Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Misschien krijgen alle gecancelde acts een tweede kans?
1f609.svg
[/quote]

In dat geval zou Depeche Mode en Kasabian niet verkeerd zijn.
Sam Smith mag wat mij betreft uitrusten na zijn tour of als vervanger weer Placebo hebben ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Kesselman wrote:
schijnt zo te zijn dat maroon 5 wel wil komen, maar idd als headliner.
en ze zijn overgehaald om genoegen te nemen met een sub headline spot
in dat geval zou ik het een prima naam vinden
is weer eens wat anders dan the script

Zijn die dan zo groot in Nederland?
Maroon 5, daar heb ik al jaren niets meer van gehoord zelfs. Al kan dat ook aan mij liggen.

Nee hoor. Als die PP headlinen zou ik het een blamage vinden.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Misschien krijgen alle gecancelde acts een tweede kans?
1f609.svg

In dat geval zou Depeche Mode en Kasabian niet verkeerd zijn.
Sam Smith mag wat mij betreft uitrusten na zijn tour of als vervanger weer Placebo hebben
1f61c.svg
[/quote]

Groot fan van Depeche Mode laat hun maar lekker komen! Wil ze graag nog live zien (En van horen zeggen echte show-makers) Kasabian is ook altijd welkom! En inderdaad wat mij betreft mag die Sad Smith wel weg blijven uit Europa. Walg een beetje van die man die continu in zijn ballen wordt geknepen en daardoor ook nog is klinkt dat hij een heel zwaar leven heeft... No offense naar zijn fans tho.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik lees de laatste tijd vaak over Depeche Mode maar let wel dat afgelopen juli zij net een tour hebben afgesloten welke anderhalf jaar heeft geduurd.
Ik zou er dus maar niet al te hard op rekenen. Dat kan wel weer 2/3 jaar duren voor die weer op tour gaan.
 

willemjan

Playlistbediener
18 mei 2018
7
0
Zag net dat de Specials weer gaan toeren. Zou Jan Smeets deze bedoelen in plaats van de Police :wink: Oude Ska op Pinkpop
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik lees de laatste tijd vaak over Depeche Mode maar let wel dat afgelopen juli zij net een tour hebben afgesloten welke anderhalf jaar heeft geduurd.
Ik zou er dus maar niet al te hard op rekenen. Dat kan wel weer 2/3 jaar duren voor die weer op tour gaan.

Klopt ik zie ze inderdaad niet optreden aankomend jaar, desondanks zou ik ze wel gewoon graag zien hahaha.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
weer zo een geweldige 1e post!
:roll:

ik wil niet zeuren, maar je doet moeite om een account aan te maken, dat is op zich heel fijn!
En dan post je je 1e post.

In je post staan 2 woorden , waarvan je er 1 verkeerd schrijft, je gebruikt geen enkel werkwoord en je zegt niet wat je nou duidelijk wil maken.

WIL je geen metallica, of WEET je dat ze niet naar PP komen, of DENK je dat?

En daarbij is het hier al bekend dat in 2019 geen metallica op pp zal optreden

sorry als ik een beetje zuur klink

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Nieuwe week, misschien dan ook wat nieuws? Of in ieder geval wat afvallers erbij. Rammstein en Bon Jovi zouden deze week met nieuws komen? Hopelijk voegen zij zich bij de afvallers!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Pff, suf. Doe mij TW Classic dan maar met John Foggerty erbij :)

EDIT: wel goed nieuws trouwens voor degene die al zaten te zweten dat ze weer Kensington op Pinkpop zouden krijgen. Ik denk dat dit het wel een beetje onwaarschijnlijker maakt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Fijn, deze kunnen we dus afstrepen!
Inderdaad lijkt dit me ook wel een teken dat Pinkpop Kensington niet gaat laten headlinen. Laat de told you so's maar vast komen ;).

 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Pff, suf. Doe mij TW Classic dan maar met John Foggerty erbij
1f642.svg


EDIT: wel goed nieuws trouwens voor degene die al zaten te zweten dat ze weer Kensington op Pinkpop zouden krijgen. Ik denk dat dit het wel een beetje onwaarschijnlijker maakt.

Ik denk dat dit de kans op Kensington juist vergroot. Ze staan niet als headliner en spelen ik die periode. Ze nemen dus duidelijk ook genoegen als sub, daar verwacht ik ze ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken