Ik ben groot Eminem fan maar de laatste jaren is Kendrick veel relevanter en zijn platen zijn een stuk beter dan alles wat Eminem de afgelopen jaren heeft uitgebracht
Dat is en blijft een mening, die echter door velen kracht wordt bijgezet door die Pullitzer prijs. Persoonlijk zou ik zelf voor beiden geen kaarten kopen. Als ik er echter voor niks heen kan, dan ga ik op zeker wel bij Eminem kijken, maar nog altijd niet bij Kendrick Lamar. Ik vermoed vanwege de nostalgie en de herkenbaarheid, want het is mijn genre gewoon niet.
Om nog even aan te stippen hoe enorm meningen kunnen verschillen: ik juich Bon Jovi juist van harte toe. Ik denk dan aan een nostalgisch feestje á la The Offspring dit jaar, mijn persoonlijke hoogtepunt van Pinkpop 2018, alhoewel ze puur muzikaal gezien bij de recensies wellicht nieteens een top 10 plek halen.
Ik zal er nog even overheen toepen: van mij mag zelfs Nickelback komen, graag zelfs! Wat sommigen afschuwelijke repeatrock noemen, of weet-ik-veel waar ze allemaal wel niet voor zijn uitgemaakt, vind ik op zo'n festival juist wel lekker; beetje raggen met een biertje erbij. Niet als headliner, maar wel als sub bijvoorbeeld...