Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
dEUS 15 en 16 mei in Tivoli, wordt binnenkort aangekondigd. Misschien ook een mooie voor erbij?

Ooh, lekker! Ben ik wel bij denk ik. Waar heb je die info vandaan?
Insidertje :wink:
Kaartverkoop is volgende week vrijdag om 10, dus ik ga er van uit dat het in de loop van volgende week bekendgemaakt wordt.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Ik heb zo'n vermoeden dat Billy Eilish (populair bij oa tieners) volgend jaar ook festivals gaat aandoen, maar of dat deze zomer dan in Europa of Amerika is???. Haar optreden in Tivoli heeft ze in ieder geval uitverkocht komende februari. Heeft trouwens een leuk nummer met ... Khalid:

https://www.youtube.com/watch?v=V1Pl8CzNzCw&list=PLOOdB7t8yiV42WR1YEQfFQLXCkQLCo4Oe
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toch staat ‘Better’ (de single van die EP) wel alweer op 115 miljoen streams op Spotify in een maandje.

Better is prima maar haalt het niet bij vorige tracks. De rest van die EP springt er ook niet uit.

Ik heb zo’n vermoeden dat Billy Eilish (populair bij oa tieners) volgend jaar ook festivals gaat aandoen, maar of dat deze zomer dan in Europa of Amerika is???. Haar optreden in Tivoli heeft ze in ieder geval uitverkocht komende februari. Heeft trouwens een leuk nummer met … Khalid:

Billie is al gigantisch in de USA. Misschien is ze dus nog net tijdens Pinkpop aan de andere kant van de oceaan. Eventjes afwachten dus maar verwacht haar zeker in de EU komende zomer.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Hahahaha, snap ’t wel
Ik ken hem zelf omdat hij voorprogramma was bij de vorige tour van Lorde, sindsdien een beetje in de gaten gehouden, maar het kan best dat zijn muziek volledig langs je heen gaat, heb geen idee hoeveel hij op de radio gedraaid wordt, maar als ik zo om me heen kijk (ik ben student, dus denk aan die leeftijd) wordt hij veel gedraaid.
Ja ik ben zelf 21, ben heel veel bezig met muziek, alle soorten en maten. Maar ik meen het wel echt serieus als ik zijn naam nooit heb gehoord. Wel DJ Khaled. Maar dat zal wel een heel ander persoon zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
[video]https://www.youtube.com/watch?v=by3yRdlQvzs[/video]

Check deze dan ff. Een van de (goede) grootste pophits van afgelopen jaar.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.422
James wrote:
Hahahaha, snap ’t wel
Ik ken hem zelf omdat hij voorprogramma was bij de vorige tour van Lorde, sindsdien een beetje in de gaten gehouden, maar het kan best dat zijn muziek volledig langs je heen gaat, heb geen idee hoeveel hij op de radio gedraaid wordt, maar als ik zo om me heen kijk (ik ben student, dus denk aan die leeftijd) wordt hij veel gedraaid.

Ja ik ben zelf 21, ben heel veel bezig met muziek, alle soorten en maten. Maar ik meen het wel echt serieus als ik zijn naam nooit heb gehoord. Wel DJ Khaled. Maar dat zal wel een heel ander persoon zijn.

Tot dit bericht dacht ik ook dat het om hem ging.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/by3yRdlQvzs" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" allowfullscreen="" width="100%" height="286" frameborder="0"></iframe>

Check deze dan ff. Een van de (goede) grootste pophits van afgelopen jaar.
Was Young Dumb & Broke hier geen grotere hit?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.879
8.497
Veel mensen zullen 'm ook kennen van Silence, een nummer van Marshmello.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
16 november…
– Box set The Police
– Box set Fleetwood Mac
– Film Coldplay
– Nieuwe album Mumford and Sons

mis ik nog wat… Wat is er met 16 november.

Ik hoop dat je gelijk hebt Dennis. Maar vanuit commercieel oogpunt lijkt het me niet logisch op een dag meerdere headliners bekend te maken. Of is de persconferentie vroeg dit jaar?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoop dat je gelijk hebt Dennis. Maar vanuit commercieel oogpunt lijkt het me niet logisch op een dag meerdere headliners bekend te maken. Of is de persconferentie vroeg dit jaar?

Weet je wat ook niet logisch is? Zeggen dat Kensington headliner wordt. :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.404
Ik hoop dat je gelijk hebt Dennis. Maar vanuit commercieel oogpunt lijkt het me niet logisch op een dag meerdere headliners bekend te maken. Of is de persconferentie vroeg dit jaar?

Weet je wat ook niet logisch is? Zeggen dat Kensington headliner wordt.
1f642.svg

Goed bezig! Lekker blijven aanwakkeren dat vuurtje! :lol:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.292
5.683
Als je in een aankondiging bekend maakt dat Kensington meerdere dagen headlined, maak je dan ook meerder headliners op een dag bekend? Nee toch? Is dat wel logisch?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Goed bezig! Lekker blijven aanwakkeren dat vuurtje! ?

Ik durf te wedden dat die instrumenten van ze heel erg goed branden !
 

Richard Kuiter

Playlistbediener
7 feb 2017
14
0
Stray Cats is bevestigd voor Azkena Rock Festival in Spanje op 21 juni... als die toch eens door zouden komen voor Pinkpop...mijn vrouw zou daar blij mee zijn..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
577
Alice In Chains ook op Impact Festival 11 juni, dus kun je al bijna met stift opschrijven voor Pinkpop. Vorig jaar NL volledig overgeslagen. Zal niet nog een keer gebeuren gok ik.
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Ben benieuwd of Rammstein de eerste naam van Pinkpop wordt. Of zou Pinkpop zich echt stil houden tot aan de perspresentatie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken