Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Kesselman wrote:
ik kan dat nr van george ezra echt niet meer horen.
wat een oorwurm

… oké, maar dan komt hij zeker…

op tour, gotta hit the road, gotta hit the road

?

Was heel goed op tuckerville dit jaar. Kon het nummer toen al niet meer horen en ging er met lage verwachtingen heen, maar ik was echt positief verrast.

Daniël lohues (skik) staat ook in emmen op dat hello festival. Laatst gezien in Hengelo. Zal een mooie toevoeging zijn voor pinkpop. Goede blues/rock n roll met scheurende gitaarsolo's. Kan prima in stage 4.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
DennisvdBr wrote:

Kesselman wrote:
ik kan dat nr van george ezra echt niet meer horen.
wat een oorwurm


… oké, maar dan komt hij zeker…

op tour, gotta hit the road, gotta hit the road

?

Was heel goed op tuckerville dit jaar. Kon het nummer toen al niet meer horen en ging er met lage verwachtingen heen, maar ik was echt positief verrast.

Daniël lohues (skik) staat ook in emmen op dat hello festival. Laatst gezien in Hengelo. Zal een mooie toevoeging zijn voor pinkpop. Goede blues/rock n roll met scheurende gitaarsolo’s. Kan prima in stage 4.

DeWolff staat daar ook. Dat zou ook een mooie zijn. Hun carrière als broekies van 16 geloof ik gestart op Pinkpop, mooi om ze 10 jaar later terug te laten keren als gerespecteerde live act.
 

brucie

Playlistbediener
14 jan 2018
14
0
Toch blijf ik hopen op de komst van Metallica! Het zou gewoon perfect kunnen met hun optreden in de Arena.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
DennisvdBr wrote:

Kesselman wrote:
ik kan dat nr van george ezra echt niet meer horen.
wat een oorwurm


… oké, maar dan komt hij zeker…

op tour, gotta hit the road, gotta hit the road

1f606.svg


Was heel goed op tuckerville dit jaar. Kon het nummer toen al niet meer horen en ging er met lage verwachtingen heen, maar ik was echt positief verrast.

Daniël lohues (skik) staat ook in emmen op dat hello festival. Laatst gezien in Hengelo. Zal een mooie toevoeging zijn voor pinkpop. Goede blues/rock n roll met scheurende gitaarsolo’s. Kan prima in stage 4.

Programmeurs van PP kennende zulllen ze Lohues dan wel op main zetten ;)
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:

EddieVerder wrote:
Alice In Chains ook op Impact Festival 11 juni, dus kun je al bijna met stift opschrijven voor Pinkpop. Vorig jaar NL volledig overgeslagen. Zal niet nog een keer gebeuren gok ik.


27 mei in 013 Tilburg. Maar wie weet ook een plekje op Pinkpop.

Hier viel mijn oog even op… Waar komt die info vandaan? Ik wacht al een jaar of 10 op een zaalshow van Alice in Chains!
Insider info! :wink:
Wordt ergens volgende week aangekondigd, dus lucky you alvast!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vraag me af...
Wanneer komt de tourdata en album van AC/DC.
Was dat niet begin 2019.
Rehearsels waren al begonnen.

Jan heeft er wel een hoge pet van op hè
Jan-Smeets.jpg
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Ik vraag me af…
Wanneer komt de tourdata en album van AC/DC.
Was dat niet begin 2019.
Rehearsels waren al begonnen.

Jan heeft er wel een hoge pet van op hè
Jan-Smeets.jpg

Idd ook wat van meegekregen. Wel leuk gevonden met die foto ?.
Lijkt me alleen geen Pinkpop kanshebbertje... echt grote stadions moeten die doen. Neemt niet weg dat dat wel meeeeega gaaf zou zijn!!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
391
134
DennisvdBr wrote:

brucie wrote:
Toch blijf ik hopen op de komst van Metallica! Het zou gewoon perfect kunnen met hun optreden in de Arena.


Nee, helaas!

Waarom niet?
Omdat ze dus al in de Arena spelen. Bij artiesten van dit kaliber is het vaak of een festivaltour of een eigen tour. Volgens mij is bij het bekend maken van de tour aangegeven dat ze alleen maar eigen shows spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Pearl Jam stond ook in zowel de Ziggo als op PP. En het is het jubileumjaar. Technisch zou alles mogelijk moeten zijn.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Op hun site staat: European Summer Vacation 2019 Edition!
We’re returning to Europe in the summer of 2019 for a run of outdoor gigs at stadiums, parks, and even one at a castle!

En op 8 juni staan ze in Dublin. Op 11 juni in de Arena. Dus echt uitgesloten. Ze spelen nooit 2 dagen achter elkaar in deze tour
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Pearl Jam stond ook in zowel de Ziggo als op PP. En het is het jubileumjaar. Technisch zou alles mogelijk moeten zijn.
Laten we eerlijk stellen dat Pearl Jam een héél grote uitzondering was, zeker binnen de termijn en het aantal concerten.

Zo'n Mumford doet 1 maal Ziggo dikke periode eerder. Hoewel ik daar mijn twijfels over heb, is dat een ander verhaal als Pearl Jam. Rekenen op zo'n scenario kan je vergeten...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Het begint echt tijd de worden voor namen… nu zijn we de gekste dingen hier aan het gokken :p.

Dat is toch de hele gedachte achter deze site? Als de namen bekend zijn kunnen we nog een keer mopperen dat het programma in de breedte tegenvalt en kan Dennis proberen iedereen te overtuigen dat dat toch echt meevalt. Hooguit dat de invulling van de traditioneel nog ontbrekende 2 of 3 namen (... vallen in praktijk altijd tegen) en enkele uitvallers nog tot wat gokjes leiden, maar dat is het dan wel weer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Het begint echt tijd de worden voor namen… nu zijn we de gekste dingen hier aan het gokken :p.

Dat is toch de hele gedachte achter deze site? Als de namen bekend zijn kunnen we nog een keer mopperen dat het programma in de breedte tegenvalt en kan Dennis proberen iedereen te overtuigen dat dat toch echt meevalt. Hooguit dat de invulling van de traditioneel nog ontbrekende 2 of 3 namen (… vallen in praktijk altijd tegen) en enkele uitvallers nog tot wat gokjes leiden, maar dat is het dan wel weer.
Uiteraard, maar de laatste pagina's lijkt het even op hol geslagen te zijn met de meeste random gokken ooit :).
 

Jitse

Playlistbediener
28 okt 2015
12
0
Rammstein definitief niet.
25 juni spelen ze in de Kuip

8 juni in Munchen en 12 juni in Dresden
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Fijn, ik hoopte en verwachtte ook wel dat zij nog zouden afvallen. Laten we nu dan langzaam maar eens gaan uitkijken naar bevestigingen in plaats van afvallers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken