Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wat volgens mij dan ook direct een reden is waarom Pink op Werchter staat (er was nergens anders plaats in Belgie)

Hahaha das triest, Pink is gewoon het afdankertje waar Werchter mee is opgescheept en hier zit men vurig op haar te hopen, terwijl ze toch niet gaat komen...

ChiquitaChaser wrote:
Wat volgens mij dan ook direct een reden is waarom Pink op Werchter staat (er was nergens anders plaats in Belgie)

Hahaha das triest, Pink is gewoon het afdankertje waar Werchter mee is opgescheept en hier zit men vurig op haar te hopen, terwijl ze toch niet gaat komen…

Zingt geweldig goed live,hoop goede nummers, fantastische liveshows... laat die Arena maar uitverkopen en de aankondiging van Pink op Pinkpop vandaag komen!

(al verwacht ik dat de Arena niet eens uitverkoopt)

Dit wordt al de tweede keer.
Ajax wint Europacup 1.
De Amerikaanse president Nixon haalt troepen terug uit Vietnam .
Walt Disney World resort Florida wordt geopend.

Dat is 1971 dat Walt Disney het resort in Florida opende

Iedereen die tool een beetje kent wist dat dit in 5 minuten uitverkocht Zou zijn. Ik ken zomaar nog 5 mensen die ook met 5 apparaten klaar zaten om tickets te kopen. We waren dan ook enorm verbaasd dat er geen wachtrij was. Om 10 uur konden we zo in een keer kaarten bestellen. En daarna was het direct uitverkocht. Misschien dat ze de “vijand hebben verrast maar elke vriend wist hoe snel het zou gaan. Inmiddels worden er bijna 2000 kaarten gezocht op swap en dat aantal gaat alleen maar stijgen.

Maar zouden al die mensen die naar een zaalshow van Tool gaan ook de reis richting Pinkpop maken voor een festivalshow?

Ik denk dat Pink de Arena wel uit gaat verkopen. Ik denk echt niet dat ze van dusdanig formaat is dat ze in een week tijd op Pinkpop én in de Arena staat.

Dat is een goeie timmetje. Als ik geen tickets zou hebben voor de ziggo wel maar anders niet inderdaad.

Ik denk dat Pink de Arena wel uit gaat verkopen. Ik denk echt niet dat ze van dusdanig formaat is dat ze in een week tijd op Pinkpop én in de Arena staat.

Echt een raar Ticketmaster dingetje. Gisteren helemaal geen wachtrij bij Tool en binnen twee minuten uitverkocht. Hier wel een enorme wachtrij.
Ik verwacht het iig niet. Beyonce en Jay-Z wisten uiteindelijk ook beide dagen niet uit te verkopen en die zijn toch wel een stapje groter dan Pink.

Iedereen die tool een beetje kent wist dat dit in 5 minuten uitverkocht Zou zijn. Ik ken zomaar nog 5 mensen die ook met 5 apparaten klaar zaten om tickets te kopen. We waren dan ook enorm verbaasd dat er geen wachtrij was. Om 10 uur konden we zo in een keer kaarten bestellen. En daarna was het direct uitverkocht. Misschien dat ze de “vijand hebben verrast maar elke vriend wist hoe snel het zou gaan. Inmiddels worden er bijna 2000 kaarten gezocht op swap en dat aantal gaat alleen maar stijgen.
Ik lees op andere fan fora toch veel verbaasde berichten dat het "zo snel" ging. Geen wachtrij was idd ook wonderbaarlijk.

Maar Tool als headliner voor Pinkpop,kan me nog steeds voorstellen dat ze daar enige twijfel over hadden anno 2019.

Pinkpop is teveel mainstream festival om een band als Tool als headliner te zetten lijkt me idd.

roze wrote:
Dit wordt al de tweede keer.
Ajax wint Europacup 1.
De Amerikaanse president Nixon haalt troepen terug uit Vietnam .
Walt Disney World resort Florida wordt geopend.

Dat is 1971 dat Walt Disney het resort in Florida opende

Zijn allemaal hints naar FM, maar is inmiddels gewoon een inkoppertje, dus niet echt spannend.

Misschien is het toeval, maar na Fleetwood Mac wordt nu ook Eminem op 3FM gedraaid.

Ik acht de kans heel groot nu dat Eminem op Pinkpop komt, ik zet er een bod op. Alle puzzeltjes komen nu in elkaar en dan zegt het toch dat hij sws weer naar Europa komt, en dan dit x festivals doet IPV losse concerten.

Dan gooi ik mijn gok op Eminem - Pink (bekendmaking vandaag na uitverkoop Arena) - Fleetwood Mac en geen vierde dag.

Zat toch fout over Pink.... populairder dan ik had gedacht!

Pink lijkt uitverkocht te zijn overigens... als ik de berichten zo lees (al komen er altijd nog wel kaarten vrij wat later).

Jup, Pink is uitverkocht.

''Er zijn op dit moment geen tickets meer beschikbaar voor P!NK, maar blijf het proberen want er kunnen nog enkele tickets terugvallen.''

Echt niet verwacht. Pink verkoopt eerder de Arena uit dan Beyonce en Jay-Z samen.

Jongens het wordt gewoon Mumford - Fleetwood en Eminem hoor. Alleen die vierde is nog wt twijfelen tussen Coldplay en Bon Jovi (die waarschijnlijk als plan b komt). Denk dat we al genoeg insiders dit hebben zien bevestigen. :-)

Dan gooi ik mijn gok op Eminem – Pink (bekendmaking vandaag na uitverkoop Arena) – Fleetwood Mac en geen vierde dag.

Zat toch fout over Pink…. populairder dan ik had gedacht!
Ik denk dat Pinkpop heel veel vrouwlijke fans heeft die niet hele dagen op fora zitten (en anders op het Viva forum ;)).

Users who are viewing this thread