Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

De Limburger maakt mooie reclame voor Pinkpop en Festileaks ;)
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181024_00078367/komt-the-cure-of-fleetwood-mac-naar-jubileumeditie-pinkpop

9 december de Pinkpop opener bekend!

Eindelijk! De finalisten van Nu of Nooit 2018 zijn bekend!
Met veel trots presenteren wij:

Geoff Wyld
OLIVER
Yila
Mt. Atlas
OOST.

Natuurlijk ook veel dank voor de toffe shows van alle andere deelnemers van dit jaar! Tot 8 december bij Nu of nooit 2018 [ Finale ] ECI Cultuurfabriek Roermond!
via Pop in Limburg

Popijn wrote:
Een voorzichtig eerste lijstje namen (en ja, ik ben me ervan bewust dat er enkele acts bijstaan die ook goed op DTRH of BKS zouden passen).

Eminem – Mumford & Sons – Coldplay – Fleetwood Mac
Bon Jovi – Lenny Kravitz – Alice In Chains – Foals – Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – The 1975 – Golden Earring – Bastille – Die Antwoord
Halestorm – Papa Roach – Dropkick Murphys – The Wombats – San Holo
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Heze
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes – RONDÉ

dit zou idd wel ongeveer de line up moeten zijn.
maar dan alle fatsoenlijke gitaaracts weghalen, en daarvoor in de plaats nietszeggende 1hitwonders in de plaats
dan ben je er wel
zo gaat het de laatste jaren met pinkpop iedere keer.
ik hoop al jaren op een act als alice in chains, halestorm, slash, dropkick murphys, papa roach, foals, maar we zitten ieder jaar met (lil kleine,sevn alias, years and years , ronnie flex, broederliefde, gers pardoel, miss montr

Slash stond in 2010 & 2015 op Pinkpop. Halestorm in 2016.
Vorig jaar Foo Fighters, a perfect Circle, marmozets, the Offspring.
2017: system of a down, Prophets of rage, FFDP, Rancid.
2016: Rammstein, Puscifer, Ghost, Halestorm, Skunk Anansie, BMTH.
2015: body count, Muse, slash, Faith no more, John Coffey, Rise against.

Kesselman wrote:

Popijn wrote:
Een voorzichtig eerste lijstje namen (en ja, ik ben me ervan bewust dat er enkele acts bijstaan die ook goed op DTRH of BKS zouden passen).

Bon Jovi – Lenny Kravitz – Alice In Chains – Foals – Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – The 1975 – Golden Earring – Bastille – Die Antwoord
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Heze
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes – RONDÉ

maar dan alle fatsoenlijke gitaaracts weghalen, en daarvoor in de plaats nietszeggende 1hitwonders in de plaats
dan ben je er wel
ik hoop al jaren op een act als alice in chains, halestorm, slash, dropkick murphys, papa roach, foals, maar we zitten ieder jaar met (lil kleine,sevn alias, years and years , ronnie flex, broederliefde, gers pardoel, miss montr

Ze hebben er gelukkig idd wel hardere namen tussen staan. Maar het is maar een handje vol, en dat verspreid over een weekend. Wel slim zodat ze zo meer kaarten kunnen verkopen. Maar voor de bezoekers fijner als ze gewoon een dagje met wat meer gitaren neerzetten. Beetje zonde als je aan 't wachten bent op een lekkere metalband en je moet 't doen met een Dj of een popbandje als opener hiervoor.

Een beetje offtopic, maar waarom is er niet meer zo’n leuk aftel ding op de pinkpopsite?
Nog 225 dagen...
;)

als de eerste aankondiging komt en de site in 2019 style is, zal het wel komen

Paddy wrote:

Kesselman wrote:

Popijn wrote:

dan ben je er wel

Ze hebben er gelukkig idd wel hardere namen tussen staan. Maar het is maar een handje vol, en dat verspreid over een weekend. Wel slim zodat ze zo meer kaarten kunnen verkopen. Maar voor de bezoekers fijner als ze gewoon een dagje met wat meer gitaren neerzetten. Beetje zonde als je aan ’t wachten bent op een lekkere metalband en je moet ’t doen met een Dj of een popbandje als opener hiervoor.

Juist. ik vind t ook best dat ze "kinderbandjes"programmeren, maar zet die aub niet op het hoofdpodium.
years and years op t noordpodium is prima,zolang ze er dan wel brian fallon tegenover zetten in de tent. (zoals 2018)
maar lil kleine op het hoofdpodium? dat kan echt niet
ik ben nog naar slydigs geweest op stage 4 ,maar daar was t erg druk,(begrijpelijk)

en ik koop geen kaartje voor pinkpop om constant te pendelen tussen de tent en stage 4
en dat was wel ongeveer het programma voor mij (en vele anderen ) in 2018

coldplay, fleetwood mac en eminem als headliner
verder bastille, golden earing,

dan hoor ik nu een bron die met de naam maroon 5 komt
en sigrid schijnt terug te komen

Maroon 5 is met Sigrid op tour. Grote kans hoor, Sigrid verdient wel een openingsspot (of 2e) op main.

Een beetje offtopic, maar waarom is er niet meer zo’n leuk aftel ding op de pinkpopsite?
Omdat dan bekend zou zijn of Pinkpop 3 of 4 dagen duurt. Dus de vraag is, is het aftellen tot vrijdag 7 juni of zaterdag 8 juni....

Maroon 5 is met Sigrid op tour. Grote kans hoor, Sigrid verdient wel een openingsspot (of 2e) op main.
Main? Op IBA stage lijkt me beter.
Stage 4 acts die retour komen, aannemelijk...

Trondheim Rocks komt morgen met een headliner. Die hadden vorig jaar Iron Maiden en Volbeat, dus zou best kunnen dat er morgen weer een grote naam bekend wordt.
oa Iggy Pop en Within Temptation..
Laat maar beide komen zou ik zeggen!!

Ciska01 wrote:

Omdat dan bekend zou zijn of Pinkpop 3 of 4 dagen duurt. Dus de vraag is, is het aftellen tot vrijdag 7 juni of zaterdag 8 juni….

Tot kort geleden stond er wel in de hoek van de site een aftel klok..

Zul je zien dat ze gewoon met
MAROON 5 – MUMFORD SONS – FLEETWOOD MAC

komen.

Hoop het toch echt niet, zou beetje triest zijn en is Maroon 5 wel headliner waardig? Zie ze wel echt staan op Pinkpop lekker mainstream veel mensen kennen ze...

Timmetje wrote:
Zul je zien dat ze gewoon met
MAROON 5 – MUMFORD SONS – FLEETWOOD MAC

komen.

Hoop het toch echt niet, zou beetje triest zijn en is Maroon 5 wel headliner waardig? Zie ze wel echt staan op Pinkpop lekker mainstream veel mensen kennen ze…
Maroon 5 was nog niet zo lang geleden headliner op Rock in Rio

zou ik persoonlijk liever als headliner zien dan Momfer de Mol en Sons...

Users who are viewing this thread