Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

De namen van vandaag vind ik ook een beetje tegenvallen helaas. Ik kende de drie bands niet heel goed, maar na wat research op youtube was ik nog niet helemaal tevreden ;) Maargoed, het kon zeker erger!

Ik twijfel nog over mijn Gouden Tip.
Ga ik voor bekend, voor persoonlijke voorkeur of gevestigde orde.

Ik hink nu op:
1 : Damian Wilson
2 : Status Quo
3 : Francis and the Lights

Maar, kan ook Imagine Dragons er in zetten, met grote kans dat ze überhaupt Gouden Tip "aankondiging" worden. Within Temptation als Nederlandse inbreng misschien te hoog gegrepen? Anders misschien St Tropez als NL inbreng. Of, afgelopen jaar Kadavar gezien, mocht wel op Pinkpop imo...

Anders vul ik gewoon weer als vroegah, Live, Placebo en Iron Maiden in...

Iemand tips?

Jammer hoor dat deze jubileumeditie zo mager lijkt te gaan worden. Ik wacht nog héél even en ga anders voor het eerst in lange tijd niet naar Pinkpop, oorzaak lineup.

Rock Werchter dan maar, die hebben wel al het nodige aan mooie bands.

JRock Werchter dan maar, die hebben wel al het nodige aan mooie bands.

Vind ik dan weer niet. Grote bands ja, maar niet echt heel spannend. Dingen die recht uit de recyclagebak komen.

En dat komt van een RW fan!

Nou. Lil Kleine naar de Ziggo Dome.
Ik zou zeggen, gelijk maar als headliner dan op Pinkpop. Veel meer valt er niet te verliezen.

Zie hem wel subben op dat andere grote podium maar headliner wordt ie nooit.
Ziggo lijkt me ook wat te groot voor hem ( :lol: )

https://www.metro.news/bob-dylan-and-neil-young-blow-in-for-uk-gig/1326570/

Neil Young en Bob Dylan naar BST Festival.

Bob Dylan and Neil Young blow in for UK gig

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://www.metro.news/bob-dylan-and-neil-young-blow-in-for-uk-gig/1326570/embed/#?secret=iMvOShH3Dx" data-secret="iMvOShH3Dx" width="600" height="308" title="“Bob Dylan and Neil Young blow in for UK gig” — Metro Newspaper UK" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Dit zou zomaar een van de grote namen naast Fleetwood Mac kunnen zijn. Toch Neil Young als afsluiter North Stage?

EDIT: En dan natuurlijk Lil'Kleine als sub op de mainstage, het blijft natuurlijk Pinkpop.

Dit zou zomaar een van de grote namen naast Fleetwood Mac kunnen zijn. Toch Neil Young als afsluiter North Stage?

EDIT: En dan natuurlijk Lil’Kleine als sub op de mainstage, het blijft natuurlijk Pinkpop.
Lil Kleine mag wat jaartjes Pinkpop overslaan!!!

Zelf zie ik liever Neil Young op zondag. (Of op de extra dag??)
Dan zetten we The Cure op maandag voor Fleetwood op IBA ;)

In UK is het all over the news nu...

it's happening big time daar.
Zou het Pinkpop / Jan eindelijk gelukt zijn om Young te halen?
Is Mojo gelukt en er in mee?

Ik hoop en gun het van harte!!!

In UK is het all over the news nu…

it’s happening big time daar.
Zou het Pinkpop / Jan eindelijk gelukt zijn om Young te halen?
Is Mojo gelukt en er in mee?

Ik hoop en gun het van harte!!!

Dit is ook echt wel een super combi hoor

Die twee naast elkaar? Lijken me beiden prijzige acts, dan vrees ik het ergste voor het dagprogramma.

DennisvdBr wrote:
Ondertussen kunnen we nadenken over de Gouden Tip

https://www.pinkpop.nl/2019/stem-op-jouw-gouden-tip-voor-pinkpop-2019/

Ik twijfel nog over mijn Gouden Tip.
Ga ik voor bekend, voor persoonlijke voorkeur of gevestigde orde.

Ik hink nu op:
1 : Damian Wilson
2 : Status Quo
3 : Francis and the Lights

Maar, kan ook Imagine Dragons er in zetten, met grote kans dat ze überhaupt Gouden Tip “aankondiging” worden. Within Temptation als Nederlandse inbreng misschien te hoog gegrepen? Anders misschien St Tropez als NL inbreng. Of, afgelopen jaar Kadavar gezien, mocht wel op Pinkpop imo…

Anders vul ik gewoon weer als vroegah, Live, Placebo en Iron Maiden in…

Iemand tips?

Blijf toch echt benieuwd of Imagine Dragons weer gaan subben, headlinen of helemaal niet komen, kan ook nog natuurlijk

The Cure te groot voor Bospop? Het zou toch moeten kunnen, daar komen ook 40.000 bezoekers. Prima headliner toch?
Ik zie ze op PP nu niet meer staan, jij wel? Of misschien voor Fleetwood Mac als sub, als ze daar mee instemmen???
Waar haal jij dat getal van 40.000 vandaan? Volgens mij heeft Bospop in de regel zo'n 10.000 tot 15.000 bezoekers per dag. The Cure lijkt mij daarom wel degelijk een maatje te groot voor Bospop.

The Cure is uiteraard niets voor het noordpodium en ook niets voor Bospop.

Ben wel benieuwd waar ze dan wel komen te staan in Nederland. BKS verwacht ik eigenlijk niet meer en Lowlands en DTRH komen qua data ook niet lekker uit.

Toch misschien de derde headliner van Pinkpop? Al zullen velen hier dat een tegenvallende boeking vinden.

Ik ben hier al zeker 2 jaar niet geweest, gezien de line up de afgelopen jaren totaal niks voor mij was. Dit jaar ga ik wel sowieso een dag voor Tenacious D. Zijn namen als Godsmack, Disturbed en In Flames nog opties?

Users who are viewing this thread