Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Eerst maar eens kijken waar Mad Cool vandaag mee komt. Vermoedelijk Muse maar kan ook zomaar wat anders zijn natuurlijk.

Eerst maar eens kijken waar Mad Cool vandaag mee komt. Vermoedelijk Muse maar kan ook zomaar wat anders zijn natuurlijk.
Volgens mij kwam Bruno Mars afgelopen jaar op Pinkpop gelijk met aankondiging Boutique in België.
Misschien het nieuws dichterbij huis in de gaten houden één optie...

Pure speculatie maar wel gebaseerd op ervaringen uit t verleden zou Greenday volgend jaar wel eens met een nieuw album kunnen komen.
Daarbij dan natuurlijk ook een nieuwe tour al denk ik zelf dat dat dan eerder voor 2020 zal zijn voor Europa...
http://www.greendaycommunity.org/topic/102192-could-green-days-new-album-be-coming-april-2019-pure-speculation/

Ook al hoop ik het, ik denk niet dat Coldplay buiten Glastonbury en Coachella misschien, nog andere meerdaagse festivals gaat doen. Eminem lijkt me wel een logischere naam voor Pinkpop.

Eminem zie ik ook niet echt als Pinkpop boeking. Dan eerder The Cure, Mumford en idd of Green Day of Fleetwood Mac

Ergens zou het wel grappig zijn als de genoemde vier headliners waar blijken te zijn, want dan wordt dit het eerste festival waar zowel m’n zus als ik te vinden zijn. Zij gaat voor Coldplay en de banjo’s en ik voor Fleetwood Mac en Eminem.

Dit is voor mij het bewijs dat de vier headliners zeer goed gekozen zouden zijn als je als visie aanhoudt dat je breed wilt programmeren.

Eminem zie ik ook niet echt als Pinkpop boeking. ...
Niet, wat is de criteria precies.
Uit de Pinkpop geschiedenis is een hip hop headliner niet echt voor de hand liggend. Maar zo'n act als Eminem, kan je op niet veel spots in NL kwijt. Goffertpark bewees dat het geen blamage zal zijn. Zo'n dag vullen met verschillende genres over de podia, dus ook wat rock / singer-songwriters / hip-hop / NL zal zo'n dag het goed doen tussen die andere 3 dagen.
...Dan eerder The Cure, Mumford en idd of Green Day of Fleetwood Mac
Fleetwood verwacht ik dat de data zo vallen dat je Pinkpop wel kan verwachten. Kwestie van geduld, rustig wachten op de dag...

Daarbij, zoals Kesselman ook al aangeeft, Coldplay rondom de film release lijkt mij zeer logisch voor touraankondiging.

Ik denk dat het eerste nieuws dichterbij is dan we denken...
Komt binnen als een kamikaze!

Zou Arctic Monkey's optie kunnen zijn? zie dat ze t/m maart Australië en Nieuw- Zeeland doen.

Coldplay- Eminem - Fleetwood Mac - (ACDC/ P!NK/vervanger)
Zoals ik al eerder zei is het gerucht Mumford & Sons nooit bij mij gevallen.
Headliner voor de vierde dag is Pinkpop nog steeds in dubio mee.
Zijn in overleg met ACDC (vooral ook omdat het Jan's favoriet is).
Maar budgetmatig wordt het lastig.

Coldplay- Eminem – Fleetwood Mac – (ACDC/ P!NK/vervanger)
Zijn in overleg met ACDC (vooral ook omdat het Jan’s favoriet is).

Wat zijn jou bronnen? Vooralsnog klonk alles best logisch en plausibel maar acdc echt absoluut niet.

Coldplay- Eminem – Fleetwood Mac – (ACDC/ P!NK/vervanger)
Zijn in overleg met ACDC (vooral ook omdat het Jan’s favoriet is).

Geef even aan hoe je erbij komt dat ze in overleg zijn met ACDC???

Timmetje wrote:
Green Day – Mumford and Sons – Fleetwood Mac

Klinkt wel logisch.

sorry dat ik het zeg, maar echt niets wat jij post op dit forum klinkt logisch!!
1f644.svg
Sorry dat ik het zeg maar waarom zou dit niet kunnen. Buitenom GD zijn die andere 2 reële mogelijkheden...

Vooralsnog klonk alles best logisch en plausibel maar acdc echt absoluut niet.
Wat maakt AC/DC niet mogelijk voor Pinkpop?
Leg jij dat eerst uit.

Hoeveel plekken in NL kan je ze kwijt.
Met al die bezetting perikelen en de mogelijkheid om voor 60+k publiek te staan, festival veilig optietje.
Ik zou het in lijn van Springsteen, Stones, McCartney een mogelijkheid zien.

Veel en veel en veels te duur. En acdc speelt vrijwel geen festivals. Die gaan geen uitzondering maken voor Pinkpop.

Kesselman wrote:

Timmetje wrote:

Klinkt wel logisch.

sorry dat ik het zeg, maar echt niets wat jij post op dit forum klinkt logisch!!
1f644.svg

Sorry dat ik het zeg maar waarom zou dit niet kunnen. Buitenom GD zijn die andere 2 reële mogelijkheden…

we zijn het er toch wel over eens dat dat voor 99% vaststaat dat IIG Coldplay 1 van de grote namen zal zijn op PP 2019, maar juist die naam laat hij weg.

acdc op pinkpop

natuurlijk!!
zou een geweldige naam zijn.
nog nooit geweest, grote naam, bekend bij veel mensen.

Ik snap dat PP iig in gesprek met ze gaat.

Ze spelen zelden op festivals, maar misschien gaan ze wel op afscheidstour en willen ze een keer wat geks doen.
Ik Vind het iig geen gek idee, of het haalbaar is, dat is een 2e

PJ wrote:

Kesselman wrote:

Timmetje wrote:

Klinkt wel logisch.

1f644.svg

Sorry dat ik het zeg maar waarom zou dit niet kunnen. Buitenom GD zijn die andere 2 reële mogelijkheden…

we zijn het er toch wel over eens dat dat voor 99% vaststaat dat IIG Coldplay 1 van de grote namen zal zijn op PP 2019, maar juist die naam laat hij weg.

Dat is omdat ik die ene procent ben die denkt dat Coldplay dit jaar de grote act is waarvan iedereen denkt en hoopt dat die komt en die ze vervolgens laten schieten. Coldplay staat vermoedelijk volgend jaar of mooi in het Goffert of gewoon niet in Nederland. Op Pinkpop verwacht ik ze iig niet.

het blijft hier natuurlijk eigenlijk ook 1 grote quiz
niemand weet iets
iedereen vermoedt en/of hoopt iets

het enige dat we zeker weten is dat PP in 2019 met pinksteren zal plaatsvinden, dus sws op za, zo en ma, en wellicht nog een extra dag op de vrijdag.

en in het zelfde weekend zijn een aantal andere festivals( RAR, Sweden rock, primavera porto en northside) maar van die headliners zal er waarschijnlijk niets op pinkpop staan( die Artze, tool, slipknot, kiss, bon iver, )

Users who are viewing this thread