een zaal, stadion of park....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Bob Dylan is niet meer om aan te horen... maar op het affiche is het gewoon een mooie combi. Maar zie ik niet echt als optie voor Pinkpop hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken