Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.475
Misschien past Bon Jovi op een bepaalde manier net heel goed op Pinkpop. Jansmeetspop. Het trekt volk. Je kan er lekker op meezingen. Dat lijkt soms inderdaad het enige criterium te zijn hier. Het is niets waarvan ze in het buitenland gaan zeggen van 'Wow, wat heeft Pinkpop daar gestrikt!'.

En Bon Jovi staat er vooralsnog niet. Misschien is het deze tirade (waaronder die van mezelf) niet waard.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Toto een one hit wonder noemen? Nooo!

Hold The Line! Stop Loving You! Africa! Rosanna! I’ll be Over You! En vele anderen!

De kneiters van Toto >>>> De kneiters van Bovi Jovi

?
NO WAY!!

You give love a bad name, Keep the faith, Always, Bed of roses, Livin' on a prayer, In these arms, It's my life, Wanted dead or alive, Sleep When I'm Dead, Lay Your Hands On Me, Runaway, Bad Medecine... (mijn persoonlijke favo, Raise your Hands)

Er is genoeg om een avond te vullen.
Makkelijk!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Misschien past Bon Jovi op een bepaalde manier net heel goed op Pinkpop. Jansmeetspop. Het trekt volk. Je kan er lekker op meezingen. Dat lijkt soms inderdaad het enige criterium te zijn hier. Het is niets waarvan ze in het buitenland gaan zeggen van ‘Wow, wat heeft Pinkpop daar gestrikt!’.

En Bon Jovi staat er vooralsnog niet. Misschien is het deze tirade (waaronder die van mezelf) niet waard.
Maarja dat haden we met Slipknot, Kiss, Foo Fighters, The Cure, Muse, Pink, Florence & The Machine toch ook niet gehad? Misschien Tool, maar dat lijkt me anno 2019 te niche voor Pinkpop om nog te headlinen.

En wat betreft dat “meezingen” dat geld toch een beetje voor al die stadion/weide vullers :p?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
mattman wrote:
Toto een one hit wonder noemen? Nooo!

Hold The Line! Stop Loving You! Africa! Rosanna! I’ll be Over You! En vele anderen!

De kneiters van Toto >>>> De kneiters van Bovi Jovi

1f609.svg


NO WAY!!

You give love a bad name, Keep the faith, Always, Bed of roses, Livin’ on a prayer, In these arms, It’s my life, Wanted dead or alive, Sleep When I’m Dead, Lay Your Hands On Me, Runaway, Bad Medecine… (mijn persoonlijke favo, Raise your Hands)

Er is genoeg om een avond te vullen.
Makkelijk!

Hoho, niet zo fel een guilty pleasure verdedigen.

Even iets anders. Als de informatie die we hebben binnengekregen klopt, en daar ga ik wel vanuit, dat Mumford & Sons headliner is, waarom staan ze dan in de ziggodome? Is het niet raar om een los concert en een festival show te geven in nog geen maand tijd voor ze? En waarom gaat pinkpop daarmee akkoord? Het is ook geen Pearl Jam die al zo lang boven je verlanglijstje staat. Het lijkt mij dat je, al helemaal voor de 50e editie, wel een beetje exclusieve headliners wilt. Zeker binnenlands. Om het vergelijk met Werchtter maar weer te trekken, daar staan M&S wel en hebben ze geen zaalshow gepland.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
DennisvdBr wrote:

mattman wrote:
Toto een one hit wonder noemen? Nooo!

Hold The Line! Stop Loving You! Africa! Rosanna! I’ll be Over You! En vele anderen!

De kneiters van Toto >>>> De kneiters van Bovi Jovi

1f609.svg



NO WAY!!

You give love a bad name, Keep the faith, Always, Bed of roses, Livin’ on a prayer, In these arms, It’s my life, Wanted dead or alive, Sleep When I’m Dead, Lay Your Hands On Me, Runaway, Bad Medecine… (mijn persoonlijke favo, Raise your Hands)

Er is genoeg om een avond te vullen.
Makkelijk!

Hoho, niet zo fel een guilty pleasure verdedigen.

Even iets anders. Als de informatie die we hebben binnengekregen klopt, en daar ga ik wel vanuit, dat Mumford & Sons headliner is, waarom staan ze dan in de ziggodome? Is het niet raar om een los concert en een festival show te geven in nog geen maand tijd voor ze? En waarom gaat pinkpop daarmee akkoord? Het is ook geen Pearl Jam die al zo lang boven je verlanglijstje staat. Het lijkt mij dat je, al helemaal voor de 50e editie, wel een beetje exclusieve headliners wilt. Zeker binnenlands. Om het vergelijk met Werchtter maar weer te trekken, daar staan M&S wel en hebben ze geen zaalshow gepland.

