Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje wrote:
Eminem – Coldplay – Fleetwood Mac – Rammstein

Zou geweldig en enorm divers zijn. Alsnog wat gericht op de oudere bezoeker, dus vermoedelijk een jong dagprogramma, maar dan sowieso wel met sterke headliners. Beetje als vorig jaar.

Mee eens! Ik denk dan;
Voor Eminem iets van Wiz Khalifa etc (geen idee wat er in de rap scene rond gaat qua geruchten)
Voor Coldplay hoogs waarschijnlijk Bastille
Voor Fleetwood Mac ??? Suggesties ??? The1975 lijkt me niet logisch maar denk wel dat hun op Pinkpop komen te staan.
Voor Rammstein zal dan denk ik Tool staan.

Het dag programma zal denk ik inderdaad beetje zoals dit jaar helaas gevuld worden met artiesten/bands voor jongeren.

Ik zie Wiz Khalifa en Tool niet snel op Pinkpop. Tool staat al in Ziggo, en Wiz gaat denk ik eerder naar Woo Hah.

Bastille voor Coldplay, Imagine Dragons voor Eminem en Kensington voor Rammstein dan eerder.
Vergeet niet dat de act voor Rammstein een paar jaar geleden Doe Maar was. :D

Timmetje wrote:

Zou geweldig en enorm divers zijn. Alsnog wat gericht op de oudere bezoeker, dus vermoedelijk een jong dagprogramma, maar dan sowieso wel met sterke headliners. Beetje als vorig jaar.

Mee eens! Ik denk dan;
Voor Eminem iets van Wiz Khalifa etc (geen idee wat er in de rap scene rond gaat qua geruchten)
Voor Fleetwood Mac ??? Suggesties ??? The1975 lijkt me niet logisch maar denk wel dat hun op Pinkpop komen te staan.

Het dag programma zal denk ik inderdaad beetje zoals dit jaar helaas gevuld worden met artiesten/bands voor jongeren.
Waarom niet.
Wel weer wat nieuws (voor Pinkpop).
Ook niet eens zo vreselijk als Indiaan deed overkomen ;)

Aaran wrote:

Timmetje wrote:

Mee eens! Ik denk dan;

Waarom niet.
Ook niet eens zo vreselijk als Indiaan deed overkomen
1f609.svg
Eminem is inderdaad juist...

Maar goed, ik weet het nu ook even niet meer. De 5 namen die ik heb gehoord nu zijn Mumford & Sons - Fleetwood Mac - Coldplay - Eminem - Bon Jovi. Vooral die laatste heeft op het allerlaatste moment voor wat opschudding en verschuivingen gezorgd binnen het festival landschap. Vandaar ook die Mojo tease, en dat daar nooit meer iets uitgekomen...ze gaan nog wel touren, maar er zijn hierdoor ook wat data verzet. Dus dat kan er mee te maken hebben of ze wel/niet naar Pinkpop komen. En dat er toch gegrepen is naar een andere naam. Of iets anders afvalt, of zelf iets een sub kan worden.

Waarom niet.

Ik heb dan 3 headliners waar ik van denk Yeey en eentje waar ik wel mee kan leven.

Mijn vrouw stemt ook voor.:-)

Dennis..
Nu wordt eminem genoed en is het opeens iets ‘nieuws’. Vorige week stond je met je hakken in het zand toen er over Kendrick gepraat werd..

Eminem is inderdaad juist…

Maar goed, ik weet het nu ook even niet meer. De 5 namen die ik heb gehoord nu zijn Mumford & Sons – Fleetwood Mac – Coldplay – Eminem – Bon Jovi. Vooral die laatste heeft op het allerlaatste moment voor wat opschudding en verschuivingen gezorgd binnen het festival landschap. Vandaar ook die Mojo tease, en dat daar nooit meer iets uitgekomen…ze gaan nog wel touren, maar er zijn hierdoor ook wat data verzet. Dus dat kan er mee te maken hebben of ze wel/niet naar Pinkpop komen. En dat er toch gegrepen is naar een andere naam. Of iets anders afvalt, of zelf iets een sub kan worden.

Delen ze met ander festival die periode blijkbaar...
volgende week normaal meer nieuws ivm Bon Jovi

Laat ons zeggen dat Coldplay een 10 keer gepastere headliner zou zijn voor dat jubileum dan Bon Jovi. Die lijkt me leuk op de 'foute' Lionel spot, verder zou het echt zonde zijn.

Laat ons zeggen dat Coldplay een 10 keer gepastere headliner zou zijn voor dat jubileum dan Bon Jovi. Die lijkt me leuk op de ‘foute’ Lionel spot, verder zou het echt zonde zijn.

