Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Kravitz speelt volgend jaar in emmen, zie ik net op de Facebook pagina van Radio Veronica... Ook nog in Juni... Kans op een Pinkpop optreden weer wat verkleind... Hij staat op het Hello Festival, dit is de nieuwe naam van Retropop. Naast Kravitz spelen daar ook Golden Earring, DeWolff en DareDevils

Kravitz speelt volgend jaar in emmen, zie ik net op de Facebook pagina van Radio Veronica… Ook nog in Juni… Kans op een Pinkpop optreden weer wat verkleind… Hij staat op het Hello Festival, dit is de nieuwe naam van Retropop. Naast Kravitz spelen daar ook Golden Earring, DeWolff en DareDevils

Hij staat er 8 juni, het zou mogelijk kunnen zijn dat hij 11 juni op pinkpop speelt

Volgensmij hetzelfde met Golden Earring. Jan had gezegd dat Earring in iedergeval op PP19 zouden staan :)

Pagina 76 van dit topic is vanaf nu officieel 'de pagina ter ere van mensen die de vorige pagina's niet hebben gelezen'.

Aan alle nieuwkomers hier. Welkom en tof dat jullie mee willen praten met ons en delen in de voorpret. Het is alleen wel goed om de belangrijkste basisregel te weten bij het festileaken. Een grote internationale artiest zoals Kravitz of Bon Jovi spelen maar 1 keer per tour in een klein land zoals Nederland. Dus een andere datum is schrappen voor Pinkpop of andere optredens. Heel soms is er een uitzondering zoals Pearl Jam dit jaar.

Dus nu kunnen we weer over naar de echte roddels. Thanks!

Ik gok toch op Muse, Rammstein en Pink.

ik ben toch benieuwd.

Er zijn een aantal mogelijkheden>

A: je hebt totaal niets gelezen in dit topic, en je geeft gewoon je mening.
B: je hebt wel alles gelezen , maar je bent gewoon stront eigenwijs

noid wrote:
Ik gok toch op Muse, Rammstein en Pink.

ik ben toch benieuwd.

Er zijn een aantal mogelijkheden>

A: je hebt totaal niets gelezen in dit topic, en je geeft gewoon je mening.
B: je hebt wel alles gelezen , maar je bent gewoon stront eigenwijs

Ik ga voor optie c. Een sarcastische reactie als antwoord op de posts erboven.

- Reüniekansen voor veel machtige namen
- Documantaire Coldplay, waardoor die gezien worden als grote kans

EN

Sinds vandaag een heuse Film van Queen
https://youtu.be/mP0VHJYFOAU

Moet toch over hebben. Wil er sowieso graag heen. Al gaat de film voornamelijk om Freddie Mercury, Queen laat zich zien. Zullen misschien over 1 maand, of 2 maand met iets komen. Die zijn ook nog bezig. Ze staan in de spotlights. die willen toch ook niet stoppen?

Aan alle nieuwkomers hier. Welkom en tof dat jullie mee willen praten met ons en delen in de voorpret. Het is alleen wel goed om de belangrijkste basisregel te weten bij het festileaken. Een grote internationale artiest zoals Kravitz of Bon Jovi spelen maar 1 keer per tour in een klein land zoals Nederland. Dus een andere datum is schrappen voor Pinkpop of andere optredens. Heel soms is er een uitzondering zoals Pearl Jam dit jaar.

Dus nu kunnen we weer over naar de echte roddels. Thanks!

Dus op Lenny Kravitz kunnen we rekenen voor Pinkpop, top! ?

Queen heeft de afgelopen 4 jaar getourd door Europa, met in 2015, 2017 en 2018 concerten in Nederland. Lijkt me niet heel aannemelijk ze weer terug te zien in 2019, al zou het heel vet zijn als dat wel het geval is :)

Queen heeft de afgelopen 4 jaar getourd door Europa, met in 2015, 2017 en 2018 concerten in Nederland. Lijkt me niet heel aannemelijk ze weer terug te zien in 2019, al zou het heel vet zijn als dat wel het geval is
1f642.svg

hmmmmmm, klopt. Het zal wel leuk zijn om ze festivals te zien doen.

Users who are viewing this thread