Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Within Temptation deelt het "Gouden Tip" bericht van Pinkpop op Facebook. Een hint naar de komst?

Zouden White Lies en Elbow opties zijn? Laatste hebben vooralsnog 2 optredens staan komende zomer.

Within Temptation hint naar hun komst door gouden tip bericht van Pinkpop op Facebook te delen. Zijn meer dan welkom. Heb ze ook op mijn gouden tip lijstje staan.

Verder wachten we geduldig af, en wie er ook komt ik ben er sowieso bij, als het weer lukt met mijn kaartje

Het is dan wel geen Police maar Sting bevestigd komende zomer op tour te zijn door Europa.
https://www.sting.com/news/title/sting-my-songs-european-tour-confirmed-for-summer-2019/

DennisvdBr wrote:
Ondertussen kunnen we nadenken over de Gouden Tip

https://www.pinkpop.nl/2019/stem-op-jouw-gouden-tip-voor-pinkpop-2019/

Ik twijfel nog over mijn Gouden Tip.
Ga ik voor bekend, voor persoonlijke voorkeur of gevestigde orde.

Ik hink nu op:
1 : Damian Wilson
2 : Status Quo
3 : Francis and the Lights

Maar, kan ook Imagine Dragons er in zetten, met grote kans dat ze überhaupt Gouden Tip “aankondiging” worden. Within Temptation als Nederlandse inbreng misschien te hoog gegrepen? Anders misschien St Tropez als NL inbreng. Of, afgelopen jaar Kadavar gezien, mocht wel op Pinkpop imo…

Anders vul ik gewoon weer als vroegah, Live, Placebo en Iron Maiden in…

Iemand tips?
Na de hint van WT ben ik om!?

Mijn Gouden Tip ga ik vanavond invullen.
1. Damian Wilson
2. Status Quo
3. Within Temptation

Vind ik ook Heb t ook even in t Bospop topic vermeld want ik vermoed dat de kans groter is dat hij daar staat.
Maar nu ik er zo over denk, als sub voor Fleetwood Mac misschien………….

Was headliner bij CAS vorig jaar. Paar leuke Police deuntjes en wat solowerk. Dat zou goed kunnen voor FM.

Kraantje Pappie in april in AFAS Live. Schrijf die maar op voor de mainstage mijn beste Pinkpop vrienden
1f606.svg
Twee keer AFAS zelfs! Eerste show voor 5 april is aangekondigd maar ze verwachten dat die meteen gaat uitverkopen en dan staat er al een tweede voor 4 april vast ;)

Within Temptation vind ik persoonlijk echt bagger van een hele hoge plank. Maar goed, geheel subjectief dus.

Within Temptation hint naar hun komst door gouden tip bericht van Pinkpop op Facebook te delen. Zijn meer dan welkom. Heb ze ook op mijn gouden tip lijstje staan.

Verder wachten we geduldig af, en wie er ook komt ik ben er sowieso bij, als het weer lukt met mijn kaartje
Als ze al bevestigd zijn gaan ze echt niet linken naar iets wat juist een mogelijkheid is om bands op Pinkpop te krijgen...

Na de hint van WT ben ik om!?

Mijn Gouden Tip ga ik vanavond invullen.
1. Damian Wilson
2. Status Quo
3. Within Temptation

En als je wel denkt dat ze bevestigd zijn, waarom vul je ze dan in als tip?

Ralph wrote:

Als ze al bevestigd zijn gaan ze echt niet linken naar iets wat juist een mogelijkheid is om bands op Pinkpop te krijgen…
Pinkpop roept toch gewoon jaarlijks een band uit tot "winnaar" van de Gouden Tip, die achter de schermen allang was vastgelegd voor het festival?

zworp4 wrote:

Ralph wrote:

Als ze al bevestigd zijn gaan ze echt niet linken naar iets wat juist een mogelijkheid is om bands op Pinkpop te krijgen…

Pinkpop roept toch gewoon jaarlijks een band uit tot “winnaar” van de Gouden Tip, die achter de schermen allang was vastgelegd voor het festival?
Inderdaad, net of ze na half december die band/artiest nog gaan boeken..........

Precies, gewoon mijn idee van pushen -> laat maar komen

Vinden jullie vandaag 18 uur een rare tijd voor een headliner aankondiging?
Ik wel, zal wel stil blijven dan...

Nah, verwacht niet dat Coldplay volgend jaar op Pinkpop staat dus er komt na 18u geen aankondiging. :wink:

Net Gouden Tips ingestuurd. Within Temptation, Fresku en Kendrick Lamar. Laat maar doorkomen Jan!

Voor de tip o.a. Nina Nesbitt ingevuld. Stond in 2014 al op Pinkpop nadat haar debuutalbum Peroxide uitkwam en in februari komt haar tweede studioalbum (jup, 5 jaar tussen). Heel volwassen muziek geworden en zou ik graag terugzien. Volgende week staat ze in het voorprogramma van Lewis Capaldi in Paradiso (die ik ook wel graag op PP zou willen zien)

Heb niet te lang na gedacht over mijn gouden tips:
- The Interrupters
- Joe Bonamassa
- Flogging Molly

Lijkt me niet dat ze er heel veel mee doen of wel? Grootste deel van het programma staat waarschijnlijk al vast.

Users who are viewing this thread