Exact, al eeuwen niks spannends meer gedaan en in die tijd een karakteristiek van zichzelf geworden.

DennisvdBr wrote:

Aaran wrote:

Timmetje wrote:

Mee eens! Ik denk dan;

Waarom niet.
1f609.svg

Eminem is inderdaad juist…

Maar goed, ik weet het nu ook even niet meer. De 5 namen die ik heb gehoord nu zijn Mumford & Sons – Fleetwood Mac – Coldplay – Eminem – Bon Jovi. Vooral die laatste heeft op het allerlaatste moment voor wat opschudding en verschuivingen gezorgd binnen het festival landschap. Vandaar ook die Mojo tease, en dat daar nooit meer iets uitgekomen…ze gaan nog wel touren, maar er zijn hierdoor ook wat data verzet. Dus dat kan er mee te maken hebben of ze wel/niet naar Pinkpop komen. En dat er toch gegrepen is naar een andere naam. Of iets anders afvalt, of zelf iets een sub kan worden.

Hopelijk kunnen we Bon Jovi swappen voor Rammstein. Fantastische lineup mocht dat zo wezen imo

Dennis..
Nu wordt eminem genoed en is het opeens iets ‘nieuws’. Vorige week stond je met je hakken in het zand toen er over Kendrick gepraat werd..

Die snap ik ook niet.
Kendrick maakt kwalitatief betere muziek dan Eminems laatste platen.

Kendrick - Eminem - Coldplay - Rammstein zou voor mij pas echt fantastisch zijn.... verkoopt ook zo uit dan

Die snap ik ook niet.
Kendrick maakt kwalitatief betere muziek dan Eminems laatste platen

Eminem is gangbaarder, meer hits, dat soort dingen. Je moet kijken vanuit een PP perspectief.

Ook vanuit een Pinkpop perspectief is Kendrick Lamar een fantastische boeking. Met Coldplay en Kendrick of Eminem en Fleetwood Mac ben je sowieso al je kaarten kwijt.
Enig verschil is dat je met Kendrick dan ook wat jonger publiek naar Landgraaf trekt

Heb het idee dat ze van de jaren 70, 80,90,00 en 10 een headliner waardige act willen laten programmeren om zo Pinkpop 50 jaar te vieren

Laten we het afwachten,

Ik hoorde eerst Eminem - Fleetwood Mac - M&S dat zou ik tegenvaller vinden..

Maar een 4 daagse: Eminem - Coldplay - Fleetwood Mac - Mumford & Sons zou ik prima vinden. Komen Fleetwood Mac EN Bon Jovi dan heb je wel 2 hele oudjes. Maar Bon Jovi zou misschien wel iets meer toevoegen aan het rock segment van Pinkpop.

Dat ze maar snel iets bekend maken.

Heb het idee dat ze van de jaren 70, 80,90,00 en 10 een headliner waardige act willen laten programmeren om zo Pinkpop 50 jaar te vieren

Komt bijna uit, maar niet helemaal. Fleetwood Mac is wel 70s, Bon Jovi met een beetje goede wil (late) 80s, maar voor de 90s heb je dan niks want zowel Coldplay als Eminem zijn echte 00s headline acts. Mumford is dan wel weer 10s.

Maar ik denk dat je die spreiding over de jaren beter kunt uitleggen met gewoon de wens een gevarieerd programma op te zetten dat iedereen aanspreekt. En dat zou met zo een lline-up aardig lukken denk ik.

eloelo wrote:
Dennis..

Die snap ik ook niet.
Kendrick maakt kwalitatief betere muziek dan Eminems laatste platen.

Kendrick – Eminem – Coldplay – Rammstein zou voor mij pas echt fantastisch zijn…. verkoopt ook zo uit dan

Toch trek je (kijkende naar zijn setlist van goffertpark) toch met zijn hits meerdere leeftijdscategorieën bereikt. En inderdaad zoals bcmrmaybe zei is het inderdaad meer hits dus voor Pinkpop aantrekkelijker. Ook kan ik mij inderdaad voorstellen dat ze pera decennia een headliner kiezen ivm met de 5 headliners die worden gesuggereerd en natuurlijk 50 jaar dus per decennia een headliner zou logisch klinken. Voor ieder wat wils en richten ze zich op een erg grote doelgroep wat voor hun betekent dat de tickets hoogs waarschijnlijk snel zullen lopen. Ik kan mij voorstellen dat de jaren 90 en 00's dan samen 1 dag van de 4 headlinen

Die snap ik ook niet.
Kendrick maakt kwalitatief betere muziek dan Eminems laatste platen

Eminem is gangbaarder, meer hits, dat soort dingen. Je moet kijken vanuit een PP perspectief.

Users who are viewing this thread