M&S gaat met hun eigen shows "in the round" spelen, dat gaat op een festival natuurlijk niet. Misschien dat ze fans toch de kans willen geven om de show te laten zien zoals hij bedoeld is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
M&S gaat met hun eigen shows “in the round” spelen, dat gaat op een festival natuurlijk niet. Misschien dat ze fans toch de kans willen geven om de show te laten zien zoals hij bedoeld is.
oh ja... Die hebben ook fans :lol:
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Het lijkt mij waarschijnlijker dat Bon Jovi een eigen show doet in het Goffertpark of in de ArenA en dat verkopen ze gemakkelijk uit. Als ze op Pinkpop zouden staan dan alleen als headliner, voor minder doen ze het niet en gelijk hebben ze. Genoeg fans en hits om die positie te kunnen innemen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
mattman wrote:
Toto een one hit wonder noemen? Nooo!

Hold The Line! Stop Loving You! Africa! Rosanna! I’ll be Over You! En vele anderen!

De kneiters van Toto >>>> De kneiters van Bovi Jovi

1f609.svg


NO WAY!!

You give love a bad name, Keep the faith, Always, Bed of roses, Livin’ on a prayer, In these arms, It’s my life, Wanted dead or alive, Sleep When I’m Dead, Lay Your Hands On Me, Runaway, Bad Medecine… (mijn persoonlijke favo, Raise your Hands)

Er is genoeg om een avond te vullen.
Makkelijk!
Toto heeft zat hits en als ze op PP zouden staan is dat op een manier zoals Lionel Ritchie een paar jaar geleden.
Voor de hand ligt het niet maar zou wel kunnen maar meer vanwege het jubileum van PP. Ik zie ze echter eerder Bospop headlinen.
Bon Jovi heeft denk ik nog meer hits echter hun populariteit is niet zo groot meer anders hadden ze tijdens hun laatste tour Nederland wel aangedaan.
Ze zijn echter simpelweg denk ik weer te duur voor bv weer een Bospop maar daar passen ze als headliner wel beter vind ik.
Als ze op PP zouden staan is dat best wel uniek maar zal men daar nog een aardige headliner bij moeten zetten.
Klinkt misschien voor sommige vreemd maar een avond starten om 20:00 uur met Bon Jovi en hem laten afsluiten door FM is toch niet zo heel erg dacht ik zo.
Zet daar Golden Earring nog bij en uitverkocht ben je die dag.......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
Coldplay schijnt al een akkoord te hebben met een spaans festival. Aangezien ze (naar eigen zeggen) een afscheidstour doen en nog geen festivals gedaan hebben.
Daarnaast komt er idd steeds meer nieuws over ze met de dvd en natuurlijk de bronnen van Indiaantje89 en de hints van Dennis

Mad Cool weer zeker en een afscheidstour waar haal je dat nu weer vandaan....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En wat betreft DJ…Tiësto?

Dit zou zo tering dik zijn he. Tiesto die eventjes voor Eminem op de 3fm stage Traffic, Adiago for String, Elements of Life en Lethal Industry over het veld knalt. Ik ben wel voor hahah.

Tame Impala komt volgend jaar ook met nieuw album…kanshebber?

Die kun je afstrepen, sorry. Tame Impala zal ongetwijfeld naar DTRH of LL gaan mocht Mojo ze te pakken krijgen. Op Pinkpop verkoopt dat geen extra kaarten onder een grote headliner in een ander genre terwijl ze op DTRH duizenden tickets verkopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Als Tiësto een In Search Of Sunrise set komt doen dan koop ik per direct een kaart. Gaat niet gebeuren helaas. Ferry Corsten mag ook wel.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
Pinkpop: Coldplay, Fleetwood Mac, Eminem, Mumford & Sons, Bastille, Slash,Lenny Kravitz, Golden Earing
Bks: The Cure, Florence and the Machine, Kendrick Lamar
Dtrh: Tame Impala, Travis Scot, Parquet courts
Lowlands: Smashing Pumpkins,

Zo iets?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.674
Nee joh.

BKS gaat geen Kendrick nemen. Ik verwacht: Vampire Weekend - The Cure - Bon Iver(ofzo)

DTRH: Parquet Courts gaat nooit headlinen. Florence - Tame Impala - Foals

Lowlands: Travis Scott - Oscar and The Wolf - Lorde
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
@PJ
Paar keer gelezen. Enige is dat Coldplay na elke CD zegt te stoppen haha dus daar kun je ook niet 100% van op aan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken