Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

En Nijmegen heeft een principe contract met MOJO voor 3 concerten per jaar in het Goffertpark, dus daar gaan ook nog 2 grote namen naar toe, naast Bon Jovi

....1 nog. MUSE en Bon Jovi

Volbeat morgen met aankondiging...
Nou, dat zou ook best een mooie rock headliner zijn...

Is wel een flinke tijd terug dat ze op Pinkpop stonden. Helaas dit jaar wel veel in NL gespeeld, losse concerten en ZC headliner.

Mis persoonlijk nog wel een rock act in de headliner geruchtjes...
.... - Fleetwood Mac - Eminem - Coldplay
?

Dat klopt wel natuurlijk. Maar als ze Within Temptation en Slash ft. Myles Kennedy als 3FM-headliners hebben valt het allemaal wel weer mee. De vraag is natuurlijk wel of Within Temptation niet te groot is voor 3FM... Als subheadliner kunnen ze ook wel misschien.

Dat klopt wel natuurlijk. Maar als ze Within Temptation en Slash ft. Myles Kennedy als 3FM-headliners hebben valt het allemaal wel weer mee. De vraag is natuurlijk wel of Within Temptation niet te groot is voor 3FM… Als subheadliner kunnen ze ook wel misschien.
Mainstage sub voor Within Temptation lijkt me...

Rincewind wrote:
En Nijmegen heeft een principe contract met MOJO voor 3 concerten per jaar in het Goffertpark, dus daar gaan ook nog 2 grote namen naar toe, naast Bon Jovi

Nog 1 dus.
Naast Muse en Bon Jovi
1f609.svg
Muse komt niet naar Nijmegen dit jaar.

DennisvdBr wrote:

Rincewind wrote:

Nog 1 dus.
Naast Muse en Bon Jovi
1f609.svg

Klopt inderdaad! Volgend jaar daarentegen wel! In plaats van in het wilde weg te ontkennen, zoek het eens op, de steden die ze zullen aandoen zijn al lang bekend!

Dat wist ik niet, dus ieder jaar volgens contract 3 grote acts naar Nijmegen. In het ergste geval komt Fleetwood Mac daar nog bij.

Nope, Fleetwood Mac en Coldplay kan je wel noteren met potloodje voor Pinkpop.

Medio november komt ook de box set van The Police uit, 16 november.
In het kader van 40th Anniversary.
Mooi moment om die tour er uit te knallen!!!!

Ik snap t alleen ik vraag me echt af of Coldplay op festivaltour gaat. Stuur svp dan even een link met een gerucht want behalve hier kan ik echt nergens ook maar enige info vinden dat ze volgend jaar concerten gaan geven.

Nope, Fleetwood Mac en Coldplay kan je wel noteren met potloodje voor Pinkpop.

Medio november komt ook de box set van The Police uit, 16 november.
In het kader van 40th Anniversary.
Mooi moment om die tour er uit te knallen!!!!
Ook over The Police bar weinig te vinden de laatste tijd.... Stilte voor de storm......
Ik krijg weer de indruk dat onze moderator iets meer info heeft :wink:

16 november...
- Box set The Police
- Box set Fleetwood Mac
- Film Coldplay
- Nieuwe album Mumford and Sons

mis ik nog wat... Wat is er met 16 november.

Eerste headliner PP 2019 :wink:
Of nog beter, alle vier headliners tegelijk.....
Mumford, Fleetwood, The Police en Coldplay :wink:

Rincewind wrote:

DennisvdBr wrote:

Rincewind wrote:

Nog 1 dus.
Naast Muse en Bon Jovi
1f609.svg

Klopt inderdaad! Volgend jaar daarentegen wel! In plaats van in het wilde weg te ontkennen, zoek het eens op, de steden die ze zullen aandoen zijn al lang bekend!

Muse komt niet naar Nijmegen in 2019, daar is Werchter voor in de plaats gekomen.

Volgens mij nog niet bevestigd op de website van Eric Clapton maar hij staat op 6 juni in Oostenrijk.
Iets voor PP?
https://www.stadthalle.com/en/schauen/events/738/Eric-Clapton

Users who are viewing this thread