Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat zou marketingtechnisch echt belabberd zijn. Ze zijn nu al laat.

Mwoah dat valt wel mee...eerste namen de laatste jaren waren eind oktober, begin en half november maar ze gaan niet tot de Presentatie wachten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.167
10.493
Dat zou marketingtechnisch echt belabberd zijn. Ze zijn nu al laat.

Mwoah dat valt wel mee…eerste namen de laatste jaren waren eind oktober, begin en half november maar ze gaan niet tot de Presentatie wachten.

Maar volgens mij waren vorig jaar alle festivals ook wat later met hun namen. Er is nu al veel aangekondigd, oa Werchter met 6 namen, Graspop met 43.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Vorig jaar liep inderdaad iedereen wat achter. Nu is vooral Pinkpop erg laat.

Zelfs de site is nog helemaal Pinkpop 2018.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Ik zou vooral het tijdstip (18:00u) vreemd vinden. Bij mijn weten zijn de headliners altijd overdag aangekondigd tijdens kantooruren
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
538
183
Het lijkt me sowieso raar als Pinkpop niet zelf met een aankondiging komt na zo'n lange radiostilte.
Dat straks Rammstein even zegt. 'we staan op PP'.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik vind het vooral raar dat er zoveel geklaagd wordt over het laattijdig zijn van Pinkpop, aangezien de vaak genoemde namen allemaal nog hun eerste festivaldata moeten droppen: Coldplay, FM, Eminem, Rammstein, ...

Enkel Mumford & Sons valt hier niet onder, maar dat is nu ook niet de naam waarmee je de affiche van de 50ste op gang trapt als je ook over Coldplay en Eminem beschikt.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Volgens mij is het verhaal dat Rammstein heeft gebroken met LiveNation, dus het zou me erg verbazen als ze op een LN-festival (PP, RW, GMM, etc.) staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.167
10.493
Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.

Even offtopic..zal me benieuwen of Fortarock nog gaat gebeuren....dat duurt ook behoorlijk lang
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.

Even offtopic..zal me benieuwen of Fortarock nog gaat gebeuren….dat duurt ook behoorlijk lang
Denk het niet... :(

mag ik Slash en Disturbed alvast met potlood noteren voor Pinkpop a.u.b.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Volgens mij is het verhaal dat Rammstein heeft gebroken met LiveNation, dus het zou me erg verbazen als ze op een LN-festival (PP, RW, GMM, etc.) staan.
Precies, reken op "onverwachte" locaties...
Sta je straks hand in hand met je kameraden.
Maar, niet op Pinkpop hoor...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
In vergelijking met hun concurrentie zijn ze laat.
Pinkpop is vaker in november met aankondiging hoor.
Eind december hebben we vast pas handje vol namen.

Wat ik interessant vind, geef definitief de data en start de vvk.
13 maart tot de perspresentatie duurt nog lang.
Hoop op eerdere vvk voor de 50ste editie ipv voorverkoop op 16 maart...

#duurtlang
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Volgens mij is het verhaal dat Rammstein heeft gebroken met LiveNation, dus het zou me erg verbazen als ze op een LN-festival (PP, RW, GMM, etc.) staan.

Precies, reken op “onverwachte” locaties…
Sta je straks hand in hand met je kameraden.
Maar, niet op Pinkpop hoor…

Ja, dat verhaal gaat al even rond. Ben benieuwd, kunnen ze hem daarna helemaal afbreken...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.

Ik stonk er ook in, maar GMM zegt alleen dat ze de láátste Benelux show hebben, niet de enige...
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.

Dat kan best kloppen, maar is het als fan niet veel leuker om bij een 'echt' concert te zijn van een band ipv een festival? Is toch een hele andere sfeer, tussen enkel fans ipv festivalgangers die er doorheen aan het brallen zijn.
Zo ervaar ik het tenminste, koop liever kaartje voor los concert van een band waar ik echt heen wil dan een dagkaartje voor een festival, ook al verschilt het niet veel qua prijs.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.003
261
Moniek wrote:
Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.

Dat kan best kloppen, maar is het als fan niet veel leuker om bij een ‘echt’ concert te zijn van een band ipv een festival? Is toch een hele andere sfeer, tussen enkel fans ipv festivalgangers die er doorheen aan het brallen zijn.
Zo ervaar ik het tenminste, koop liever kaartje voor los concert van een band waar ik echt heen wil dan een dagkaartje voor een festival, ook al verschilt het niet veel qua prijs.
Klopt maar dan verwacht ik ook een toplocatie en geen galmbak (zoals KB stadion in Brussel)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Moniek wrote:
Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.


Dat kan best kloppen, maar is het als fan niet veel leuker om bij een ‘echt’ concert te zijn van een band ipv een festival? Is toch een hele andere sfeer, tussen enkel fans ipv festivalgangers die er doorheen aan het brallen zijn.
Zo ervaar ik het tenminste, koop liever kaartje voor los concert van een band waar ik echt heen wil dan een dagkaartje voor een festival, ook al verschilt het niet veel qua prijs.

Klopt maar dan verwacht ik ook een toplocatie en geen galmbak (zoals KB stadion in Brussel)

Ben ik helemaal met je eens. Ik weet niet welke grote locaties in België over goed geluid beschikken, maar dat is natuurlijk een prioriteit bij een concert. In Nederland denk ik al gauw aan Goffertpark (prima ervaringen mee). In België heb je vast een vergelijkbare locatie..?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken