Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Ik ben groot Eminem fan maar de laatste jaren is Kendrick veel relevanter en zijn platen zijn een stuk beter dan alles wat Eminem de afgelopen jaren heeft uitgebracht

Dat is en blijft een mening, die echter door velen kracht wordt bijgezet door die Pullitzer prijs. Persoonlijk zou ik zelf voor beiden geen kaarten kopen. Als ik er echter voor niks heen kan, dan ga ik op zeker wel bij Eminem kijken, maar nog altijd niet bij Kendrick Lamar. Ik vermoed vanwege de nostalgie en de herkenbaarheid, want het is mijn genre gewoon niet.

Om nog even aan te stippen hoe enorm meningen kunnen verschillen: ik juich Bon Jovi juist van harte toe. Ik denk dan aan een nostalgisch feestje á la The Offspring dit jaar, mijn persoonlijke hoogtepunt van Pinkpop 2018, alhoewel ze puur muzikaal gezien bij de recensies wellicht nieteens een top 10 plek halen.

Ik zal er nog even overheen toepen: van mij mag zelfs Nickelback komen, graag zelfs! Wat sommigen afschuwelijke repeatrock noemen, of weet-ik-veel waar ze allemaal wel niet voor zijn uitgemaakt, vind ik op zo'n festival juist wel lekker; beetje raggen met een biertje erbij. Niet als headliner, maar wel als sub bijvoorbeeld...

Op de positie van The Offspring vind ik Bon Jovi prima, nog beter zelfs dan The Offspring (m.i. te hoog geprogrammeerd). Ik ben echter bang dat hij het niet voor minder dan headliner doet en dan vind ik een gimmick gewoon totaal niet op zijn plek.

Bon Jovi is een geweldige boeking!

Willen ze echter alleen komen als headliner? Dan moet je ze NIET nemen! Die spot zijn ze al zeker 15 jaar niet meer waard...

Ik zit lekker mee te genieten over alle speculaties de laatste dagen dankzij Indiaantje89.

Voor mij is het nu duidelijk dat FleetwoodMac en Coldplay van de partij zijn. Dit juich ik van harte toe. We suggeren ook dat er een harde act bij moet komen. In plaats van Rammstein komt KISS. Spectakel is verzekerd en zeer vermakelijk om naar te kijken. Tuurlijk Paul Stanley kan voor geen meter meer zingen maar met al dat vuurwerk hoeven we ons niet te vervelen.

Heel even warm gevoel van de gedachte dat de grootste verrassing Van Halen wordt. DE reden om mijn eerste eerste Pinkpop in 1980 te bezoeken (was Geleen toen overigens).

Jaartje later Michael Schenker en waarom kan hij niet in 2019 met Docter Docter de tent op zijn kop zetten?

Aangepaste "zekerheidjes":

Main: Fleetwood Mac-Coldplay- KISS-Ed Sheeran

Subs: Robert Plant- Lenny Kravits- MaS- Bastille

Nederlandse acts: Anouk-Golden Earing-Kensington-Rowan Heze

Verassingen: Greta van Fleet-Jack White-Michael Schenker

Voor de ouwe garde een droombezetting en dan mag de rest aangevuld worden met hip hop meuk en in het ergste geval een DJ.........

Persoonlijk zou ik Eminem wel gaaf vinden om eens te zien, net als een Kendrick Lamar-> iets nieuws hoort ook bij een 50ste editie.
Toch denk ik dat er ook een grote dj zal staan zoals bv Armin van Buren of Martin Garrix...

Maar we blijven rustig afwachten... vraag me af op welke pagina we zijn als de 1ste naam gedropt wordt ?

Persoonlijk zou ik Eminem wel gaaf vinden om eens te zien, net als een Kendrick Lamar-> iets nieuws hoort ook bij een 50ste editie.
Toch denk ik dat er ook een grote dj zal staan zoals bv Armin van Buren of Martin Garrix…

Maar we blijven rustig afwachten… vraag me af op welke pagina we zijn als de 1ste naam gedropt wordt
1f609.svg

Ik denk het ook.
Vraag me af of het Martin Garrix zal zijn of een andere DJ uit de top 10
Ik denk dat één top 10 DJ laten doen op sub, om het jongerenpubliek-aanwas te versterken en om te 'vernieuwen'.
Elk jaar hebben ze een dj uit de top 50 ergens in het weekend.
Een top 10 DJ hoog in het programma of ze zullen dit jaar weer een top 50 DJ hebben

Aah dus jij was het die door de formule 1 uitzending heen ging

Ik ben geen Formule 1 fan dus helaas snap ik em niet. Elaborate!

Zou David guetta of Swedish House Mafia na Mumford and Sons of Eminem misschien kunnen? Of zal dat te duur zijn?

Soort Justin Bieber - Martin Garrix concept

Swedish House Mafia zou wel een stunt zijn en zeker in het nieuwere Pinkpop publiek goed vallen

MS - Fleetwood Mac - Coldplay - Eminem
Waar kan ik tekenen? Dit zou wat mij betreft een geweldig stel headliners zijn. Ikzelf ben net als velen van jullie meer van de rock/alternatieve acts dus de eerste 3 bevallen mij zeer. Alleen Eminem hoeft van mij niet per se. Heb hem vorig jaar van buiten het terrein op de Goffert gehoord en kon er toch niet omheen dat het erg goed was en ik verrekte veel nummers kende.

MS – Fleetwood Mac – Coldplay – Eminem
Waar kan ik tekenen? Dit zou wat mij betreft een geweldig stel headliners zijn. Ikzelf ben net als velen van jullie meer van de rock/alternatieve acts dus de eerste 3 bevallen mij zeer. Alleen Eminem hoeft van mij niet per se. Heb hem vorig jaar van buiten het terrein op de Goffert gehoord en kon er toch niet omheen dat het erg goed was en ik verrekte veel nummers kende.

Om heel eerlijk te zijn vind ik alle vier noch rock noch alternatief, maar dat is mijn mening. Voor Pinkpop zouden dit inderdaad prima headliners zijn, zeker Coldplay is natuurlijk bizar populair.

Zitten idd geen alternatievere acts bij. Zijn alle zeer mainstream.

Goeie boekingen, dat dan weer wel

Ik zit lekker mee te genieten over alle speculaties de laatste dagen dankzij Indiaantje89.

Voor mij is het nu duidelijk dat FleetwoodMac en Coldplay van de partij zijn. Dit juich ik van harte toe. We suggeren ook dat er een harde act bij moet komen. In plaats van Rammstein komt KISS. Spectakel is verzekerd en zeer vermakelijk om naar te kijken. Tuurlijk Paul Stanley kan voor geen meter meer zingen maar met al dat vuurwerk hoeven we ons niet te vervelen.

Heel even warm gevoel van de gedachte dat de grootste verrassing Van Halen wordt. DE reden om mijn eerste eerste Pinkpop in 1980 te bezoeken (was Geleen toen overigens).

Jaartje later Michael Schenker en waarom kan hij niet in 2019 met Docter Docter de tent op zijn kop zetten?

Aangepaste “zekerheidjes”:

Main: Fleetwood Mac-Coldplay- KISS-Ed Sheeran

Subs: Robert Plant- Lenny Kravits- MaS- Bastille

Nederlandse acts: Anouk-Golden Earing-Kensington-Rowan Heze

Verassingen: Greta van Fleet-Jack White-Michael Schenker

Voor de ouwe garde een droombezetting en dan mag de rest aangevuld worden met hip hop meuk en in het ergste geval een DJ………

Daar zou ik voor tekenen!

Users who are viewing this thread