Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Opvallend... toch geen 4e dag dus :)?

45434374_1895535177150446_4327566299640102912_n.png

Mooi. Kunnen we hier tenminste stoppen met die vier daagse fascinatie!

Ik zou toch die 4e dag toch nog niet helemaal uitsluiten. Ik hoorde van een bron dat ze in onderhandeling zijn met David Bowie voor een los concert in Landgraaf op 7 juni.

Dat ligt dan aan het feit dat ze geen geschikte vierde headliner konden vinden of ze hebben geen vergunning gekregen voor de extra dag.
Benieuwd waarom dit niet doorgaat. Toch wel jammer....

Joslittel wrote:
Mooi. Kunnen we hier tenminste stoppen met die vier daagse fascinatie!

Ik zou toch die 4e dag toch nog niet helemaal uitsluiten. Ik hoorde van een bron dat ze in onderhandeling zijn met David Bowie voor een los concert in Landgraaf op 7 juni.

Haha owja. In dat geval moeten we die 4e dag nog zeker serieus nemen.

Hoezo geldt dit als bewijs dat er maar drie dagen zijn? Novarock kondigt de verlenging bijvoorbeeld ook pas later aan.

Ik denk dat ze na het bekend maken van de 3 headliners voor de 3 dagen nog als verrassing 7 juni erbij doen.

Ik denk dat ze na het bekend maken van de 3 headliners voor de 3 dagen nog als verrassing 7 juni erbij doen.
Geloof ik niets van, zou ook erg raar zijn. Kun je het beter nu bekend maken....

Gewoon 3 dagen is prima en als het er toch 4 worden ook goed. Een extra dag met los concert zoals hier boven al gezegd is idd geen volwaardige dag. Anyway we wachten geduldig nieuws af.

TheMotherload wrote:

Jesper wrote:

EddieVerder wrote:
Alice In Chains ook op Impact Festival 11 juni, dus kun je al bijna met stift opschrijven voor Pinkpop. Vorig jaar NL volledig overgeslagen. Zal niet nog een keer gebeuren gok ik.

27 mei in 013 Tilburg. Maar wie weet ook een plekje op Pinkpop.

Hier viel mijn oog even op… Waar komt die info vandaan? Ik wacht al een jaar of 10 op een zaalshow van Alice in Chains!

Insider info!
1f609.svg

Wordt ergens volgende week aangekondigd, dus lucky you alvast!
https://twitter.com/013/status/1059369732371927040
:)

Dat ligt dan aan het feit dat ze geen geschikte vierde headliner konden vinden of ze hebben geen vergunning gekregen voor de extra dag.
Benieuwd waarom dit niet doorgaat. Toch wel jammer….

Er touren genoeg headliners om een week aan headliners te programmeren. Evenmin lijkt het mij voor de hand liggend dat het zou stuklopen op vergunningen. Dat laatste stoort mij sowieso al jaren en ik vind het een enorme dooddoener. Pinkpop is gewoon nog conservatiever dan de meest verstokte Republikein. De gemeente Landgraaf moet blij zijn dat ze Pinkpop hebben anders zou geen mens Landgraaf kennen.

PJ wrote:
Benieuwd waarom dit niet doorgaat. Toch wel jammer….

Er touren genoeg headliners om een week aan headliners te programmeren. Evenmin lijkt het mij voor de hand liggend dat het zou stuklopen op vergunningen. Dat laatste stoort mij sowieso al jaren en ik vind het een enorme dooddoener. Pinkpop is gewoon nog conservatiever dan de meest verstokte Republikein. De gemeente Landgraaf moet blij zijn dat ze Pinkpop hebben anders zou geen mens Landgraaf kennen.

Je moet natuurlijk ook wel een volledige dag extra invullen, niet enkel die headlinerpositie.

Ik denk dat men hier ook echt een te grote obsessie heeft gekregen met die vierde dag. Jan heeft van het begin aangegeven dat het een mogelijkheid was, indien er een heel mooie naam beschikbaar zou zijn (denk The Police etc). Waarom zou je groots uitpakken met vier dagen om vervolgens Mumford & Sons of Kensington als headliner neer te planten? Dan toch liever een dag minder en met Coldplay - Eminem - FM een ijzersterke set headliners?

Die vierde dag sec maakt niet zo veel uit, ik vind het gewoon zo jammer dat ze nooit eens doorpakken. Het meest innovatieve voor Pinkpopbegrippen is een tentje erbij met vier artiesten per dag en een uurtje later naar bed. Ga toch eens met de tijd mee en de prijsverhoging van afgelopen jaar had je wel een beetje goed kunnen maken door voor die belachelijke prijs een dag erbij te doen. En als ze net over de grens een vierde dag én meer tijdstippen kunnen vullen, zie ik niet waarom dat voor Pinkpop niet zou kunnen.

Die vierde dag sec maakt niet zo veel uit, ik vind het gewoon zo jammer dat ze nooit eens doorpakken. Het meest innovatieve voor Pinkpopbegrippen is een tentje erbij met vier artiesten per dag en een uurtje later naar bed. Ga toch eens met de tijd mee en de prijsverhoging van afgelopen jaar had je wel een beetje goed kunnen maken door voor die belachelijke prijs een dag erbij te doen. En als ze net over de grens een vierde dag én meer tijdstippen kunnen vullen, zie ik niet waarom dat voor Pinkpop niet zou kunnen.

Helemaal mee eens. Het stomste vind ik nog steeds dat de eerste festivaldag eigenlijk maar een halve dag is 'omdat mensen van ver moeten komen'. Hou toch op, begin gewoon lekker om 12 uur met de eerste act want het kaartje is even duur!

Met vier dagen zou je prima de eerste dag kunnen organiseren zoals je het nu doet met de eerste dag van een driedaagse. Blijft wel staan dat je een voltallige extra dag hebt dan.

Oasiss wrote:

Helemaal mee eens. Het stomste vind ik nog steeds dat de eerste festivaldag eigenlijk maar een halve dag is ‘omdat mensen van ver moeten komen’. Hou toch op, begin gewoon lekker om 12 uur met de eerste act want het kaartje is even duur!

Ja, exact! Gooi de camping een dag eerder open en laat alle (drie dus) dagen om 12 uur beginnen.

Users who are viewing this thread