Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Gaat Muse nou naar Nijmegen of niet?

Staat nog steeds niet officieel op de site van Muse.
Krijgen we deze discussie nou alweer? Zoals ik al eens eerder op dit forum heb geplaatst (weet niet meer welke draad) staat het WEL op de website van Muse. Natuurlijk niet bij de tourdata, aangezien ze alleen nog maar een reeks speelsteden hebben bekendgemaakt, en geen data (of exacte locaties). Maar het staat wel gewoon bij https://muse.mu/news.htm onder het kopje "pressure + tour cities reveal". Daar staat ook bij dat er nog meer speelsteden bij zullen komen. Werchter is dus gewoon aan het lijstje toegevoegd, en niet "in plaats van" een ander concert. Hetzelfde bericht over de speellocaties staat ook op de facebookpagina en twitterpagina van Muse. Dus hoeveel formeler wil je het hebben? Kunnen we nu alstublieft ophouden met het verspreiden van het fake news dat Muse niet in het Goffertpark zou spelen?

Krijgen we deze discussie nou alweer? Zoals ik al eens eerder op dit forum heb geplaatst (weet niet meer welke draad) staat het WEL op de website van Muse. Natuurlijk niet bij de tourdata, aangezien ze alleen nog maar een reeks speelsteden hebben bekendgemaakt, en geen data (of exacte locaties). Maar het staat wel gewoon bij https://muse.mu/news.htm onder het kopje “pressure + tour cities reveal”. Daar staat ook bij dat er nog meer speelsteden bij zullen komen. Werchter is dus gewoon aan het lijstje toegevoegd, en niet “in plaats van” een ander concert. Hetzelfde bericht over de speellocaties staat ook op de facebookpagina en twitterpagina van Muse. Dus hoeveel formeler wil je het hebben? Kunnen we nu alstublieft ophouden met het verspreiden van het fake news dat Muse niet in het Goffertpark zou spelen?

Niet zo happen. Stuur Flamingo dan een PB als je je ergert aan fake news. Ik ga niet elke thread checken of er wel of niet wat over Muse is gezegd.

FORUM=90% FAKE NEWS

bcmrmaybe wrote:
Gaat Muse nou naar Nijmegen of niet?

Staat nog steeds niet officieel op de site van Muse.

Krijgen we deze discussie nou alweer? Zoals ik al eens eerder op dit forum heb geplaatst (weet niet meer welke draad) staat het WEL op de website van Muse. Natuurlijk niet bij de tourdata, aangezien ze alleen nog maar een reeks speelsteden hebben bekendgemaakt, en geen data (of exacte locaties). Maar het staat wel gewoon bij https://muse.mu/news.htm onder het kopje “pressure + tour cities reveal”. Daar staat ook bij dat er nog meer speelsteden bij zullen komen. Werchter is dus gewoon aan het lijstje toegevoegd, en niet “in plaats van” een ander concert. Hetzelfde bericht over de speellocaties staat ook op de facebookpagina en twitterpagina van Muse. Dus hoeveel formeler wil je het hebben? Kunnen we nu alstublieft ophouden met het verspreiden van het fake news dat Muse niet in het Goffertpark zou spelen?

och denk om t hart jong

ik kan toch nergens iets vinden over aankondigingen van Volbeat behalve de release van het nieuwe live album op 14 dec :cry:

ik kan toch nergens iets vinden over aankondigingen van Volbeat behalve de release van het nieuwe live album op 14 dec ?
Op Facebook hadden ze een video van een minuut ofzo. Hierin een deel van die nieuwe live cd/DVD met op 't einde de tekst "TOMORROW"

Keane tourt al jaren niet meer. Volgens mij roept Roze maar wat en klopt er geen snars van. Jammer.

The Specials in Paradiso dus daar kan helaas een streep doorheen.

Keane????? Ik weet dat ze een klein optreden in EDIT augustus hebben gegeven. Als dat zo is gaat mijn vrouw echt uit haar plaat

@timmetje Wel dat is niet zo..Ze hebben heel lang niet getourd ivm met de verslavingsperikelen van Tom maar in augustus dus weer een show gedaan. Het zou best kunnen

Die staat december in Tivoli (kaarten voor!!!!) en zou een welkome toevoeging zijn!

Hopelijk dan wel met band ipv alleen dj zoals in Sugar Factory dit jaar

Überhaupt dingen zeggen zoals "dat is onmogelijk" Is nogal tricky op een forum

Het is 100% onmogelijk dat Freddy Mercury gaat optreden. Dat kun je zeggen. Voor de rest kun je gokken en je kunt mazzel hebben.

Dus wat @roze zegt. Ik neem het allemaal mee.

Keane is niet zo gek toch? Afgelopen zomer weer een paar shows gedaan. Als dat goed bevallen is, zie ik ze zomaar terugkomen met een langere tour en nieuwe plaat.

Rincewind wrote:
En Nijmegen heeft een principe contract met MOJO voor 3 concerten per jaar in het Goffertpark, dus daar gaan ook nog 2 grote namen naar toe, naast Bon Jovi

Nog 1 dus.
Naast Muse en Bon Jovi
1f609.svg

Het kan ook bijvoorbeeld 2 concerten van Muse zijn. Kom je ook op 3. Dat bespaart mogelijk een 3e headliner, kan je doorschuiven naar Pinkpop.

Überhaupt dingen zeggen zoals “dat is onmogelijk” Is nogal tricky op een forum

Het is 100% onmogelijk dat Freddy Mercury gaat optreden. Dat kun je zeggen. Voor de rest kun je gokken en je kunt mazzel hebben.

Dus wat @roze zegt. Ik neem het allemaal mee.

Roze lijkt maar wat in de wilde weg te roepen. Zou dat niet al te serieus nemen.

Aangezien Def Leppard en Whitesnake samen touren zou ik dit wel een optie vinden for 3fm stage net zoals Offspring vorig jaar en Slash en FatihNo More in 2015

Aangezien Def Leppard en Whitesnake samen touren zou ik dit wel een optie vinden for 3fm stage net zoals Offspring vorig jaar en Slash en FatihNo More in 2015

Nee joh, is stenen tijdperk ten op zichte van Offspring en Slash. Trekt het pinkpop publiek niet denk ik.

Users who are viewing this thread