Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Fijn, deze kunnen we dus afstrepen!
Inderdaad lijkt dit me ook wel een teken dat Pinkpop Kensington niet gaat laten headlinen. Laat de told you so’s maar vast komen ;).

Ik vind dat Kensington gewoon mee moet reizen met Bon Jovi. Maar goed, dat headlinespotgerucht was te belachelijk voor woorden. Ze kunnen idd nog steeds sub zijn. Ik ga er echter van uit dat er mooiere subs beschikbaar en gecontracteerd zijn.

Kensington mag het in 2020 weer proberen

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina's hebben over Kensington......... Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen. Voorprogramma in Werchter is veel beter. Helaas zal John Fogerty waarschijnlijk naar Bospop gaan.

Zou wel een lekkere 4e dag kunnen zijn: Lenny Kravitz als hoofd
en sub John Fogerty. Lekker anderhalf uur alle Creendence Clearwater Rivival hits meebrullen en wellicht Status Quo een paar plekken daarvoor. Het is alleen nog Francis Rossi met aanvulling dus de tent is ook prima.

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen. Voorprogramma in Werchter is veel beter. Helaas zal John Fogerty waarschijnlijk naar Bospop gaan.

Zou wel een lekkere 4e dag kunnen zijn: Lenny Kravitz als hoofd
en sub John Fogerty. Lekker anderhalf uur alle Creendence Clearwater Rivival hits meebrullen en wellicht Status Quo een paar plekken daarvoor. Het is alleen nog Francis Rossi met aanvulling dus de tent is ook prima.

Is dit laatste niet een Bospop-dag?

Edit: Sorry, ik zie dat je dit zelf eigenlijk al voorstelde.

Vergroot mijn inziens de kans op Kensington als sub of main op een vierde dag aanzienlijk want ze touren dus!!!!

Vergroot mijn inziens de kans op Kensington als sub of main op een vierde dag aanzienlijk want ze touren dus!!!!

Dit kan niet kloppen.... het klinkt alsof je hier blij mee bent?

weer zo een geweldige 1e post!
?

ik wil niet zeuren, maar je doet moeite om een account aan te maken, dat is op zich heel fijn!
En dan post je je 1e post.

In je post staan 2 woorden , waarvan je er 1 verkeerd schrijft, je gebruikt geen enkel werkwoord en je zegt niet wat je nou duidelijk wil maken.

WIL je geen metallica, of WEET je dat ze niet naar PP komen, of DENK je dat?

En daarbij is het hier al bekend dat in 2019 geen metallica op pp zal optreden

sorry als ik een beetje zuur klink

Eens

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen.
De vorige 2 optredens van Bon Jovi in Nederland waren niet uitverkocht.

Belangrijkste punt mbt Kensington is dat zij bezig zijn met een nieuw album. De vraag is alleen wanneer dat album uitkomt. Ze zullen echt niet de release van een nieuw album willen "vieren" als voorprogramma van een andere act, maar met iets groots willen komen. Dus ofwel laat het album nog tot de zomer of herfst op zich wachten, ofwel komt er nog een eigen show op een grote locatie voor 13 juni ofwel zijn ze top of the bill bij een of ander groot festival.... :P

PP1980 wrote:
Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen.

De vorige 2 optredens van Bon Jovi in Nederland waren niet uitverkocht.

Belangrijkste punt mbt Kensington is dat zij bezig zijn met een nieuw album. De vraag is alleen wanneer dat album uitkomt. Ze zullen echt niet de release van een nieuw album willen “vieren” als voorprogramma van een andere act, maar met iets groots willen komen. Dus ofwel laat het album nog tot de zomer of herfst op zich wachten, ofwel komt er nog een eigen show op een grote locatie voor 13 juni ofwel zijn ze top of the bill bij een of ander groot festival….
1f61b.svg

Doe maar Appelpop of Dauwpop, groot zat voor die herrie.

Kensington.......groot festival......Ook met een nieuw album zouden ze nog geen headliner op Pinkpop zijn. Dat wordt Bospop, Parkpop, Trekpop, Plaspop.

Dauwpop heeft NBT. Kensington gaat daar niet voor subben op Dauwpop dus ik denk dat Dauwpop een nono is.

Ze kunnen sub zijn of daar onder op Pinkpop.

Mocht het zo zijn dat ze Pinkpop headlinen dan loop ik 3/4 dagen rond met een I love Kensington t-shirt

Timmetje wrote:

Dit kan niet kloppen…. het klinkt alsof je hier blij mee bent?

Ja. Geen groot fan maar een grote nationale band je uitverkochte festival laten afsluiten op een vierde dag vol Nederlandse bands als Doe Maar en Golden Earring juich ik zeker toe.

Ja. Geen groot fan maar een grote nationale band je uitverkochte festival laten afsluiten op een vierde dag vol Nederlandse bands als Doe Maar en Golden Earring juich ik zeker toe.

Dat is op het forum van Harley Davidson toejuichen dat je op een Spartamet rijdt

Timmetje is nu officieel Persona non grata. Voor dit even was het fijn om je gekend te hebben Timmetje. :-)

Team Timmetje dan voor mij. Nog een niet populaire opmerking, maar de liveperformances van Kensington zijn tien keer beter dan die van Bon Jovi (tegenwoordig).

Wat nou als PP een dag langer duurd. Zouden ze dan een optie zijn om een dag af te sluiten. Zeg nooit nooit en kaarten verkopen doen ze genoeg................
Overigens, voor mij hoeft het niet.....

Team Timmetje dan voor mij. Nog een niet populaire opmerking, maar de liveperformances van Kensington zijn tien keer beter dan die van Bon Jovi (tegenwoordig).

Dan moet die zanger wel genoeg gezopen hebben...hahahaha....

Tig jaar geleden in 1996 was Jon echt heel goed bij stem https://www.setlist.fm/setlist/bon-jovi/1996/het-rutbeek-enschede-netherlands-43de0bd7.html

Tof concert was dat.

hahaha BCMRMAYBE, moet toegeven dat ze in die periode best aardig waren. In mei 1995 speciaal naar Goffert geweest voor het voorprogramma. Dat was tevens de laatste show van Van Halen in Nederland. Het verbaasde mij toen al dat het al helemaal vol stond voordat een van de voorprogramma's was begonnen (3 totaal). Het was ook bloedheet en de een na de andere viel flauw. Met Van Halen toch een goede spot en daarna vond ik het genoeg en Bon Jovi achter gekeken. Eerlijk is eerlijk, mijn beleving: topconcert, ook al waren de recensies zeer matig. Traden ook korter op dan normaal.

Wanneer touren die niet?
:lol:

Duiken vast overal op. Ik heb niet het idee dat dit een komst in 2019 kleiner maakt. Allicht IBA afsluiter een mooie optie.

Dauwpop heeft NBT.
Altijd die afkortingen... ga ik gewoon als een sukkel daadwerkelijk bij Dauwpop kijken alsof New Bomb Turks een reële optie is.

Mocht het zo zijn dat ze Pinkpop headlinen dan loop ik 3/4 dagen rond met een I love Kensington t-shirt
Ik draag voor het goede doel een euro bij (aan het budget van Pinkpop natuurlijk, dat shirt versier je zelf maar).

Users who are viewing this thread