Cootje wrote:
Persoonlijk zou ik Eminem wel gaaf vinden om eens te zien, net als een Kendrick Lamar-> iets nieuws hoort ook bij een 50ste editie.
Toch denk ik dat er ook een grote dj zal staan zoals bv Armin van Buren of Martin Garrix…
Maar we blijven rustig afwachten… vraag me af op welke pagina we zijn als de 1ste naam gedropt wordt
Ik denk het ook.
Vraag me af of het Martin Garrix zal zijn of een andere DJ uit de top 10
Ik denk dat één top 10 DJ laten doen op sub, om het jongerenpubliek-aanwas te versterken en om te ‘vernieuwen’.
Elk jaar hebben ze een dj uit de top 50 ergens in het weekend.
Een top 10 DJ hoog in het programma of ze zullen dit jaar weer een top 50 DJ hebben
M&S - leuk!
Fleetwood mac - pfff meer iets voor mijn saaie broer, hopelijk draait er dan al iets leuks in de feesttent op camping B
Coldplay - altijd Yay!!!!
Bon Jovi - Dat kan écht niet als headliner, zal toch wel een geintje zijn!? Ergens midden op de dag dan ga ik uit jeugdsentiment nog wel even kijken
Eminem - niet mijn eerste keuze maar leuk om eens te zien (en dat is ook helemaal Pinkpop om door een optreden positief verrast te worden, zoals ik bijvoorbeeld in 2007 door het optreden van Marilyn Manson positief werd verrast )
En zoals Cootje al schrijft, hopelijk komt er ook een grote DJ optreden want dat past er de laatste jaren ook steeds beter in!! <3