Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Moet wel toegeven, mocht Coldplay met die andere naam op Pinkpop staan en Sting solo dan heeft Jan Smeets ons goed getrolld met ''geen Coldplay en geen Police''.

Vermoedelijk gewoon bedoeld om het Global Citizen Festival onder de aandacht te brengen. Festival (volgens mij voor het goede doel) waar Chris Martin volgende week zondag met Pharrell zal optreden. Vandaar ook de naam Unidades (eenheid/gelijkvormigheid) denk ik.

Dat zou iig mijn verklaring zijn.

Nope, zijn inmiddels al meer nrs op Itunes opgedoken

En die EP heet de Global Citizen EP....

Is gewoon bedoeld om die EP en het festival onder de aandacht te brengen. En dat is goed gelukt!
Mooi gedaan zo, voor het goede doel. :D

Tiesto als DJ act kan ook nog steeds…eind juni weer in Europa
Lijkt me best mogelijk.
Armin van Buuren kan ook wel op Megaland komen.
De vraag is wel of dat op Pinkpop of Neverland is?

Verbaast me dat ik hier niemand over Dropkick Murphys hoor. Is in ieder geval mijn gouden tip met Disturbed en Scars on Broadway.

Verbaast me dat ik hier niemand over Dropkick Murphys hoor. Is in ieder geval mijn gouden tip met Disturbed en Scars on Broadway.
Dropkick Murphys staat op Paaspop. Er was een verhaal dat van het duo Dropkick Murphys/Flogging Molly er een op Pinkpop en een op een ander festival zal staan. Omdat de Murphys inmiddels bevestigd zijn voor Paaspop, gaat men er van uit dat het voor die band daar bij blijft qua Nederlandse festivalshows en dat het soortgelijke Flogging Molly wel op Pinkpop zal staan.

Users who are viewing this thread