Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Een voorzichtig eerste lijstje namen (en ja, ik ben me ervan bewust dat er enkele acts bijstaan die ook goed op DTRH of BKS zouden passen).

Eminem – Mumford & Sons – Coldplay – Fleetwood Mac
Bon Jovi – Lenny Kravitz – Alice In Chains – Foals – Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – The 1975 – Golden Earring – Bastille – Die Antwoord
Halestorm – Papa Roach – Dropkick Murphys – The Wombats – San Holo
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Heze
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes - RONDÉ

Het blijft echt lang stil rondom Pinkpop.
Ik hoop dat Fleetwood Mac en Coldplay inderdaad komen.
Over Eminem en Mumfod& Sons ben ik minder enthousiast.
Dan heb ik liever The Cure/ Muse. Maar goed dat is smaakverbonden....

Heerlijke muziek deze ochtend op 3FM denk ik zo… ?
ahaaaa

cover-blown.jpg

Een voorzichtig eerste lijstje namen (en ja, ik ben me ervan bewust dat er enkele acts bijstaan die ook goed op DTRH of BKS zouden passen).

Bon Jovi – Lenny Kravitz – Alice In Chains – Foals – Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – The 1975 – Golden Earring – Bastille – Die Antwoord
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Heze
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes – RONDÉ

dit zou idd wel ongeveer de line up moeten zijn.
maar dan alle fatsoenlijke gitaaracts weghalen, en daarvoor in de plaats nietszeggende 1hitwonders in de plaats
dan ben je er wel
zo gaat het de laatste jaren met pinkpop iedere keer.
ik hoop al jaren op een act als alice in chains, halestorm, slash, dropkick murphys, papa roach, foals, maar we zitten ieder jaar met (lil kleine,sevn alias, years and years , ronnie flex, broederliefde, gers pardoel, miss montr

Popijn wrote:

Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes – RONDÉ

dit zou idd wel ongeveer de line up moeten zijn.
maar dan alle fatsoenlijke gitaaracts weghalen, en daarvoor in de plaats nietszeggende 1hitwonders in de plaats
dan ben je er wel
zo gaat het de laatste jaren met pinkpop iedere keer.
ik hoop al jaren op een act als alice in chains, halestorm, slash, dropkick murphys, papa roach, foals, maar we zitten ieder jaar met (lil kleine,sevn alias, years and years , ronnie flex, broederliefde, gers pardoel, miss montr

Ja precies. Hoop op verandering dit jubileumjaar!!!!

Is Roze’s Pinkpop’s Greg?

Roze roept maar wat, hij heeft niks bewezen. En dat namen als Bastille en Fleetwood Mac er zullen staan ziet Stevie Wonder ook aankomen.

Ska-P.. ik ben voor.. jaren geleden een keer misgelopen in Tivoli

Headliners:
Fleetwood Mac- Coldplay - ..... - P!NK (wordt wel heel erg poppy dan)
Ik heb mn twijfels bij Eminem en Mumford & Sons.
Eminem twijfel ik of Pinkpop een rapper als headliner durft neer te zetten (maar ja na Bieber kan alles)
Mumford& Sons ...vind ik wel matige naam als headliner maar miss met een co-headliner constructie zoals bij Werchter...

Oeh Welshly Arms .... graag!! Die ene hit is in ieder geval waanzinnig mooi! Maar ik zie in je lijstje nog niet veel waar mijn tiener happy van wordt.... Die overigens niet (godzijdank) naar Nederlandse meuk luistert. oa Fall Out Boy wil ze wel graag zien.

Is P!NK trouwens echt uitgesloten of komt ze een week eerder al naar Nederland speciaal voor Pinkpop (vooral omdat de arena in een klap was uitverkocht)?
Als ze naar Pinkpop zou komen zou dat betekenen dat haar Europese tour een week eerder begint en dat ze de rest van de week geen concerten gepland heeft lijkt me qua logistiek en economische aspect niet efficiënt?

Users who are viewing this thread