Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Zo, 14 november zit ik in de bios bij de docu van Coldplay. Zou erg tof zijn als daar tour data in de aftiteling voorbij komt?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
NOS Alive komt ook met eerste headliner, The Cure.
https://www.festicket.com/de/magazine/news/nos-alive-announce-cure-first-headliner-2019/
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
wat weer betreft, hebben jullie gelijk. Heb het even opgezocht maar was iid klote weer. Wellicht verward met GnR in 1993. Later nog een keer in ArenA gezien met Anastacia in voorprogramma en dat was ook dik prima op het gegalm na.

Het viel destijds mij bij BJ in 95 echt op dat de (jonge) meiden met bosjes over de hekken werden gedragen. Sta je dan de hele dag, begint het en dan via de zijkant naar achteren.

In mijn beleving heb je deels gelijk. Het waren van die hele dikke regendruppen met zomerregengeur... volgens mij was het een hete zomerdag tot die regen los barstte. Ben een week lang ziek ervan geweest. Maar dat had ik er graag voor over! Heb mij toen prima vermaakt (ook met 2x voorprogramma), maar ik zou er nu geen kaarten meer voor aanschaffen. Een Lionel-Richiespot was op zich wel leuk geweest. áls hij nog goed bij stem zou zijn....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Binnenkort 1 van de kanshebbers...
https://twitter.com/rammsteinworld/status/1057027163684257792?s=19
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Volbeat morgen met aankondiging…
Nou, dat zou ook best een mooie rock headliner zijn…

Is wel een flinke tijd terug dat ze op Pinkpop stonden. Helaas dit jaar wel veel in NL gespeeld, losse concerten en ZC headliner.

Mis persoonlijk nog wel een rock act in de headliner geruchtjes…
…. – Fleetwood Mac – Eminem – Coldplay
?
Dit lijkt mij inderdaad wel echt ideaal. Ik hoop t wel echt, maar denk eerder dat die teaser op Facebook is dat morgen een eerste track van de komende live cd uitkomt. Lijkt me iets realistischer dan een tour. Hopen dat ik verkeerd ben dan maar!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Binnenkort 1 van de kanshebbers…
Voor Rammstein zal je in een andere kuip moeten vissen.
Volgens mij touren ze niet onder LiveNation en kan je Pinkpop ook niet verwachten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Voor Rammstein zal je in een andere kuip moeten vissen.

Lol @ de Kuip.

Maar goed. Ze willen 3 jaar gaan touren. Dan kun je ze voor 2020/2021 wel noteren
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Eminem heeft z'n naam van de 2019 tour bekend gemaakt en heeft hiermee ook laten weten dat er veel nieuwe plaatsen zullen bekend gemaakt worden. De naam is 2019 Rapture Tour.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Eminem heeft z’n naam van de 2019 tour bekend gemaakt en heeft hiermee ook laten weten dat er veel nieuwe plaatsen zullen bekend gemaakt worden. De naam is 2019 Rapture Tour.
#EmineMeToo.. onee toch geen Rape Tour..

Vind het wel lang duren allemaal zeg, geld voor alle NL festivals. Nog niks van BKS, niks van DTRH, niks van Pinkpop, niks van Fortarock... En al een shitload aan losse concerten in Juni. Pinkpop valt nu ook ongunstig aangezien ik al tickets heb voor Metallica en Tool
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
#EmineMeToo.. onee toch geen Rape Tour..

Vind het wel lang duren allemaal zeg, geld voor alle NL festivals. Nog niks van BKS, niks van DTRH, niks van Pinkpop, niks van Fortarock… En al een shitload aan losse concerten in Juni. Pinkpop valt nu ook ongunstig aangezien ik al tickets heb voor Metallica en Tool


Ik denk dat ze een mooie sweep willen maken met alle headliners. In ieder geval Pinkpop
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Zit ook te overwegen gewoon Werchter tickets te kopen.
Coldplay zal eerder in het Goffert dan op Pinkpop staan.
Als je dan uiteindelijk Eminem, FM, Mumford and Sons hebt dan koop ik wel een dagticket Eminem als RW die niet heeft en vind ik het verder prima.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Wel op de afbeelding in de Tweet die door officiele Twitter account van Muse is gedeeld.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Tsja we gaan het zien,.. er is ook zoveel aanbod tegenwoordig. Nu zijn al bekend: Pink, Metallica, Tool, Kiss, Elton John, Mark Knofler, Bon Jovi, Maroon 5, Eagles, Take That zijn al bekend voor in Juni. Dan moeten er nog (waarschijnlijk) 4 Pinkpop namen bijkomen, 3 DTRH namen, 3 BKS Namen en 1 Fortarock naam.

Bizar veel keus in dit kikker landje.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wel op de afbeelding in de Tweet die door officiele Twitter account van Muse is gedeeld.

Dan nog. Zolang ze het zelf niet bevestigen is het nog niet officieel.

@flamingo Ik zou gewoon de site in de gaten houden.....of kaartje voor RW scoren
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het is hun eigen Twitter account. Dat is officieel.

Ok. Ik heb hem gezien.

@flamingo Ze komen definitief naar Nijmegen alleen er is nog geen datum.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Tenzij het marketingteam achter Muse denkt dat Pinkpop in Nijmegen is

How the fuck do you spell Landgraaf? N...I...J...M...E...G...E...N
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken