Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Rammstein kun je voor 2020/2021 voor Pinkpop opschrijven. Nu alleen stadions. Festivals in 2020/2021

@ciska01 Rammstein pagina op fb

BTS trekt vooral volk dat géén festivalpubliek is, namelijk kinderen tussen de 8 en 16 jaar. De fanbase van Bieber is veel breder, heeft tonnen radiohits en iedereen kent hem. Vraag aan een gemiddelde 45-jarige wie of wat BTS is en ik denk dat er velen je vragend aan gaan kijken.

Kravitz leek me nochtans een dikke kanshebber voor die sub/Noord afsluiter-spot. Qua Nederlandse acts moet je denk ik echt niet kijken als je ziet dat ze vorig jaar Miss Montreal of BLOF hebben laten komen die nog op vele andere plaatsen stonden dan zijn boekingen als Golden Earring of Kensington voor mij echt nog niet afgeschreven.

Wat vinden we van deze topline?
1f642.svg

Mumford & Sons – Eminem – Fleetwood Mac – Coldplay
Kensington – Volbeat – Within Temptation – Bastille – Sam Smith – Lana Del Rey
The 1975 – Golden Earring – Slash Ft. Myles Kennedy – Bring Me The Horizon
Christine & The Queens – Weezer – The Streets – Hozier – MØ – George Ezra – Douwe Bob

Waar mag ik tekenen? Zit genoeg potentie in!

Jitse wrote:
Rammstein definitief niet.
25 juni spelen ze in de Kuip

8 juni in Munchen en 12 juni in Dresden

Hoe kom je aan 25 juni? zie het nergens staan

Zie de volgende link, van de Rammstein site: https://www.rammstein.de/en/rammstein-europe-stadium-tour-2019/

Echt waarom valt dit topic om de pagina in herhaling met precies hetzelfde nieuws dat al een of twee pagina's ervoor ontkracht is.

En mbt Mumford, denk echt niet dat die op Pinkpop staan. Maand ervoor nog in Ziggo. Er is een reden dat die band geen Belgische zaalshow doet (Werchter dus), terwijl ze aangaven gek te zijn op België. Gezien het feit dat ze hier in Nederland wel gewoon in een zaal staan, kun je die volgens mij echt wel afschrijven voor Pinkpop (het is geen Pearl Jam eh).

toch was mumford erg snel uitverkocht voor mei. Maar dat is zelfde voor P!nk zouden best nog veel mensen blij kunnen maken door naar pinkpop te komen (degenen die het niet zien zitten om ze te zien op Werchter)

Ik verwacht ook namen van het lijstje dat thirty seconds to mars

https://m.facebook.com/thirtysecondstomars/photos/pcb.10155835052952823/10155835052682823/?type=3&source=48

Lekker geprogrammeerd van Mojo: Kiss in Ziggo en Rammstein in de kuip op 25 juni.
Rammstein wordt niet meer geprogrammeerd door Live Nation/Mojo, maar in Nederland door Greenhouse Talent. Ik denk dat dit er juist voor gezorgd heeft dat beide bands op dezelfde dag staan, aangezien Mojo (Kiss) en Greenhouse Talent (Rammstein) die shows dus onafhankelijk van elkaar geboekt hebben. Rammstein verkoopt vast wel uit en ik denk niet dat de concurrent het erg vindt als dat Kiss en Mojo bezoekers kost.

Echt waarom valt dit topic om de pagina in herhaling met precies hetzelfde nieuws dat al een of twee pagina’s ervoor ontkracht is.

En mbt Mumford, denk echt niet dat die op Pinkpop staan. Maand ervoor nog in Ziggo. Er is een reden dat die band geen Belgische zaalshow doet (Werchter dus), terwijl ze aangaven gek te zijn op België. Gezien het feit dat ze hier in Nederland wel gewoon in een zaal staan, kun je die volgens mij echt wel afschrijven voor Pinkpop (het is geen Pearl Jam eh).
Er valt niks af te schrijven... Er is nog een gigantisch gat voor M&S voor de festivals in juni. Ze zijn gewoon zeer populair in NL (was binnen no time uitverkocht, en geen tweede show aangekondigd, wat ze makkelijk zou lukken. Kijk eens hoe vaak ze in de UK optreden, natuurlijk geen goed vergelijkings materiaal. Maar hier kunnen ze ook gewoon makkelijk 1x in Amsterdam optreden en 1x in Landgraaf. Tijd en afstand genoeg tussen de 2 venues. En misschien is het mooi de aansluitende naam voor de 4e festival dag.

Misschien wilde ze pak hem beet Coldplay - Fleetwood Mac - Eminem hebben.. Maar hadden ze daar ergens een overbrugging dag voor nodig, dat is dan prima op te lossen met M&S.

5 november eindelijk de tour datums van Muse.

EDIT: ik zie nu ergens dat ze op 1 Juli in het goffertpark staan

Dat worden brandende dilemma’s voor de vuurwerk en verkleedpartij fanclubs.

Hahahaha kort door de bocht lol.

Afgezien van de show (veel vuurwerk, licht, spektakel) staan deze 2 bands wel zover van elkaar af. Dat ze op dezelfde dag staan boeit echt heel erg weinig mensen.

Glamrock en Tanzmetal

Dat worden brandende dilemma’s voor de vuurwerk en verkleedpartij fanclubs.

Hahahaha kort door de bocht lol.

Afgezien van de show (veel vuurwerk, licht, spektakel) staan deze 2 bands wel zover van elkaar af. Dat ze op dezelfde dag staan boeit echt heel erg weinig mensen.

Glamrock en Tanzmetal

☝?

En alles wat op Facebook heb gestaan, is waar!

Jan Smeets verteld......ik wil geen sprookjes..ik wil feiten

Users who are viewing this thread