Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Ed Sheeran is misschien wel de meest gewilde popartiest van dit moment. No way dat hij genoegen neemt met een andere plek dan bovenaan de poster.

Inderdaad…als ze Ed kunnen krijgen dan moet Mumford maar 2de viool spelen..:)
l

Of hélemaal niet ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Maar Ed komt niet denk ik want hij zit dan midden in een reeks van concerten in Spanje en Portugal. Die moet hij dan onderbreken om 1 dag op PP te staan.
Kan wel maar logisch lijkt het me niet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik verwacht vrijdag nieuws...nergens op gebaseerd maar meer een gevoel. Lekker het weekend in met een headliner.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Zou mooi zijn, nog voor november een naam. Misschien hebben we dan wel de eerste naam voor 60 pagina's zijn volgeplempt!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik verwacht vrijdag nieuws…nergens op gebaseerd maar meer een gevoel. Lekker het weekend in met een headliner.
Niet dat PP daar naar kijkt maar komen er nog andere festivals met namen binnenkort dat iemand weet??
En inderdaad, eens wat nieuws van PP zou fijn zijn. Als is het maar dat ze eens laten weten of het 3 of 4 dgn gaat duren.....
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jullie staan in de krant ;)

delimburger-576x1024.jpeg
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Heerlijk toch, alleen dat laatste klopt niet helemaal. Veel van die fanatieke speurders gaan wel degelijk naar een festival. Alleen de vraag is, welk?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Heerlijk toch, alleen dat laatste klopt niet helemaal. Veel van die fanatieke speurders gaan wel degelijk naar een festival. Alleen de vraag is, welk?
Klopt inderdaad, ik ben altijd dik voorzien in de juni/juli festivals, (en lowlands vaste prik). Je kan helaas niet naar alles nee... daarvoor hebben we iets teveel festivals.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Nu we het toch over wandelgangen hebben: tijdje terug werden de Heideroosjes genoemd als kanshebber voor PP19. Een vriend van mij heeft als collega de vader van één van de Heideroosjes. Die meldde dat de reünie beperkt zou blijven tot de nu bekend gemaakte concerten en dat festivals niet in de pijplijn zitten.
Maar goed je weet nooit. Heideroosjes zou voor PP best een leuke naam zijn en Marco heeft natuurlijk best een link met PP. Wellicht weet PP ze nog te overhalen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Jos. wrote:
Jullie staan in de krant
1f609.svg



Bij deze, hoi Marco! Maak ook ’s een account aan, joh.
1f606.svg

Haha ja inderdaad! Niet alleen gluren maar ook reageren graag.

Maar een leuk artikel maar met een raar einde. Volgens mij gaan we hier allemaal naar bovengemiddeld veel festivals maar zijn wel kieskeurig waar we heen gaan. En dat valt Pinkpop de laatste jaren vaak buiten de boot. Die nuance had ik toch wel verwacht van een journalist! :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Niet dat PP daar naar kijkt maar komen er nog andere festivals met namen binnenkort dat iemand weet??
En inderdaad, eens wat nieuws van PP zou fijn zijn. Als is het maar dat ze eens laten weten of het 3 of 4 dgn gaat duren…..

Ik verwacht de aankondiging van de Rammstein tour aankomende vrijdag.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Nu we het toch over wandelgangen hebben: tijdje terug werden de Heideroosjes genoemd als kanshebber voor PP19. Een vriend van mij heeft als collega de vader van één van de Heideroosjes. Die meldde dat de reünie beperkt zou blijven tot de nu bekend gemaakte concerten en dat festivals niet in de pijplijn zitten.
Maar goed je weet nooit. Heideroosjes zou voor PP best een leuke naam zijn en Marco heeft natuurlijk best een link met PP. Wellicht weet PP ze nog te overhalen.

In diezelfde wandelgangen plaatste Heideroosjes onlangs dit op facebook, dus...

Pssst... deze 4 punk pubers denken erover om nog een paar festivals te doen in 2019. Zeer selectief. Welke? Dat hoor je over een paar maanden. So, don't call us, we'll call you (and then we'll kick in the door)! #30years #staytuned #foto1991
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
519
Yannick wrote:

Jos. wrote:
Jullie staan in de krant
1f609.svg



Bij deze, hoi Marco! Maak ook ’s een account aan, joh.
1f606.svg


Haha ja inderdaad! Niet alleen gluren maar ook reageren graag.

Maar een leuk artikel maar met een raar einde. Volgens mij gaan we hier allemaal naar bovengemiddeld veel festivals maar zijn wel kieskeurig waar we heen gaan. En dat valt Pinkpop de laatste jaren vaak buiten de boot. Die nuance had ik toch wel verwacht van een journalist!
1f609.svg
Columnist hè, lekker een beetje aandikken voor een mooi verhaal... ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar een leuk artikel maar met een raar einde. Volgens mij gaan we hier allemaal naar bovengemiddeld veel festivals maar zijn wel kieskeurig waar we heen gaan. En dat valt Pinkpop de laatste jaren vaak buiten de boot. Die nuance had ik toch wel verwacht van een journalist! ?

Ik wilde de digitale linken maar ja betaalmuur.

Inderdaad een raar einde..bijna 100% van wat hier op het forum zit gaat wel naar 1 of meerdere festivals en is fervent concertganger. Dus Marco...een beetje meer onderzoek mag. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Paddy wrote:
Nu we het toch over wandelgangen hebben: tijdje terug werden de Heideroosjes genoemd als kanshebber voor PP19. Een vriend van mij heeft als collega de vader van één van de Heideroosjes. Die meldde dat de reünie beperkt zou blijven tot de nu bekend gemaakte concerten en dat festivals niet in de pijplijn zitten.
Maar goed je weet nooit. Heideroosjes zou voor PP best een leuke naam zijn en Marco heeft natuurlijk best een link met PP. Wellicht weet PP ze nog te overhalen.

In diezelfde wandelgangen plaatste Heideroosjes onlangs dit op facebook, dus…

Pssst… deze 4 punk pubers denken erover om nog een paar festivals te doen in 2019. Zeer selectief. Welke? Dat hoor je over een paar maanden. So, don’t call us, we’ll call you (and then we’ll kick in the door)! #30years #staytuned #foto1991

Ha, zo zie je maar. Een punk puber moet wat vaker met zijn vader praten. ;)
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Graspop's out with 50 names. Slipknot, Within Temptation, and these: https://www.facebook.com/graspop/photos/a.114580048582162/2435258486514295/?type=3&eid=ARDCc1KsZnpj8xErZmx17NIFZ5GRrp1_eMd4y3IXDpmR2PJEq8gbTp8QaOKwpKTcT83NwiwpQpOQOc_w&__xts__%5B0%5D=68.ARAd5pgiQf8InBNMqVdTFLX5B0s86OYUR1epKvTxmMKpxgmp_C-zHix73siwVzgXH2DK7OrwUTl5_yA_k4u0-6few1Hl-TPk5nwEPeI3Ej-bg5iNdbZ6DQXlYcFFF7MAvl_Duq-TodlEH14S1NW6hr5yg72n1B-D7yG-3uPTY2oSMZUKLjlDLD1Y2zdxB3SkWgpsWV8k1WRctPnJ7awiXZ_wfb0&__tn__=EEHH-R

Woah, Lynyrd Skynyrd, Def Leppard, Halestorm, Whitesnake, Trivium! Looks like my long journey from India's going to be worth it. (Wish there was more prog-metal though, hopefully will come through in the second phase). And depending on lineups, choosing from either RW or Pinkpop!

Chuck
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken