Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik zag net ook het bericht van British Summer Time voorbij komen. Laten we aub hopen dat niet Bob Dylan wordt bedoeld als grotere naam dan Fleetwood Mac. Het is qua naam echter wel zo maar wat een ramp zou dat zijn. Twee keer gezien en twee keer een van de slechtste optredens ooit. Niet te verstaan en geen enkel contact met publiek. Gaat absoluut voor een leeg veld zorgen.

Neil Young is ook van de oude garde maar die kan echt nog wel boeien , ook de jongeren, met een aangepaste setlist van zijn bekende nummers. Bovendien gunt iedere Pinkpoganger het Jan dat zijn idool op het 50 jarig jubileum staat. Daar kan vrijwel iedereen vrede mee hebben.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Pim wrote:
Eagles of Death Metal naar Amsterdam op 16 juni. Weer een mooie naam weg.

Het begint er nu echt op te lijken dat Mojo alle populaire (‘mainstream’) acts die harder rocken dan Fleetwood Mac en Tenacious D volgend jaar met een los concert wegzet in een zaal, stadion of park….

EODM durf ik niet echt harde rockers te noemen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
sledgehammer wrote:

Pim wrote:
Eagles of Death Metal naar Amsterdam op 16 juni. Weer een mooie naam weg.


Het begint er nu echt op te lijken dat Mojo alle populaire (‘mainstream’) acts die harder rocken dan Fleetwood Mac en Tenacious D volgend jaar met een los concert wegzet in een zaal, stadion of park….

EODM durf ik niet echt harde rockers te noemen.
Maar wel harder dan Fleetwood Mac en Tenacious D. Mijn punt is dat het er naar uit ziet dat Mojo nauwelijks 'rock' lijkt te gaan boeken voor de vijftigste editie van Pinkpop, als je ziet wat ze allemaal aan zich voorbij laten gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ze hebben idd een hoop laten schieten of elders geplaatst. Wellicht staan wat acts dubbel geboekt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik zag net ook het bericht van British Summer Time voorbij komen. Laten we aub hopen dat niet Bob Dylan wordt bedoeld als grotere naam dan Fleetwood Mac. Het is qua naam echter wel zo maar wat een ramp zou dat zijn. Twee keer gezien en twee keer een van de slechtste optredens ooit. Niet te verstaan en geen enkel contact met publiek. Gaat absoluut voor een leeg veld zorgen.

Neil Young is ook van de oude garde maar die kan echt nog wel boeien , ook de jongeren, met een aangepaste setlist van zijn bekende nummers. Bovendien gunt iedere Pinkpoganger het Jan dat zijn idool op het 50 jarig jubileum staat. Daar kan vrijwel iedereen vrede mee hebben.

Dan ben ik de uitzondering. Neil Young zou wat mij betreft een veel te hoge positie innemen en Jan kan zijn idool wel op andere plekken zien, daar hoef ik in ieder geval geen 250 euro voor te lappen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Neil Young en Bob Dylan zijn imo aardig over hun uiterste muzikale houdbaarheidsdatum heen. Als die idd ook een dag headlinen dan is PP 2019 het nieuwe Retropop.

Bob Dylan: zeer zeker.
Neil Young: niet mee eens. Die man is nog steeds op het toppen van zijn kunnen en heeft mijn insziens nog amper iets aan relevantie verloren. Zijn stem is nog altijd exact zoals vroeger en hij geeft nog steeds bezielde, bezeten en gepassioneerde liveshows weg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
PP1980 wrote:
Ik zag net ook het bericht van British Summer Time voorbij komen. Laten we aub hopen dat niet Bob Dylan wordt bedoeld als grotere naam dan Fleetwood Mac. Het is qua naam echter wel zo maar wat een ramp zou dat zijn. Twee keer gezien en twee keer een van de slechtste optredens ooit. Niet te verstaan en geen enkel contact met publiek. Gaat absoluut voor een leeg veld zorgen.

Neil Young is ook van de oude garde maar die kan echt nog wel boeien , ook de jongeren, met een aangepaste setlist van zijn bekende nummers. Bovendien gunt iedere Pinkpoganger het Jan dat zijn idool op het 50 jarig jubileum staat. Daar kan vrijwel iedereen vrede mee hebben.

Dan ben ik de uitzondering. Neil Young zou wat mij betreft een veel te hoge positie innemen en Jan kan zijn idool wel op andere plekken zien, daar hoef ik in ieder geval geen 250 euro voor te lappen.

Dit dus. Het is geen gratis festival dus van mij hoeft er geen hoge spot puur gegeven te worden als "kado" aan de programmeur of iemand (hoe belangrijk ook) van het festival.
Festival draait om de bezoekers, niet om de organisatie. Vind het feit dat Jan na de hoofdact de microfoon pakt al iets te ver gaan, laat staan dit.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Zullen er nog namen doorkomen van Sziget?
- Foo Fighters
– Florence + The Machine
– twenty one pilots
– The 1975
– Martin Garrix
– Richard Ashcroft
– Catfish and the Bottlemen
– CHVRCHES
– Jungle
– Kodaline
– The Blaze
– Maribou State
– IDLES
– Superorganism
– PALE WAVES
– Parcels
– boy pablo
– Frank Turner & The Sleeping Souls
– Of Mice & Men
– Frank Carter & The Rattlesnakes
– Gang of Youths
– ALMA
– Yungblud
– Tamino
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Kraantje Pappie in april in AFAS Live. Schrijf die maar op voor de mainstage mijn beste Pinkpop vrienden :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ha. Dat zou wat zijn. Lil Kleine of Kraantje voor Fleetwood Mac. Dat is nog erger dan Doe Maar voor Rammstein.
Een uur lange zure gezichten van mensen die verplicht voor een mooi plekje bij FM een uur naar Kleine moeten kijken. :lol:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.751
Die Sziget lijst is inderdaad prima. Foo's als 3e headliner na vorig jaar bestaat niet, maar de rest van de lijst kan zo door.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Gisteren nog op het affiche van Hellfest, vandaag niet meer: Rival Sons. Die had ik graag zien doorkomen naar Pinkpop. Want ik denk dat we deze soort muziek dit jaar gaan missen op Pinkpop. En dit is in mijn ogen de muziek die je op Pinkpop mag verwachten. Zo was het voor dat die commerciele shit kwam.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Angelique Houtveen van 3FM versprak zich net. Ze noemde Pinkpop bij de festivals die De Jeugd van Tegnwoordig gaat doen. Misschien een verspreking, dat ze een ander festival doen. Maar denk het niet. Kortom, pak de stift maar ;) Niet een naam waar ik blij van word, maar wel een verwachte naam.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Tsja.. lekker makkelijk wel. Het werkt allemaal, staan nooit voor een lege tent/podium, maar verder hebben ze weinig toegevoegde waarde.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
De ‘grotere naam’ op maandag, Los Unidades?

Zou erg cool zijn...vooral dat ene nummer Arreglar a Ti...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken