DennisvdBr wrote:
Aaran wrote:
Timmetje wrote:
Eminem – Coldplay – Fleetwood Mac – Rammstein
Zou geweldig en enorm divers zijn. Alsnog wat gericht op de oudere bezoeker, dus vermoedelijk een jong dagprogramma, maar dan sowieso wel met sterke headliners. Beetje als vorig jaar.
Mee eens! Ik denk dan;
Voor Eminem iets van Wiz Khalifa etc (geen idee wat er in de rap scene rond gaat qua geruchten)
Voor Coldplay hoogs waarschijnlijk Bastille
Voor Fleetwood Mac ??? Suggesties ??? The1975 lijkt me niet logisch maar denk wel dat hun op Pinkpop komen te staan.
Voor Rammstein zal dan denk ik Tool staan.
Het dag programma zal denk ik inderdaad beetje zoals dit jaar helaas gevuld worden met artiesten/bands voor jongeren.
Waarom niet.
Wel weer wat nieuws (voor Pinkpop).
Ook niet eens zo vreselijk als Indiaan deed overkomen
Eminem is inderdaad juist…
Maar goed, ik weet het nu ook even niet meer. De 5 namen die ik heb gehoord nu zijn Mumford & Sons – Fleetwood Mac – Coldplay – Eminem – Bon Jovi. Vooral die laatste heeft op het allerlaatste moment voor wat opschudding en verschuivingen gezorgd binnen het festival landschap. Vandaar ook die Mojo tease, en dat daar nooit meer iets uitgekomen…ze gaan nog wel touren, maar er zijn hierdoor ook wat data verzet. Dus dat kan er mee te maken hebben of ze wel/niet naar Pinkpop komen. En dat er toch gegrepen is naar een andere naam. Of iets anders afvalt, of zelf iets een sub kan worden.