Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

En alles wat op Facebook heb gestaan, is waar!
Nja. Hij woont bij Smeets in de buurt. Maar ja, hij was ook diegene die een tijdje terug uit 't niets met Adele kwam, dat hij al meer bronnen had gevonden daarvoor.
Maar ben gewoon benieuwd of hij 't juist heeft of niet hahaha

Dit klinkt als een broodje onzin.

Het is sowieso waarschijnlijk dat Pinkpop in de komende twee weken heus met een naam komt.

De jeugd van tegenwoordig komt volgende week met een nieuw album, misschien een optie?

Hopelijk niet

Ik ben benieuwd!
CaT8qz5.png
Ik denk dat het eerder in dagblad De Limburger staat, hè Van Wersch, ipv dat Jan het bekendmaakt ;)

#bronnemans

visdave34 wrote:

Jesper wrote:
dEUS 15 en 16 mei in Tivoli, wordt binnenkort aangekondigd. Misschien ook een mooie voor erbij?

Ooh, lekker! Ben ik wel bij denk ik. Waar heb je die info vandaan?

Insidertje
1f609.svg

Kaartverkoop is volgende week vrijdag om 10, dus ik ga er van uit dat het in de loop van volgende week bekendgemaakt wordt.
Verkoop hiervan is een weekje vooruit geschoven naar 16 november. Dan weten jullie dat mochten jullie je opeens afvragen waar de aankondiging volgende week nou blijft :wink:

Het zou me toch wel wat verbazen maar mogelijk gaat AC/DC volgend jaar zomer op tour. Hier wordt al gezegd dat ze op 29 juni in Koln in het Rhein-Energie Stadion zullen spelen.
https://www.regioactive.de/news/2018/10/25/gehen-ac-dc-im-sommer-2019-auf-tour-bg7WrPrdfm.html

Het zou me toch wel wat verbazen maar mogelijk gaat AC/DC volgend jaar zomer op tour. Hier wordt al gezegd dat ze op 29 juni in Koln in het Rhein-Energie Stadion zullen spelen.
https://www.regioactive.de/news/2018/10/25/gehen-ac-dc-im-sommer-2019-auf-tour-bg7WrPrdfm.html
Dat hoef je eigenlijk niet in de draad over Pinkpop te melden, want AC/DC speelt alleen bij zeer hoge uitzondering op festivals en vragen dan de absolute hoofdprijs (en een apart podium voor henzelf en hun vaste voorprogramma op de tournee). Dat Duitse artikel heeft het niet voor niets over een stadionshow in Keulen. Als ze een Europese tournee gaan doen komende zomer (en dat zou mij ook wat verbazen), dan gaat het ongetwijfeld weer om een stadiontoernee zoals bij Metallica en Rammstein, met eventueel wat losse shows op grote festivalweides als Goffertpark of dat in Werchter of Dessel (maar dus niet tijdens de festivals die daar plaatsvinden).

PJ wrote:

Dat hoef je eigenlijk niet in de draad over Pinkpop te melden, want AC/DC speelt alleen bij zeer hoge uitzondering op festivals en vragen dan de absolute hoofdprijs (en een apart podium voor henzelf en hun vaste voorprogramma op de tournee). Dat Duitse artikel heeft het niet voor niets over een stadionshow in Keulen. Als ze een Europese tournee gaan doen komende zomer (en dat zou mij ook wat verbazen), dan gaat het ongetwijfeld weer om een stadiontoernee zoals bij Metallica en Rammstein, met eventueel wat losse shows op grote festivalweides als Goffertpark of dat in Werchter of Dessel (maar dus niet tijdens de festivals die daar plaatsvinden).
Fleetwood Mac speelt ook alleen bij hoge uitzondering op festivals maar daar zijn hier toch ook al redelijk wat pagina’s mee gevuld,.
En aangezien PP nog niets bekend heeft gemaakt heb ik het hier ter info even gedropt maar de kans is bijzonder klein, dat klopt, heb je helemaal gelijk in.

aha?
Ik vraag me af…
Wanneer komt de tourdata en album van AC/DC.
Was dat niet begin 2019.
Rehearsels waren al begonnen.

Jan heeft er wel een hoge pet van op hè
Jan-Smeets.jpg

dus...

interessant! zeer interessant!

https://www.1limburg.nl/geruchtencircuit-welke-headliners-komen-naar-pinkpop?context=topstory

De regionale media in Limburg heeft ook weer een dramatisch stukje knip en plakwerk geleverd. Djezus... Bon Jovi en Rammstein keihard als gerucht/kanshebber noemen.

ik ga er van uit dat rond 15 nov coldplay als 1e grote headliner bekend gemaakt zal worden.
volledig logich ook.

ik ga er van uit dat rond 15 nov coldplay als 1e grote headliner bekend gemaakt zal worden.
volledig logich ook.
Verbaasd me niet als Fleetwood Mac of Eminem eerste aankondiging is aankomende week...

Denk niet dat Eminem of Coldplay op Pinkpop staan. Verwacht Eminem eerder in de Arena en Coldplay in Goffert.

Zie dan eerder Fleetwood Mac, Mumford Sons en nog een middelgrote pop of rockband komen. Misschien Imagine Dragons of 21 Pilots. Iets in die trant. Of misschien toch Within Temptation

Denk niet dat Eminem of Coldplay op Pinkpop staan. Verwacht Eminem eerder in de Arena en Coldplay in Goffert.

Zie dan eerder Fleetwood Mac, Mumford Sons en nog een middelgrote pop of rockband komen. Misschien Imagine Dragons of 21 Pilots. Iets in die trant. Of misschien toch Within Temptation

21 Pilots is onmogelijk. Zitten dan in Amerika....

Zal wel zonde zijn tho, echt gemiste kansen dan....

Users who are viewing this thread