Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Waarom maakt PP eigenlijk kleinere namen al bekend? Wachten ze daar niet mee tot de persconferentie. Je zou verwachten dat ze enkel headliners droppen en een enkele sub….

Stiekem zijn Tenacious D & George Ezra gewoon subs..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
PJ wrote:
Waarom maakt PP eigenlijk kleinere namen al bekend? Wachten ze daar niet mee tot de persconferentie. Je zou verwachten dat ze enkel headliners droppen en een enkele sub….

Stiekem zijn Tenacious D & George Ezra gewoon subs..
Je neemt me hopelijk in de zeik :-o
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Absoluut. Staan sowieso Nederlandse acts op PP en dan is Kovacs een geweldige keuze. Heerlijke stem met prachtige nummers.

Vind jij masturberen met een kaasrasp dan ook geweldig? Kovacs is het muzikaal equivalent daarvan. Vind ik.

Wel mooi dat die 2 laatste woordjes het ineens goed maken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wel mooi dat die 2 laatste woordjes het ineens goed maken.

Er zullen mensen zijn die Kovacs helemaal geweldig vinden. Het blijft een kwestie van smaak.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Joslittel wrote:

Pim wrote:
Ik ben zelf wel erg blij met Tenacious D.
Nu is Pinkpop weer wat interessanter en hoef ik hiervoor niet naar Rock AM Ring.


Doe jezelf een plezier en ga wel naar Rock am Ring!

Ik wacht even de perspresentatie af. Als Pinkpop me bevalt ga ik, maar als ’t zo is als vorig jaar hebben ze toch pech.

Ik denk dat je al een heel eind komt met de 3 headliners af te wachten. Vallen die je tegen, dan is Pinkpop niet meteen de moeite denk ik (als festival waar het toch echt draait rond een headliner per dag). Zeker als je weet dat je qua invulling snel dingen zal krijgen als Kensington en Imagine Dragons.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
DennisvdBr wrote:

ChiquitaChaser wrote:

Oasiss wrote:
Is Coldplay, behalve hier, ooit concreet geweest?


Zeer zeker


vreemde stilte vanuit dat kamp ineens…

Wie weet droppen ze hun hele tour tegelijk. Ergens in december, is best mogelijk.
Overigens schijnt AC/DC ook altijd met tournieuws te komen in december. Dit was de laatste tours toch zo

Of Coldplay gaat helemaal niet touren natuurlijk....
Dat lijkt me waarschijnlijker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
James wrote:

PJ wrote:
Waarom maakt PP eigenlijk kleinere namen al bekend? Wachten ze daar niet mee tot de persconferentie. Je zou verwachten dat ze enkel headliners droppen en een enkele sub….


Stiekem zijn Tenacious D & George Ezra gewoon subs..

Je neemt me hopelijk in de zeik
1f62e.svg

Ben ik nog niet zo zeker van, ik dacht namelijk hetzelfde. George Ezra staat in Ahoy dus qua grootte subwaardig voor de huidige Pinkpop standaard. Tenacious D is pure cult en alleen al daarom. Ik zie hen echter sneller de north stage afsluiten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Ja zij zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon subs. Helaasch.

Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon 's middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Timmetje wrote:
Ja zij zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon subs. Helaasch.

Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon ’s middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.

Ik snap je redenering. Maar op Pinkpop stond James Bay na 1 album al als sub, dan heeft George Ezra er inmiddels al wat meer recht op.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
mattman wrote:

Timmetje wrote:
Ja zij zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon subs. Helaasch.


Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon ’s middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.

Ik snap je redenering. Maar op Pinkpop stond James Bay na 1 album al als sub, dan heeft George Ezra er inmiddels al wat meer recht op.
Ik zou het eerlijk gezegd belachelijk vinden...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Joslittel wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Ja zij zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon subs. Helaasch.


Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon ’s middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.


Ik snap je redenering. Maar op Pinkpop stond James Bay na 1 album al als sub, dan heeft George Ezra er inmiddels al wat meer recht op.

Ik zou het eerlijk gezegd belachelijk vinden…

Dat absoluut. Ik verdedig alleen de redeneerlijn van Pinkpop, absoluut niet die van mezelf.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
PJ wrote:

Joslittel wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Ja zij zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon subs. Helaasch.


Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon ’s middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.


Ik snap je redenering. Maar op Pinkpop stond James Bay na 1 album al als sub, dan heeft George Ezra er inmiddels al wat meer recht op.


Ik zou het eerlijk gezegd belachelijk vinden…

Dat absoluut. Ik verdedig alleen de redeneerlijn van Pinkpop, absoluut niet die van mezelf.

Alle begrip. Laten we het nog maar even afwachten maar je zou best eens gelijk kunnen hebben....
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
In 2015 stond George Ezra op de vrijdag als 2de act op de main (?) dus ik zou me er echt niet over verbazen als hij nu sub zou staan...
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Waar ik Fleetwood Mac een mooie naam vond om mee te beginnen, vind ik dit niet erg spetterend. Tenacious D is wel netjes, maar Mumford & Sons en George Ezra weinig origineel. Wel twee namen die natuurlijk in de lijn der verwachtingen lagen. Ik ben benieuwd of Pinkpop in de breedte met een goeie line-up kan komen, maar ben ook bang dat een George Ezra al sub is. We'll see..
 

robbie

Nieuw lid
5 nov 2018
4
3
Ik snap dat hier niet alleen maar m&s fans zijn. Maar je moet even bedenken dat deze band rustig aan een betere en een verrassenderen live show heeft als een band als Metallica ofzo. Ik ben blij dat mojo/pinkpop deze naam nogmaals na Nederland gehaald geeft na een uitkochte ziggo dom.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken