Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Schrijf Eminem maar met grotere stift op na het nieuws dat hij weer gaat touren in 2019 tot nu toe alleen in het voorjaar in Australië en nieuw Zeeland staat. https://festileaks.com/2018/10/eminem-opnieuw-op-tour-in-2019/?fbclid=IwAR2YO20qx5qH4Rk-Y4RndcKa_biVHVNgo4odQPxbUcH-YZlAagnD7aYEaPA

Denk dat @indiaantje89 en timmetje hier blij mee zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Waarschijnlijk maandag uitsluitsel in het Bon Jovi verhaal.
Ik verwacht de eerste tourdata...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Voordat Rockbeer weer een heerlijke scherpe opmerking maakt het volgende:

Gisteren was George Baker bij Pauw. Een gemiste kans want hij kon natuurlijk vragen waar hij volgend jaar allemaal gaat optreden. Hij stond samen met de Golden Earing wel op de poster van 1970!! Lijkt mij best aardig Little Green Back op stage 4 mee te brullen en vooruit Una Paloma Blanca er achter aan..........

Nee niet 4 flessen wijn op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Leuk toch, George Lidl Baker....

Niet te vergeten, de eerste artiest waar Jan Smeets manager van werd was Peter Koelewijn.
Ik kijk niet gek op van zijn aanwezigheid...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Waarschijnlijk maandag uitsluitsel in het Bon Jovi verhaal.
Ik verwacht de eerste tourdata…
Ben benieuwd, hun tour door Europa zal nooit lang zijn maar ze doen er ook al jaren over om weer eens hierheen te komen.
Hun laatste album is ondertussen al weer 3 jaar geleden. Ik verwacht veel concerten in Duitsland en the UK...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
FM als ze die al hebben zal wel een dure zijn denk ik. Ze staan erom bekend altijd voor het grote geld te gaan en daarom doen ze bijna nooit festivals.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Nog wat nieuws over Bon Jovi. Die tour zal er dus nu wel van komen.
https://www.thesun.ie/tvandshowbiz/music/3284288/jon-bon-jovi-ireland-croke-park/

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
En ik verwacht volgende week ook weer wat nieuws van Fleetwood Mac. Hun laatste tour door Europa duurde 6 weken dus daar zullen snel data bij gaan komen.
 

roze

Playlistbediener
25 okt 2018
31
0
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Iemand al gedacht aan

Fleetwood Mac – Eminem – Ariane Grande – Mumford Sons

Zou je nog best gelijk in kunnen hebben: https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/ariana-grande-maakt-data-eerste-deel-wereldtour-bekend/ar-BBOTOW2?ocid=spartanntp (niet dat ik daarop zit te wachten)
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.

Is dit een gedicht, liedtekst of vage hint naar een naam?
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.

Misschien is dit een persoon in de hoogste stand van de Pinkpop-programeurs en komt hij hier stiekem voor zijn plezier een naam onthullen! Een grote! 8-O 8-O 8-O .... Of een verdwaalde eenzame trieste dichter....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken